Проблем с клаксон
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 05 юни 2005, 08:07
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 1994
- Status: Извън линия
Проблем с клаксон
Здравейте,
Знае е ли някой къде излизат кабелите за клаксона от волана на Форд Ескорт 92 г? Някъде под двигателя или вътре в купето? Тромбата свири при директно подаване на ток , но не мога да прогоня кабелите.
Знае е ли някой къде излизат кабелите за клаксона от волана на Форд Ескорт 92 г? Някъде под двигателя или вътре в купето? Тромбата свири при директно подаване на ток , но не мога да прогоня кабелите.
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Проблем с клаксон
Колега, ако не се лъжа кабела е един и е минус.Под волана има две пластини(плъзгачи)чрез които се подава минуса на бутона за клаксона а самият бутон при натискане подава на "маса" минуса.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 05 юни 2005, 08:07
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 1994
- Status: Извън линия
Re: Проблем с клаксон
Въпроса ми е къде точно излиза тази маса. Като отворя капачката на волана виждам че кабелите влизат в тръбата на волана, но не знам къде излизат. Проверих бушона за клаксона - здрав е. Тромбата също е здрава. Значи веригата прекъсва някъде. Идеята ми е на изведа този кабел директно към тромбата за де не ползвам друг бутон.
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Проблем с клаксон
Отвори корите под волана.Там трябва да видиш тези пластини за които писах по-горе.Те се плъзгат по един или два метални пръстена от долу на волана.През тях става предаването на масата когато волана се върти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост