Проблем с паленето
- Maho
- потребител 
- Мнения: 89
- Регистриран: 20 апр 2008, 23:23
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.8 16v DOHC
- Status: Извън линия
Проблем с паленето
Предварително да кажа, че разгледах всички теми. И съм много объркан.
Проблема е следния катото си палеше карам си аз на една площадка на снега въртя си се ( без да я настъпвам много нормално ), спирам да пусна една вода изгасям колата качвам се въртя кюча и не пали...ток има, а стартера не върти чува се само едно чаткане и до там... на бутане пали много лесно въпреки на сняг като ме бутнаха запали.
			
									
									Проблема е следния катото си палеше карам си аз на една площадка на снега въртя си се ( без да я настъпвам много нормално ), спирам да пусна една вода изгасям колата качвам се въртя кюча и не пали...ток има, а стартера не върти чува се само едно чаткане и до там... на бутане пали много лесно въпреки на сняг като ме бутнаха запали.

- paci
- Модератор 
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
 Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
На petкoff_pl така в движение му загина акумулатора тук в Плевен.
Някой беше прехвърлил топката на друг да го обслужи.
Другия си питал оная раота и лекикнко му се бяха показали ребрата.
Останал без вода и до там беше.
На твоя може и клетка да е умряла, може и да не зарежда генератора.
Провери ги тия раоти.
			
									
									
						Някой беше прехвърлил топката на друг да го обслужи.
Другия си питал оная раота и лекикнко му се бяха показали ребрата.
Останал без вода и до там беше.
На твоя може и клетка да е умряла, може и да не зарежда генератора.
Провери ги тия раоти.
- kriki
- потребител 
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Аз също залагам на акумулатор. Има ток за лампите ама консумацията на стартера е огромна като е по слаб акумулатора в момента в който се опита да включи стартера напрежението пада и той изключва и от там идва чаткането. Може да има прекъсната клетка а може и просто вече да му е дошло времето. Провери си и дали зарежда защото често първо хвърляме стария акумулатор и след като за нула време умре и новият, чак тогава се сещаме че проблема е в генератора. Трябва да зарежда около 14 волта, ако е нормално всичко правиш второ замерване но след като включиш фарове, парно, подгрев на задно стъкло. С включени консуматори не трябва да пада под 13.5 волта, в краен случай до 13 волта. Ако като мериш с включени консуматори напрежението е по-ниско може да вдигнеш оборотите до 2000 или 3000 ако и тогава не влезе в гореспоменатите граници честито  имаш си генератор за правене. Но не се притеснявай обикновенно за генератора се минава само с четки, а те са стотинки. На някой генертори са на самия регулатор и тогава е най-добре да си вземеш нов регулатор май беше под 20 лева УСПЕХ.
 имаш си генератор за правене. Но не се притеснявай обикновенно за генератора се минава само с четки, а те са стотинки. На някой генертори са на самия регулатор и тогава е най-добре да си вземеш нов регулатор май беше под 20 лева УСПЕХ.
			
									
									
						 имаш си генератор за правене. Но не се притеснявай обикновенно за генератора се минава само с четки, а те са стотинки. На някой генертори са на самия регулатор и тогава е най-добре да си вземеш нов регулатор май беше под 20 лева УСПЕХ.
 имаш си генератор за правене. Но не се притеснявай обикновенно за генератора се минава само с четки, а те са стотинки. На някой генертори са на самия регулатор и тогава е най-добре да си вземеш нов регулатор май беше под 20 лева УСПЕХ.- paci
- Модератор 
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
 Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Топлото от парното идва от подгретия антифриз който охлажда двигателя.kriki написа: Трябва да зарежда около 14 волта, ако е нормално всичко правиш второ замерване но след като включиш фарове, парно, подгрев на задно стъкло.
Единствената му връзка с ел. инсталацията му е както е при мен с ел. клапан който спира и пуска антифриз към радиаторчето в купето.
Така, че и да пуска топло и да не пуска това изобщо не товари инсталацията.
Виж ако му говориш за вентилатора на купето, то тва вече е съвсем друго нещо.
- stoy@n
- потребител 
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
 Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Има голяма вероятност да е от акумолатора,но аз бих предположил "автомата"(влключвателя) или втулки на стартера  .Тези проблеми също се появяват от веднъж....
 .Тези проблеми също се появяват от веднъж....
			
									
									
						 .Тези проблеми също се появяват от веднъж....
 .Тези проблеми също се появяват от веднъж....- kriki
- потребител 
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Точно вентилатора имах предвидpaci написа:Топлото от парното идва от подгретия антифриз който охлажда двигателя.kriki написа: Трябва да зарежда около 14 волта, ако е нормално всичко правиш второ замерване но след като включиш фарове, парно, подгрев на задно стъкло.
Единствената му връзка с ел. инсталацията му е както е при мен с ел. клапан който спира и пуска антифриз към радиаторчето в купето.
Така, че и да пуска топло и да не пуска това изобщо не товари инсталацията.
Виж ако му говориш за вентилатора на купето, то тва вече е съвсем друго нещо.
 че той е големичък консуматор, а иначе това клапанче изобщо не го броя то е съвсем слабо. Студено топло важното е де духа на макс
 че той е големичък консуматор, а иначе това клапанче изобщо не го броя то е съвсем слабо. Студено топло важното е де духа на макс- Maho
- потребител 
- Мнения: 89
- Регистриран: 20 апр 2008, 23:23
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.8 16v DOHC
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Акомулатора го купих Май месец ( все още е в гаранция ). Дали да не зема да го заредя ?
			
									
									
- paci
- Модератор 
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
 Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Виж си хороскопа и прецениMaho написа:Акомулатора го купих Май месец ( все още е в гаранция ). Дали да не зема да го заредя ?
- spartak_75
- Потребител 
- Мнения: 85
- Регистриран: 04 яну 2009, 10:58
- Модел на автомобила: ford escort-1,8D-95
 Вертикално излитане
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Здрасти, бат' Махо!
Преди около година и половина имах същия проблем. Като замерваш-тоци всякакви-акумулатор на 6+, стартер отличен, алтернатор също, ама кат' нище дъ пали
Оказа се лабава маса от двигателя към купето-три оборота с глюч13 и заспа като у тях!
Хайде със здраве и успешен старт на заранта!
			
									
									
						Преди около година и половина имах същия проблем. Като замерваш-тоци всякакви-акумулатор на 6+, стартер отличен, алтернатор също, ама кат' нище дъ пали

Оказа се лабава маса от двигателя към купето-три оборота с глюч13 и заспа като у тях!
Хайде със здраве и успешен старт на заранта!
- Maho
- потребител 
- Мнения: 89
- Регистриран: 20 апр 2008, 23:23
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.8 16v DOHC
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Заредих акомулатора - нищо пак същата работа. Утре ще провам да зема ток от друга кола, дано запали, а проблема да е бил в акомулатора.
			
									
									
- paci
- Модератор 
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
 Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Направо сложи акумулатора от другата кола на твоята.Maho написа:Заредих акомулатора - нищо пак същата работа. Утре ще провам да зема ток от друга кола, дано запали, а проблема да е бил в акУмулатора.
Давали са ми ток така и отново не успях да запаля защото акумулатора беше мъртвец.
Ако и твоя е укъсил нещо няма да успеете с подаване на ток от другата кола.
Докъто работи двигателя обаче да не ти хрумне да сваляш акумулатора!
НЕ ГО ПРАВИ!!!
- kriki
- потребител 
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Maho написа:Проблема беше в бубината - вече е решен !
 
   
   
   
   
   как става така, че от бубината не върти стартера и само чатка, а на бутане пали, или можеби имаш предвид бубината за включване на стартера
  как става така, че от бубината не върти стартера и само чатка, а на бутане пали, или можеби имаш предвид бубината за включване на стартераКой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта







