заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
- jack71
- потребител 
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
малко снимки от преправен заден мост на Капри. от барабани на дискови спирачки. много хитро изпълнение. полуоската е свалена, лагера на полуоската се свалиа. нанизан е диска, който е захванат към главината с болтове от вътрешната страна, след това полуоската се монтира и се захваща с болтове към ръкава на диференциала през дупка на главината и диска. в крайна сметка се получава главина с диск. в последствие се измерва мястото на планката за опора на спирачния апарат, която се завариава. До колкото разбрах използваните части тук (спирачни апарати и дискове ) са от някакъв фиат. снимка на апарата ще пусна по нататък...
			
									
									
						- 30e
- потребител 
- Мнения: 110
- Регистриран: 19 яну 2007, 20:31
- Модел на автомобила: Manta B 30E
 Kadett C limo 20E
 Omega B X20XEV
 Corsa B X16XE
 Corsa A2 10N
 4runner I 2.2
 205 Rallye
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Така като гледам планката ми се вижда като за от Полски Фиат апарати - те са с толкова раздалечени дупки   Вдигна им се цената след като почнахме да ги налазваме за Мантите
  Вдигна им се цената след като почнахме да ги налазваме за Мантите  
			
									
									 Вдигна им се цената след като почнахме да ги налазваме за Мантите
  Вдигна им се цената след като почнахме да ги налазваме за Мантите  
Fuck the Coca,fuck the Pizza all we need is SIX v redica - powered by Fanatic
- booger
- потребител 
- Мнения: 128
- Регистриран: 03 фев 2008, 10:45
- Модел на автомобила: Ford Taunus 17m
- Местоположение: Vidin \ Sofia
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Много ме израдва това изпълнение   Старите коли ги обичам оригинални но някои неща може да се подобрят, и специалмо дискове на капри ще му тичат много, а и спирачките ще са по ефективни.
 Старите коли ги обичам оригинални но някои неща може да се подобрят, и специалмо дискове на капри ще му тичат много, а и спирачките ще са по ефективни.
			
									
									 Старите коли ги обичам оригинални но някои неща може да се подобрят, и специалмо дискове на капри ще му тичат много, а и спирачките ще са по ефективни.
 Старите коли ги обичам оригинални но някои неща може да се подобрят, и специалмо дискове на капри ще му тичат много, а и спирачките ще са по ефективни.Пишете ми ако имате информация за Ford Taunus 17m 1961 г.
						- yassimoto
- потребител 
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Не ми се сърди за мнението Джак , но за мен това което е правено по тази кола е направено некомпетентно и ненужно сложно .Ето колко просто и колко по-качествено се прави това:
			
									
									КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
						- yassimoto
- потребител 
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
А това са необходимите части:.
1. задни апарати от Сиера
2. спирачни тръбички.
3. дискове за 13 цола джанта ( Форд )
4. дискове за 14 цола джанта ( Форд )
5. жила за ръчна
6. планка за жилата за ръчна
7. болтове за главина на Сиера
8. накладки
9. а , в , с ... планки които се монтират на мястото на капачките на лагерите на полуоската ( към тях се хващат апаратите ).
10. клапан от Сиера за редуциране на налягането на спирачната течност ( който е задължителен за да работят правилно спирачките )
			
									
									1. задни апарати от Сиера
2. спирачни тръбички.
3. дискове за 13 цола джанта ( Форд )
4. дискове за 14 цола джанта ( Форд )
5. жила за ръчна
6. планка за жилата за ръчна
7. болтове за главина на Сиера
8. накладки
9. а , в , с ... планки които се монтират на мястото на капачките на лагерите на полуоската ( към тях се хващат апаратите ).
10. клапан от Сиера за редуциране на налягането на спирачната течност ( който е задължителен за да работят правилно спирачките )
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
						- jack71
- потребител 
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Няма за какво да се сърдя. Не съм го преправял аз а така го взех. аз го връщам в оригинален вид. Въпреки че барабаните са не толкова качествени като спирачки , ще му ги върна защото имам всички отигинални части. аз гоня оригинал така както е излязло от фабриката , затова е и всичкото това чистене и боядисване. 
иначе изпълнението което си показал е много точно, но на 4 спилки. тик всичко е на 5.
като взех колата забелязах силни вибрации при по висока скорост. и според мен не са от баланс. предполагам че при смяната на главините на полуоските е направено отклонение. но все пак трябва да се видят. както и да е. тези преправени полуоски отиват директно в мазата. ако някой им има мерак да каже. може да се спазарим за всички части за преправянето.
			
									
									
						иначе изпълнението което си показал е много точно, но на 4 спилки. тик всичко е на 5.
като взех колата забелязах силни вибрации при по висока скорост. и според мен не са от баланс. предполагам че при смяната на главините на полуоските е направено отклонение. но все пак трябва да се видят. както и да е. тези преправени полуоски отиват директно в мазата. ако някой им има мерак да каже. може да се спазарим за всички части за преправянето.

- jack71
- потребител 
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Но нова тема:
виждал съм много каприта единички. и на всичките им тече масло от ръкавите на диференциала.
и какви ли не "гениални решениа " за да се спре. силикони, семеринги набутани след лагерите (където по принцип няма място) и т.н. и т.н. но спирка няма. днес като разглобих единия от най запазените диференциали в гаража забелязах че е със заводска втулка и лагер. и вътре в лагера има семеринг. ВЪТРЕ В ЛАГЕРА. не преди или след него. ето снимки на преправен и оригинален лагер:
			
									
									
						виждал съм много каприта единички. и на всичките им тече масло от ръкавите на диференциала.
и какви ли не "гениални решениа " за да се спре. силикони, семеринги набутани след лагерите (където по принцип няма място) и т.н. и т.н. но спирка няма. днес като разглобих единия от най запазените диференциали в гаража забелязах че е със заводска втулка и лагер. и вътре в лагера има семеринг. ВЪТРЕ В ЛАГЕРА. не преди или след него. ето снимки на преправен и оригинален лагер:
- yassimoto
- потребител 
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Знам че не си ги правил ти тези преработки , само споделям че не са хубаво направени и определено си мислех че колата ще има вибраций . А и предполагам че и не спира добре ( в смисъл задните спирачки блокират преди предните ) което си е предпоставка за завъртане и т.н.
			
									
									КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
						- 
				ufer
- потребител 
- Мнения: 86
- Регистриран: 15 юли 2010, 14:16
- Модел на автомобила: Ford Taunus 20MTS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Колега, случайно да имаш снимки на главината?
			
									
									
						- ivchotr
- потребител 
- Мнения: 986
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Последните двама са били активни във форума преди 5 години единият и преди 7 другият. Как мислиш, дали има и бегъл шанс да ти отговорят и то в тема, в която последното мнение преди твоето е било пуснато преди почти 15 години? Аз мисля, че шансът клони към нула. Нещо от рода на 0.0000001% вероятност за отговор.
			
									
									Знам всички вицове за Форд  
						
- 
				ufer
- потребител 
- Мнения: 86
- Регистриран: 15 юли 2010, 14:16
- Модел на автомобила: Ford Taunus 20MTS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Знам, мога да чета, но нищо не пречи на човек да опита, може пък нещо да се раздвижи... 
			
									
									
						
- ivchotr
- потребител 
- Мнения: 986
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки
Е, раздвижи се. Ама без особен ефект  
			
									
									
Знам всички вицове за Форд  
						
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта





