Как се справя Форд с ниските температури?
- Polly
- потребител 
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Как се справя Форд с ниските температури?
Като паднат температурите броя на колите по улиците намалява, появяват се препоръки към шофьорите за шофиране в зимни условия и проблемите с колите започват.
Въпроса ми е как се справят клубните фордове с ниските температури впредвид грижите, които всеки от нас полага за любимата или просто необходимата кола. В темите е писано много за това, кое масло е подходящо за зимни условия, за течностите за чистачки, за зимните гуми. Но е добре да споделите и някой "тънкости" като например как се отваря замръзнала врата или как да се грижиме за уплътненията на вратите, как да разрешиме проблема със замръзналата течност за чистачки, кое е най-доброто за акумулатора?
Отделно към тези въпроси пускам една анкета и призовавам за ОБЕКТИВНИ и ТОЧНИ отговори, за да може отговорите и съветите, които давате да са наистина полезни
			
									
									
						Въпроса ми е как се справят клубните фордове с ниските температури впредвид грижите, които всеки от нас полага за любимата или просто необходимата кола. В темите е писано много за това, кое масло е подходящо за зимни условия, за течностите за чистачки, за зимните гуми. Но е добре да споделите и някой "тънкости" като например как се отваря замръзнала врата или как да се грижиме за уплътненията на вратите, как да разрешиме проблема със замръзналата течност за чистачки, кое е най-доброто за акумулатора?
Отделно към тези въпроси пускам една анкета и призовавам за ОБЕКТИВНИ и ТОЧНИ отговори, за да може отговорите и съветите, които давате да са наистина полезни

- Polly
- потребител 
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Отговарям първа като собственик на два форда, с голяма разлика във възрастта и различно масло, което ползват.
Тази сутрин и двете коли запалиха от първия път, без да се подава газ, и двете загравят след 3 км / имам предвид, че след 3-тия км и парното е с топъл въздух/. Вратите се отварят лесно, единствения проблем, които имам / с новата/ е с течността за чистачки, но рано сутринта минах през МП и го отстраниха;-)
			
									
									
						Тази сутрин и двете коли запалиха от първия път, без да се подава газ, и двете загравят след 3 км / имам предвид, че след 3-тия км и парното е с топъл въздух/. Вратите се отварят лесно, единствения проблем, които имам / с новата/ е с течността за чистачки, но рано сутринта минах през МП и го отстраниха;-)
- Brock
- потребител 
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Както неведнъж съм казвал, най-доброто за МЪХЕСТИТЕ уплътнения на мондео е да се намаже рамката на вратата с вазелин на стик /тези дето са като червило/. Аз откакто открих това "лекарство" нямам грижи с уплътнениятаgreek написа:пали си но определено имам проблем с вратите -отварят се заедно с уплътненията а след това нещат да се затварят
 
 
- Brock
- потребител 
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Както казах, уплътненията на мондеото са МЪХЕСТИ /като велур/ и от личен опит казвам, че глицерин, парафин, силикон и квото друго се сетиш НЕ става. Само с този стик стана -Polly написа:Не е ли по-добре за уплътненията да се намажат с глицерин? Стават като нови, докато с въпросния вазелин на стик, доста мазане ще падне и ми се струва ефекта няма да е толкова траен, или може би зависи от марката?
 идеята ме осени докато го ползвах - щом е добро за кожата, защо да не е добро и за колата - ами излезнах прав
  идеята ме осени докато го ползвах - щом е добро за кожата, защо да не е добро и за колата - ами излезнах прав    
 
- DigiPro
- потребител 
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
 ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
 ex Fiesta 1,1i MK3
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мойта и тая сутрин запали безпроблемно само че след 3-4 секунди въртене а не веднага както пали ако е по топло. Уплътненията не бяха замръзнали въобще. Аз гласувах за втората опция с подаване на газ, като подаването е след като запали за да не угасне като включа повечко консуматори и сервото на волана. 
Та незнам дали Форда има проблеми с паленето в студа, ама тая сутрин като пристигнах на паркинга пред офиса нямаше нито една кола, а обикновено има 15-на (той толкова събира паркинга). Моя шеф втори ден вече не се вясва в офиса - Сеат Толедо 1.8mi 94г.
			
									
									
						Та незнам дали Форда има проблеми с паленето в студа, ама тая сутрин като пристигнах на паркинга пред офиса нямаше нито една кола, а обикновено има 15-на (той толкова събира паркинга). Моя шеф втори ден вече не се вясва в офиса - Сеат Толедо 1.8mi 94г.

- RS TURBO
- потребител 
- Мнения: 45
- Регистриран: 08 сеп 2005, 16:08
- Модел на автомобила: FORD FIESTA RS TURBO
- Местоположение: софийски краен квартал
- Status: Извън линия
Палим от раз и без никва газ  Проблема със залепването на уплътненията се отстранява перфектно със стик/червило/ на SONAX
  Проблема със залепването на уплътненията се отстранява перфектно със стик/червило/ на SONAX  Обаче го закъсах с амортисьорите /регулируеми на твърдост KONI/
  Обаче го закъсах с амортисьорите /регулируеми на твърдост KONI/  при -15 станаха на винкели и подскачам като билярдна топка из улиците
 при -15 станаха на винкели и подскачам като билярдна топка из улиците  имам чувството, че ше ми се скъса купето
 имам чувството, че ше ми се скъса купето 
			
									
									 Проблема със залепването на уплътненията се отстранява перфектно със стик/червило/ на SONAX
  Проблема със залепването на уплътненията се отстранява перфектно със стик/червило/ на SONAX  Обаче го закъсах с амортисьорите /регулируеми на твърдост KONI/
  Обаче го закъсах с амортисьорите /регулируеми на твърдост KONI/  при -15 станаха на винкели и подскачам като билярдна топка из улиците
 при -15 станаха на винкели и подскачам като билярдна топка из улиците  имам чувството, че ше ми се скъса купето
 имам чувството, че ше ми се скъса купето 
тръгваш с ФОРДа, връщаш се с влака!!! /стара немска поговорка/
						- kEFi
- потребител 
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
До 55 нямаш проблем, но предполагам нещо не ти е наред - или имаш голяма консумация на изключен контакт, или караш само на къси разстояния, или някоя клетка е тръгнала да си ходи...velko написа:Колеги знам че въпроса ми не е за тука ма да питам, може ли на мойта колица да и сложа по голям акумулатор например 55 амперчаса щото сега е с най малкия 42 Ач и зимата особено сега като застудя ми прави проблеми. Динамото на колата е БОШ и незнам дали може да подържа по-голям акумулакор.
- divinity
- потребител 
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Колата запали, ама какво ще кажат другите колеги с дизели? Досега видях по другите теми само двама, които са имали проблеми! Други опитали няма ли? Или са били безпроблемни, което е похвално! То на бензин е срамота да не запалиш! Беше -16 на термометъра на балкона в 8 сутринта! Не е чак толкова студено, колегите от Русия си карат Ладите и Волгите при -35, а нас ни стряскат някви си -20! 
Единственият проблем беше с маслото в скоростната, много се беше сгъстило, но се оправи, все пак е оригиналното !
 !
			
									
									
						Единственият проблем беше с маслото в скоростната, много се беше сгъстило, но се оправи, все пак е оригиналното
 !
 !Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта


 почти де/
 почти де/





 Вратите са третирани с глицерин и се отварят; течността на чистачките е тествана във фризера ми на -24 преди да я сипя и е ОК.....само дето окачването нещо се повтвърди
  Вратите са третирани с глицерин и се отварят; течността на чистачките е тествана във фризера ми на -24 преди да я сипя и е ОК.....само дето окачването нещо се повтвърди 
 )
)


 А вратите леко залепнали, някой да има възелинче :Р
  А вратите леко залепнали, някой да има възелинче :Р
