Съвет за Мондео
- 
				terileks
- потребител 
- Мнения: 47
- Регистриран: 29 юли 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Escord 1.8 TD ('97-ма)
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Съвет за Мондео
налага ми се да купувам още една кола и разбира се - отново ФОРД !!!
Върти ми се в главата Мондео комби - и да е дизел, та питането ми е има ли драстична разлика при Мондео до 96-та и след 97-ма с новата маска .... и ако ги има и двете коли на една цена коя е за предпочитане.
			
									
									
						Върти ми се в главата Мондео комби - и да е дизел, та питането ми е има ли драстична разлика при Мондео до 96-та и след 97-ма с новата маска .... и ако ги има и двете коли на една цена коя е за предпочитане.
- isoiso
- потребител 
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
Разликата е направо драматична. Като почнеш да се задълбаваш в подробности излиза, че нямат нищо общо.  
пп през годините са правени доста промени и то не е от хубаво
			
									
									
						
пп през годините са правени доста промени и то не е от хубаво
- 
				terileks
- потребител 
- Мнения: 47
- Регистриран: 29 юли 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Escord 1.8 TD ('97-ма)
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
така е колега, 
нека не задълбаваме на дълбоко .
Правят се доста подобрения, но моите наблюдения са , че и много новите модели се дънят в електрониката.
Все пак говорим да нещо от преди 10 години... и двата модела са 1.8 - 90 коня
може ли да се каже кой от двата модела е по-сполучлив ?
			
									
									
						нека не задълбаваме на дълбоко .
Правят се доста подобрения, но моите наблюдения са , че и много новите модели се дънят в електрониката.
Все пак говорим да нещо от преди 10 години... и двата модела са 1.8 - 90 коня
може ли да се каже кой от двата модела е по-сполучлив ?
- TURBOTO
- потребител 
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
Значи най-малкото при модела с новата маска са отстранени "детските" болести от предишния модел-поскърцване,похлопване.Според мен няма място за колебание,новата маска определено е по-добро,колкото до мотора съмнява ме да има някакви разлики
			
									
									
- 
				terileks
- потребител 
- Мнения: 47
- Регистриран: 29 юли 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Escord 1.8 TD ('97-ма)
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
а бе някой може ли да ми каже защо почти всички майстори по сервизите като ги попиташ нещо за Форд все казват : не ти трябва форд, вземи си друга кола ...най-добрия форд бил продадения форд 
			
									
									
						
- _bioHAZArd_
- потребител 
- Мнения: 286
- Регистриран: 28 мар 2008, 13:09
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI, Ford Mondeo 1995 2.0 136 hp 16V Ghia ГИ Фобос
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
Защото толкова им е майсторлъка....
			
									
									Една страна, един народ, единна вяра, нов живот!
						- 
				bai_Petko
- потребител 
- Мнения: 265
- Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
Нищо общо нямат освен repair manual-aisoiso написа:Разликата е направо драматична. Като почнеш да се задълбаваш в подробности излиза, че нямат нищо общо.
пп през годините са правени доста промени и то не е от хубаво
 
 Стегни се.
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски
						М. Карбовски
- 
				terileks
- потребител 
- Мнения: 47
- Регистриран: 29 юли 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Escord 1.8 TD ('97-ма)
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
а да попитам още нещо , 
мондеото е с двигател 1,8 TDI - 90 к.с. , различава ли се двигателя от този на ескорта - там бяха няколко модификации - Endura DE, TDI ....
като цяло се насочих към мондео с новата маска, но ми е любопитно дали двигателя е същият както при ескорта и дали мондеото е толкова тромаво при потегляне както е ескорта
			
									
									
						мондеото е с двигател 1,8 TDI - 90 к.с. , различава ли се двигателя от този на ескорта - там бяха няколко модификации - Endura DE, TDI ....
като цяло се насочих към мондео с новата маска, но ми е любопитно дали двигателя е същият както при ескорта и дали мондеото е толкова тромаво при потегляне както е ескорта
- 
				фук-фук
- потребител 
- Мнения: 224
- Регистриран: 15 май 2008, 09:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 96г
 Sedan 1.8i Zetec-E
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
Мондеото си е тежичко. Моето е 1.8 бензин и е тромавичко. Предполагам същото важи и за дизела. Това са си 1300 кила - няма как да не е тромаво при потегляне.
			
									
									Абе що гори толкова много тоя Ford бе?!? Щото много върви ли?
						- kriki
- потребител 
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
Ами наистина на някой толкова им е майсторлъка,други просто се бъзикат, а трети признават за кола само VW, така че аз не им обръщам особенно внимание апък и като работиш с коли всички са ти криви, всеки модел си има по нещо недомислено . Попитай някой от тях каква кола да си вземаш и половината няма да могат да ти кажатterileks написа:а бе някой може ли да ми каже защо почти всички майстори по сервизите като ги попиташ нещо за Форд все казват : не ти трябва форд, вземи си друга кола ...най-добрия форд бил продадения форд
- kriki
- потребител 
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
Що се отнася до приказки за форд има и още една "добре че са измислили форд че иначе опел щеше да е най-скапаната марка"  ама те просто завиждат така че не им обръщай внимание.
 ама те просто завиждат така че не им обръщай внимание.
			
									
									
						 ама те просто завиждат така че не им обръщай внимание.
 ама те просто завиждат така че не им обръщай внимание.- Shockheaded
- потребител 
- Мнения: 70
- Регистриран: 13 ное 2007, 11:56
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD 1993
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
Или Ford- Fix or Repair Daily, или Fast Only Runnig Downhill ! Но все пак тава са само шеги.
			
									
									No brain, No headache!!!
						- 
				terileks
- потребител 
- Мнения: 47
- Регистриран: 29 юли 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Escord 1.8 TD ('97-ма)
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
вчера ми протече вода в купето.....майстора ми вика....що не я смениш тая колата и няма да имаш такива проблеми , вземи си ауди а4 или пасат....а аз му викам  ....майсторе, ще сменя сервиза. Не съм дошъл за акъл, а за ремонт....и отпраших към друг сервиз. Другия майстор беше пестелив на изказвания, но си личеше че Форд не е сред любимите му марки. Та се чудя, тези майстори защо толкова много плюят форд, като форд си е съвсем обикновена кола като повечето коли.
  ....майсторе, ще сменя сервиза. Не съм дошъл за акъл, а за ремонт....и отпраших към друг сервиз. Другия майстор беше пестелив на изказвания, но си личеше че Форд не е сред любимите му марки. Та се чудя, тези майстори защо толкова много плюят форд, като форд си е съвсем обикновена кола като повечето коли. 
мен специално нищо неможе да ме накара да намразя форд.....като ще е кола - да е Форд.....пък като е форд, поне да е дизел. Незнам, май съм доста пристрастен в изказванията си
			
									
									
						 ....майсторе, ще сменя сервиза. Не съм дошъл за акъл, а за ремонт....и отпраших към друг сервиз. Другия майстор беше пестелив на изказвания, но си личеше че Форд не е сред любимите му марки. Та се чудя, тези майстори защо толкова много плюят форд, като форд си е съвсем обикновена кола като повечето коли.
  ....майсторе, ще сменя сервиза. Не съм дошъл за акъл, а за ремонт....и отпраших към друг сервиз. Другия майстор беше пестелив на изказвания, но си личеше че Форд не е сред любимите му марки. Та се чудя, тези майстори защо толкова много плюят форд, като форд си е съвсем обикновена кола като повечето коли. мен специално нищо неможе да ме накара да намразя форд.....като ще е кола - да е Форд.....пък като е форд, поне да е дизел. Незнам, май съм доста пристрастен в изказванията си

- 
				diesel1.6
- потребител 
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
Бяхме писали защо форд е скапана кола, май в кафенето.
Общо взето причините са дребни досадни недомислици, малко по-лоши от недомислиците на Гоуф-а, леко усложнени коли са - с повече екстри и същевременно стремеж за ниска цена, и допускат скапани модели. Например двигателят 1,8 дизел с помпата на лукас.
Трудно е да се отговори с едно изречение. Мога да дам примери.
80 г. - еднокамерният вакуумен карбуратор форд вв. В същия момент гоуфовете са с обикновен карвбуратор, който е по-понятен на майсторите и след 50-100000 км започват проблемите. Също купето гние. Пружините омекват бързо, и започва да вози лошо. При разбиване на предницата започва да троши и лагери, да друса още, докато голфа позволява на всеки дръвник да си кара с разбира предница докато се разпадне без да друса тъй зле.
Капризните повдигачи на cvh моторите - 1,3 най-вече.
Има и много ескорти с обратно действащи амортисьори за спортно карана не асфалт - вози ужасно! Аз имах такива. Бързо престват да ги слагат, но вече славата на "каруца" е излязла.
след 86 г - двигателят 1,8 д с помпа лукас - помпата на горивния филтър пуска по малко въздух, а това за лукас е мнго зле - губи центровка и започва да не върви....
... и така нататък.
Освен това смяната на ангренажа е много затруднена в сравнение с das auto.
А, и сегашните мондео с 1,8 д нямат 6 скорост - а това просто ги изхвърля от класациите в Германия. Бавни са. А знаем кое е раят за селянина от Перник и Добрич - еми дойчланда, разбира се... там са най-умните хора.
Извод - майсторите на сапун. Защото пък форд имат доста приятни неща.
Аз съм карал и фолцваген, тъй, че знам и там някои "дреболийки" - примерно едни забавни дизели, късащи си ангренажа на 200000 км.
			
									
									
						Общо взето причините са дребни досадни недомислици, малко по-лоши от недомислиците на Гоуф-а, леко усложнени коли са - с повече екстри и същевременно стремеж за ниска цена, и допускат скапани модели. Например двигателят 1,8 дизел с помпата на лукас.
Трудно е да се отговори с едно изречение. Мога да дам примери.
80 г. - еднокамерният вакуумен карбуратор форд вв. В същия момент гоуфовете са с обикновен карвбуратор, който е по-понятен на майсторите и след 50-100000 км започват проблемите. Също купето гние. Пружините омекват бързо, и започва да вози лошо. При разбиване на предницата започва да троши и лагери, да друса още, докато голфа позволява на всеки дръвник да си кара с разбира предница докато се разпадне без да друса тъй зле.
Капризните повдигачи на cvh моторите - 1,3 най-вече.
Има и много ескорти с обратно действащи амортисьори за спортно карана не асфалт - вози ужасно! Аз имах такива. Бързо престват да ги слагат, но вече славата на "каруца" е излязла.
след 86 г - двигателят 1,8 д с помпа лукас - помпата на горивния филтър пуска по малко въздух, а това за лукас е мнго зле - губи центровка и започва да не върви....
... и така нататък.

Освен това смяната на ангренажа е много затруднена в сравнение с das auto.
А, и сегашните мондео с 1,8 д нямат 6 скорост - а това просто ги изхвърля от класациите в Германия. Бавни са. А знаем кое е раят за селянина от Перник и Добрич - еми дойчланда, разбира се... там са най-умните хора.
Извод - майсторите на сапун. Защото пък форд имат доста приятни неща.
Аз съм карал и фолцваген, тъй, че знам и там някои "дреболийки" - примерно едни забавни дизели, късащи си ангренажа на 200000 км.
- isoiso
- потребител 
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
Форда си е кола като кола. В момента VW има 100пъти по-големи направо огромни проблеми с качеството. 2.0tdi е абсолютен шампион по дефекти и не излиза от сервиза. Къв е тоя ангренаж дето изкарва 200 000 не разбрах.  
			
									
									
						
- 
				diesel1.6
- потребител 
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
Единия дизел на фолксваген разбиваше челото на коляновия вал, върху което е шайбата на ангренажа. добре, че това беше служебна кола и ми беше все едно кой плаща. Около 3000 лв излезе това дефект навремето, преди 4-5 години.
Аз имам опит от старите коли, от 80 до 98 година.
			
									
									
						Аз имам опит от старите коли, от 80 до 98 година.
- 
				driver_stz
- потребител с 
- Мнения: 61
- Регистриран: 03 ное 2008, 12:29
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Zetec-S Ghia Automatic
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
1.8 (90коня) Дезела е слаб мотор за Мондео. Същото ускорение е вървене прави като 1.6 бензина (90-95коня). За 1.8 (115коня) бензина не съм чувал нищо хубаво. Най добрия мотор за Мондео е 2.0 (136коня). Питайте друг който разбира пак това ще чуете.
			
									
									
						- 
				terileks
- потребител 
- Мнения: 47
- Регистриран: 29 юли 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Escord 1.8 TD ('97-ма)
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
Интересно е това което казваш, 
аз специално не съм чувал подобно нещо.
Озадачава ме само факта, защо от форд са чакали чак до 2001г. за да пуснат 2.0 мотор ако 1.8 действително е слаб за това купе ?
			
									
									
						аз специално не съм чувал подобно нещо.
Озадачава ме само факта, защо от форд са чакали чак до 2001г. за да пуснат 2.0 мотор ако 1.8 действително е слаб за това купе ?
- 
				driver_stz
- потребител с 
- Мнения: 61
- Регистриран: 03 ное 2008, 12:29
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Zetec-S Ghia Automatic
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
Говоря за 2.0 бензиновия мотор ! А в действителност на фиеста, ескорт, мондео и тн. дизеловите мотори са само 1.8 (~до 2000г.~), сами си правете изводи - неможе фиеста и мондео да се теглят от едни и същи мотори. По тази логика 1.2 (75коня) и 1.4 (90коня) от фиеста МК4 са достатачни да теглят Мондео МК2. Да не давам повече примери защото е ГЛУПАВО!!!
			
									
									
						- 
				diesel1.6
- потребител 
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео
Що да е слаб? Тромав се е получил, от рециркулации, турбота, ..., но върви добре. За мен колите са за пътуване, часове наред и стотици километри, тромавостта на 1 скорост не я забелязвам, а от 1 нагоре си е добре. За мен има един кусур - няма икономична дълга скорост, да е към 2500 об при 120. Сега е на около 2900. Съвсем прилично си ускорява, доста коли изостават. Но има едно НО - това е така, само когато колата е в ред. Иначе турбото свисти, спира, пак свисти, пуши, забива, бучи - и не върви.driver_stz написа:1.8 (90коня) Дезела е слаб мотор за Мондео. Същото ускорение е вървене прави като 1.6 бензина (90-95коня). За 1.8 (115коня) бензина не съм чувал нищо хубаво. Най добрия мотор за Мондео е 2.0 (136коня). Питайте друг който разбира пак това ще чуете.
Шкодата също е с 90 к.с. и са и съвсем достатъчни. Обаче на нея приятните обороти са около 130, докато на мондеото са при 120. Това дразни много, защото пък купето си е удобно за тази скорост.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта





