Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
dre55ed
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 20 окт 2008, 22:04
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,6 16v 1995 90 h.p. Nissan Primera P11 GT 1997 150hp
Местоположение: Ямбол/Бургас/Несебър
Status: Извън линия

Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Мнение от dre55ed » 12 ное 2008, 20:45

Трака-(ама направо не се трае) :cry:
При дъжд придърпва и губи моща си-(драстично) :?
Черни наслоявания в края на тръбата на ауспуха,а не гори масло! :|
При рязко подаване на газ глъхне за около 2 секунди(на бензин е)-карах я на 95 с добавки от омв, много по –зле стана, на 95 омв налято от стара загора много добре вървеше, после налях 100 октанов 10 литра в ямбол-омв, много бързо загряваше двигателя, оборотите се бяха качили,но се стабилизираха след като отново я погнах на 95, но при 100 октанов такъв горещ въздух излизаше от ауспуха, че не можех да си държа ръката повече от 5 секунди. :shock:

Сменени:
Свещи моторкрафт от мото пфое :)
Кабели към свещите :)
Сменено масло-Приста 15-40 – 3 литра :)
Сменен въздушен филтър-от мото пфое 22 лв :D
Сменен температурен датчик, защото не ми отчиташе температурата на водата 8)

Интересувам се как най-евтино да остраня горепосочените проблеми и ако може да ми дадете някои напътствия какво да очаквам от "кадърните" автомонтьори.Съответно и актуални цени на ремонта на всяко от нещата...Моля :cry:
колата ми служи, не аз на нея
Изображение
Изображение
Изображение

fiestazetec
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
Status: Извън линия

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Мнение от fiestazetec » 13 ное 2008, 11:48

Отиди да ти проверят компресията, виж изпускателната система, виж двигателя как са гарнитури, и това за начало...
Изображение
Ето

Потребителски аватар
dre55ed
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 20 окт 2008, 22:04
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,6 16v 1995 90 h.p. Nissan Primera P11 GT 1997 150hp
Местоположение: Ямбол/Бургас/Несебър
Status: Извън линия

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Мнение от dre55ed » 13 ное 2008, 20:04

Значи закарах я на майстор, казаха ми 20 лв за да ми регулират там т'ва жигльорите ли клапаните и аз не разбрах, като я отворихме тая кола, остави ,че гарнитурата не беше стегната, направо си беше само ей така сложени болтовете, вътре оле мале-сиренеподобна черна маса, наслоена навсякъде.Прирева ми се, предния собственик явно не е сменял маслото дълги години.130 лв ще ми струва лукса да ми ударят пароструйка на главата на двигателя с демонтажа, монтажа, баланса на клапаните, продухването с компресор и т.н. и 6 лв ми иска за нова гарнитура, защото не можел да гарантира за ефективността на тази. :? :cry: :cry: :cry: :cry:
Като цяло 136 лв ще ме оскубят, но колата ми ще е готова още утре. >:D<: Верно е ,че сега съм във финансова кризам но искренно се надявам като махне главата на двигателя да не ме удиви с още някоя "екстра" която ще ми струва още куп пари спрямо 2 000 лв, които дадох за да купя колата, която е на 66 730 км като 5 000 са лично от мен навъртяни, имам сичките и документи от техническите прегледи в оторизираните сервизи на форд, обаче тая бабка дето я е карала :D: , как може да спре да сменя маслото, направо акъла ми не го побира.Майстора го нарече "кал" ,ама на мен направо си ми биеше на черна извара или сиренце , което злобно се спотайваше в малката душа на моя декоративен двигател.Надявам се утре да дрънчи по-малко колата, да върви по-добре и да ми коства само 140 лв, както и да няма допълнителни наложащи ремонти, щото иначе ще бъда принуден да спра да я карамо поне за месец 2 докато успея да събера пари за нови ремонти...Успех на фордаджиите с бракми като моята ;;):
колата ми служи, не аз на нея
Изображение
Изображение
Изображение

fiestazetec
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
Status: Извън линия

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Мнение от fiestazetec » 13 ное 2008, 20:40

Ееее, ти се оплакваш, дай ги тия 136 лева, пък ще се оправят нещата най-вероятно...
Аз като трябва да дам над 500 евро за катализатор, съединител, смених маслото на скоростната кутия, оплаквам ли се...
Опитваме се винаги да нагодиме нещата, ама не върви както трябва...
Изображение
Ето

sobis
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Мнение от sobis » 13 ное 2008, 22:00

fiestazetec написа:Ееее, ти се оплакваш, дай ги тия 136 лева, пък ще се оправят нещата най-вероятно...
Аз като трябва да дам над 500 евро за катализатор, съединител, смених маслото на скоростната кутия, оплаквам ли се...
Опитваме се винаги да нагодиме нещата, ама не върви както трябва...
Колега, че кой си купува катализатор :shock:

dre55ed, как няма да загрява по-бързо с 100 октана. Като развива по-висока температура на горене...така че тва си е напълно нормално. Тая кола не е за 100 октана, внимавай да не прегориш клапани :)
Имахме една Жигулка на времето и сипвахме самолетно гориво. Вървеше като самолет, но и прегоряха клапаните от високата температура :D
За глъхненето според мен лек няма...свиквай :? Оправя ся до някаква степен, но винаги се усеща едно такова неприятно...
Само при влага ли губи мощност? Нещо по силовите кабели или направо бобината да е за смяна

Потребителски аватар
dre55ed
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 20 окт 2008, 22:04
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,6 16v 1995 90 h.p. Nissan Primera P11 GT 1997 150hp
Местоположение: Ямбол/Бургас/Несебър
Status: Извън линия

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Мнение от dre55ed » 14 ное 2008, 12:57

ЗА това при дъжд ,че глъхне-ами вчера се загледах повече под капака, ами то ебаси тъпата работа...има място между предния калник и ламарината дето държи ресьора дето няма нищо, в смисал има си фабрична дупка около половин педя , която е на 10 сантима от свещите ми...Сега замислям как да я оправя и с какво точно да я запуша, предполагам ,че проблема е от там. :roll: Пък и мотора 1,1 е доста малък, моя специално е по -малък от скоросттната ми кутия, и смело мога да кажа ,че имам място за още 1 двигател под капака и това предразполага при преминаване през по-дълбока локва с по-висока скорост да си умивам всичко отдоло под капака :lol:

Между другото мойта е и с работещ катализатор, който предполагам я спъва допълнително ... :? Двигателят ми е G6-50 hp ,5 степенна Скоросттна кутия, по разсъжденяита във форума се уверих,че колата ми наистина е моно инжекция, защото беше без запалка фабрично и има катализатор, което значи че е CLX, въпреки, че отзад не го пише :D:
Последна промяна от dre55ed на 15 ное 2008, 09:51, променено общо 1 път.
колата ми служи, не аз на нея
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Мнение от nikolovvd » 14 ное 2008, 13:20

Ако искаш да си оправиш този проблем за стотинки пробвай следното:
Купи си чифт хирургически ръкавици и 4 (четири) броя от най-ниско бюджетните презервативи.
Както се сещаш ръкавицата с наличните 5 пръста е за кабелите, а основата (за китката) нахлузваш на дистрибуторната капачка под нивото на затваряне.
Презервативите ще ти послужат за изолиране на свещите, ако си решил да изолираш и тях. Иначе можеш да ги използваш по предназначение. ;):
Там където свършва ръкавицата омотаваш с изолирбанд - на всеки пръст и кабел, както и на дистрибуторната капачка.
Тази манипулация я правиш на топъл двигател, за да не се образува конденз в последствие.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Мнение от petkoff_pl » 14 ное 2008, 18:01

dre55ed написа:Значи закарах я на майстор, казаха ми 20 лв за да ми регулират там т'ва жигльорите ли клапаните и аз не разбрах, като я отворихме тая кола, остави ,че гарнитурата не беше стегната, направо си беше само ей така сложени болтовете, вътре оле мале-сиренеподобна черна маса, наслоена навсякъде.Прирева ми се, предния собственик явно не е сменял маслото дълги години.130 лв ще ми струва лукса да ми ударят пароструйка на главата на двигателя с демонтажа, монтажа, баланса на клапаните, продухването с компресор и т.н. и 6 лв ми иска за нова гарнитура, защото не можел да гарантира за ефективността на тази. :? :cry: :cry: :cry: :cry:
Като цяло 136 лв ще ме оскубят, но колата ми ще е готова още утре. >:D<: Верно е ,че сега съм във финансова кризам но искренно се надявам като махне главата на двигателя да не ме удиви с още някоя "екстра" която ще ми струва още куп пари спрямо 2 000 лв, които дадох за да купя колата, която е на 66 730 км като 5 000 са лично от мен навъртяни, имам сичките и документи от техническите прегледи в оторизираните сервизи на форд, обаче тая бабка дето я е карала :D: , как може да спре да сменя маслото, направо акъла ми не го побира.Майстора го нарече "кал" ,ама на мен направо си ми биеше на черна извара или сиренце , което злобно се спотайваше в малката душа на моя декоративен двигател.Надявам се утре да дрънчи по-малко колата, да върви по-добре и да ми коства само 140 лв, както и да няма допълнителни наложащи ремонти, щото иначе ще бъда принуден да спра да я карамо поне за месец 2 докато успея да събера пари за нови ремонти...Успех на фордаджиите с бракми като моята ;;):
Колега нещо не можах да разбера майсторите ще свалят само капака който покрива клапаните (този с гърловината за маслото) и ще почнат с паруструиката да мият клапаните или ще свалят главата. Защото тия 6 лв за гарнитура ми приличат на гарнитурата която е между капака и главата. А за това че болтчетата са били хлабави е нормално от време на време се притягат защото се саморазвиват от вибрациите

Потребителски аватар
dre55ed
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 20 окт 2008, 22:04
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,6 16v 1995 90 h.p. Nissan Primera P11 GT 1997 150hp
Местоположение: Ямбол/Бургас/Несебър
Status: Извън линия

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Мнение от dre55ed » 14 ное 2008, 19:08

Ремонта ще ми коства много повече от 300 лв, имам подпушени магистрали за масло, двигателя не е имал омасляване , а лампичката за маслото е наред ,но за щастие никога до сега не ми е светвала,затова е тракала така.Според един приятел основен трик на автоджамбазите било да слагат настърган графит в маслото, което драстично намаляло тракането на двигателя.Мисля ,че са ме прецакали точно по този начин мама им.........Подпушването ще го оправя ,но се надявам да няма скъпоструващи последствия от цялата тази операция с графита. :?
колата ми служи, не аз на нея
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
dre55ed
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 20 окт 2008, 22:04
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,6 16v 1995 90 h.p. Nissan Primera P11 GT 1997 150hp
Местоположение: Ямбол/Бургас/Несебър
Status: Извън линия

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Мнение от dre55ed » 16 ное 2008, 22:42

Колата е ток, неска я взех 140 лв със смяната на гарнитурата между главата и долната част на двигателя.Масълцето си циркулира :) и шума вече го няма, Не съм я чувал така тиха никога :shock:
колата ми служи, не аз на нея
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Мнение от licho » 19 ное 2008, 20:34

скоро пак ще почне да трака. те си тракат така.
към километрите сигурен ли си че няма една 1 отпред.
отиди някъде където правят годишни прегледи да си измериш газовете да разбереш работи ли ти катализатора. и поглеждай маслото нищо чудно да харчи, ако почне да се чува по отчетливо тракане хвърляй по едно око.
пък и нормално да глъхне - това са 50 коня все пак :) извади малко от старост и така. натискаш и тя реагира ама след време то с тоя 8 битов компютър е така :)
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
dre55ed
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 20 окт 2008, 22:04
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,6 16v 1995 90 h.p. Nissan Primera P11 GT 1997 150hp
Местоположение: Ямбол/Бургас/Несебър
Status: Извън линия

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Мнение от dre55ed » 25 авг 2009, 18:49

фиестата замина, няма я вече.друг фъска с нея аз купил нова фиеста 1.6 16v
колата ми служи, не аз на нея
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Мнение от baro » 30 авг 2009, 00:04

Колега и ти си свършил като моята работа .И аз тръгнах с 1.1 и после 1.6 ,дано да си по доволен от новата придобивка.

Потребителски аватар
dre55ed
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 20 окт 2008, 22:04
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,6 16v 1995 90 h.p. Nissan Primera P11 GT 1997 150hp
Местоположение: Ямбол/Бургас/Несебър
Status: Извън линия

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Мнение от dre55ed » 04 сеп 2009, 19:09

Днес пукнях гума и я смених за 15 мин с помпенето с компресора портативния :D: старата сменях 30 мин гума защото мега много беше клеясала :shock:
колата ми служи, не аз на нея
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
dre55ed
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 20 окт 2008, 22:04
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,6 16v 1995 90 h.p. Nissan Primera P11 GT 1997 150hp
Местоположение: Ямбол/Бургас/Несебър
Status: Извън линия

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Мнение от dre55ed » 07 дек 2009, 19:39

1,6 неподдържания мотор е много голяма черна дупка, постоянно се налива лев , колата върви, но просто ако е неподдържан като моя и 1 по 1 нещата плачкат за смяна, много пари отиват....Иначе върви, но незнам струва ли си реално парите. _friends_
колата ми служи, не аз на нея
Изображение
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 22 госта