колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
- evilcook
- потребител 
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 фев 2009, 17:30
- Модел на автомобила: ford eskort kabriolet 1.8 16v
- Местоположение: несебър
- Status: Извън линия
колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Трябва да ги сменя, но и хабер си нямам. Колата ми е Форд Ескорт кабрио 95г 1.8 16в бензин. Моля дайте малко акЪл така, Че да ми излезе малко по-евтино.    Предварително ви благодаря 
			
									
									
						
- 
				noface
- потребител 
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
КОлега ,масло ли не качва ,тропа ли или.... защо ще ги сменяш? Иначе не е лесна работата -двигателя на земята и го изтърбушваш от към картера,ако няма да правиш нищо по главата. Ако майстор ти е казал нещо сподели го с нас,стига да не е някоя тайна   .
 .
			
									
									 .
 .Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 
						
- evilcook
- потребител 
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 фев 2009, 17:30
- Модел на автомобила: ford eskort kabriolet 1.8 16v
- Местоположение: несебър
- Status: Извън линия
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Майстора ми каза, че са се обаждали и каза, че трябва да ги сменя, но всЪЩност ме интересува дали мога в това сЪстояние да я прибера от НесебЪр до Монтана или оЩе тука трябва да ги сменя да не ме остави по пЪтя 
			
									
									
						
- spartak_75
- Потребител 
- Мнения: 85
- Регистриран: 04 яну 2009, 10:58
- Модел на автомобила: ford escort-1,8D-95
 Вертикално излитане
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
http://forum.abv.bg/abv/lat2cyr.php" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									
						- 
				diesel1.6
- потребител 
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
spartak_75 написа: mineralno maslo(15W40), da moje da uplatnipo-dobre hlabinite.
Това за маслото не важи, дори минералното е по-рядко. Няма значение с какво масло си, карай на средни обороти и няма да имаш проблеми.
Аз пиша само защото колегата се е объркал с маслото - ако сипеш минерално, няма разлика, карай с каквото си е колата.
- evilcook
- потребител 
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 фев 2009, 17:30
- Модел на автомобила: ford eskort kabriolet 1.8 16v
- Местоположение: несебър
- Status: Извън линия
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Ами незнам. Майстора ми каза, Че  се обаждали от време на време. АЗ хабер си нямам от коли, това ми пЪрвата кола и  не_сЪм сигорен, че Ще ме прибере до Монтана за това се обЪрнах кЪм вас. Мерси много за сЪветите.
			
									
									
						- 
				sobis
- потребител 
- Мнения: 93
- Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Не че нещо, по знаещите от мен да кажат. Но как така се обаждат чат пат   Не трябва ли да чукат постоянно тия биелни лагери
  Не трябва ли да чукат постоянно тия биелни лагери  
 
Не е зле да отидеш и при друг майстор, че с това шега не бива.
			
									
									
						 Не трябва ли да чукат постоянно тия биелни лагери
  Не трябва ли да чукат постоянно тия биелни лагери  
 Не е зле да отидеш и при друг майстор, че с това шега не бива.
- venom4o
- потребител 
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
биелен лагер тропа постоянно ..Звука е едно чукане леко глухо такова тъпо..Понякога се усеща на празен ход ако е много зле ако не на 2-3000 със сигурност ще се обадят..Ако ти тропа мотора недей да караш така защото коляновия вал ще си отиде със сигурност и тогава ще си доста вътре..
			
									
									
						- evilcook
- потребител 
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 фев 2009, 17:30
- Модел на автомобила: ford eskort kabriolet 1.8 16v
- Местоположение: несебър
- Status: Извън линия
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
мерси значи ако не тропат много мога да мина 500км 
			
									
									
						
- 
				diesel1.6
- потребител 
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Може и 50000 да изкараш, не се тревожи, ако няма да се състезаваш с лудите и със себе си.
			
									
									
						- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Много е трудно да се прецени така по интернет, най-добре може да каже който е открил тропането. Ти като караш чуваш ли тропането в купето, ако го чуваш не тръгвай на дълъг път. Защо не ти ги смени човека в Несебър. Биелни и основни лагери се сменят лесно, не се сваля мотора, само картера. Работата е за 2-3часа, с почивка за бира. Ако тръгнеш може и да стигнеш а може и да задере лагера и да превърти в леглото и тогава става голям панаир.
			
									
									
						- evilcook
- потребител 
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 фев 2009, 17:30
- Модел на автомобила: ford eskort kabriolet 1.8 16v
- Местоположение: несебър
- Status: Извън линия
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
мерси много за сЪветите незнам дали се чува в купето заЩото му я дадох да смени маслото пЪк той ми изкара 1000 проблема по нея пЪк аЗ докато я карах не сЪм чувал никакво тропане чукане и така нататък значи тоя се опитва да ме прекара единствено знам че само задните амортисьори са иЗпуснали заЩото вози като лодка отзад 
мод: Темата ти е за основни и биелни лагери!
Веднъж ти изтрих питането за амортисьорите!
Не мога да разделям мнение!
Има си раздел "ХОДОВА ЧАСТ", пусни си питането там!
			
									
									
						
мод: Темата ти е за основни и биелни лагери!
Веднъж ти изтрих питането за амортисьорите!
Не мога да разделям мнение!
Има си раздел "ХОДОВА ЧАСТ", пусни си питането там!
- 
				diesel1.6
- потребител 
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Наско, тя купе няма.. кабрио е!HACKO написа: Ти като караш чуваш ли тропането в купето, ако го чуваш не тръгвай на дълъг път.
За 1овека с кабриото - ако ти трябва за 10-20000 км, не се занимавай. Случва се майсторите да послъгват. Предполагам в Бг сега хората са се посвили и майсторите може и да нямат работа и да си измислят. Все пак, ако трака не слагай SAE30 масла, карай с SAE40.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта




