Акумулатор

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Акумулатор

Мнение от peterdi_bg » 03 дек 2008, 13:33

В неделя изкарах колата и почна да ми гасне по светофарите. Беше през цялото време на фарове и с пуснато парно, че бяхме вътре 2 човека и се потяха стъклата. Забелязах че като дръпна ръчния смукач на празен ход и парното се усилваше - явно акумулатора е изтощен.

Нов ако трябва ще мога да си взема чак след седмица, а ще трябва да пътувам тези дни. Предполагам че ще е по-добре ако преди тръгване оставя колата на празен 1-2 минути, или няма да има ефект? Парно се надявам да не ми трябва, което също ще помогне в случая. Иначе акумулатора ми е около 44 Аh (май така се мереше). По-мощен дали ми трябва?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
stoy@n
потребител
потребител
Мнения: 442
Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003
Status: Извън линия

Re: Акумулатор

Мнение от stoy@n » 03 дек 2008, 14:17

Възможно е да ти е свършил акумолатора,но при включени фарове и парно коггато колата работи на ниски обороти и и вдигнеш малко оборотите било то с педала на газта или смукача е нормално да ти се "усилва" парното и силата на светене на фаровете.Мисля че причината за гасненето е някъде другаде :roll:


P.S.Ако всичко ти е наред когато стартираш двигателя можеш да свалиш акумолатора и той няма да угасне!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Акумулатор

Мнение от HACKO » 03 дек 2008, 15:56

stoy@n написа:........

P.S.Ако всичко ти е наред когато стартираш двигателя можеш да свалиш акумолатора и той няма да угасне!
Това може да се прави на Жигула или Москвич, обаче при колите с електронно запалване още повече с инджекцион, последствията може да са фатални, тъй като при откачане на акумулатора напрежението скача над 20V и може да "изпържи" електрониката.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
stoy@n
потребител
потребител
Мнения: 442
Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003
Status: Извън линия

Re: Акумулатор

Мнение от stoy@n » 04 дек 2008, 12:17

HACKO написа:
stoy@n написа:........

P.S.Ако всичко ти е наред когато стартираш двигателя можеш да свалиш акумолатора и той няма да угасне!
Това може да се прави на Жигула или Москвич, обаче при колите с електронно запалване още повече с инджекцион, последствията може да са фатални, тъй като при откачане на акумулатора напрежението скача над 20V и може да "изпържи" електрониката.
Да определено на по-новите не може(не се препоръчва).Моят ескорт беше с електронно и не съм имал никога проблем при откачване на акумолатора!А като гледам и колата на колегата е от същият тип.....

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Акумулатор

Мнение от peterdi_bg » 06 дек 2008, 10:19

Не знам и не ми се занимава да проверявам дали като си откача акумулатора двг ще продължи да работи. Така или иначе - проблема ми изчезна напълно и даже при студен двигател колата си е нормално, както преди. Вкл. и с пуснато парно. По-нататък сигурно ще го сменям акумулатора, но явно засега не е належащо - просто е бил изтощен и не е можел да се зареди с парното на мах.

Мерси за отговорите и безаварийно!
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Акумулатор

Мнение от peterdi_bg » 06 дек 2008, 10:23

Но все пак да попитам - 44Ач не са ли малко, чудя се да си взимам 60-70 (иначе сега съм с Topla)
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Акумулатор

Мнение от paci » 06 дек 2008, 15:44

Кво общо има ПАРНОТО не разбрах?
Загряването там се извършва от охлаждащата течност на двигателя.
Кво общо има с електрониката ?

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Акумулатор

Мнение от peterdi_bg » 06 дек 2008, 16:55

Имах предвид перката и подгряването на задното стъкло (а това последното не съм го написал...). Както и да е. Ще чакам следващия голям студ да видя как ще е
Последна промяна от peterdi_bg на 06 дек 2008, 17:11, променено общо 1 път.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Акумулатор

Мнение от DigiPro » 06 дек 2008, 16:58

paci има впредвид, че парно и вентилатор са две напълно различни неща.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Акумулатор

Мнение от HACKO » 06 дек 2008, 19:01

Преди да хвърлиш акумулатора отиди някъде да ти проверят генератора, щото проблема може да е във него, 44Ah е напълно достатъчно за бензинов мотор.
Гасненето което описваш няма нищо общо с акумулатора, проблема е в карбуратора.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Акумулатор

Мнение от paci » 07 дек 2008, 11:05

HACKO написа:Гасненето което описваш няма нищо общо с акумулатора, проблема е в карбуратора.
Ако не зарежда генератора и тока в акумулатора падне, кой ще дава ток на свещите?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Акумулатор

Мнение от HACKO » 08 дек 2008, 20:17

Паци, това не е совалка, виж за какъв модел става въпрос, всичко е механично, колкото и зле да е акумулатора щом запали и с минимално напрежение ще работи(спомни си твоя дъртия).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Акумулатор

Мнение от peterdi_bg » 01 фев 2009, 15:46

След диагностика на алтернатора, и не знам какво всичко му е правено, свален, чистен, оправян, засега няма сериозно подобрение при първото палене сутрин, но като че ли ефект има. Акумулатора пак си е разреден, но не е толкова зле както преди да отида да правят алтернатора, последните дни да запали без бутане не ставаше. Очаквам да видя дали ще има подобрение като си оправя по карба нещата.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта