свързване маркучи на изпарител??парно?
- mitaka_s_fordaka
- потребител 
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
свързване маркучи на изпарител??парно?
колеги имам чувството че когато са ми слагали газовата са ми объркали маркучите и сега парното е доста слабо  .колата е ескорт 88г,карб.двукамерен Weber,газовата е LOVATO/сам превключвам на газ ако има значение/
 .колата е ескорт 88г,карб.двукамерен Weber,газовата е LOVATO/сам превключвам на газ ако има значение/  .има един разклонен маркуч които идва от долния на радиатора,и преди радиаторчето завършва с един тройник под формата на Y -в дясно отива към двигателя,в ляво към парното.от долния щуцер на парното излиза друг,който отива директно в изпарителя от горната му страна.тук вие ще кажете дали трябва да е така
 .има един разклонен маркуч които идва от долния на радиатора,и преди радиаторчето завършва с един тройник под формата на Y -в дясно отива към двигателя,в ляво към парното.от долния щуцер на парното излиза друг,който отива директно в изпарителя от горната му страна.тук вие ще кажете дали трябва да е така  .и там където е тялото на термостата под големия маркуч към радиатора има по малък които отива директно в изпарителя от долната му страна.преди да ме насочите към радиаторче на парно,искам да кажа че термостата е нов заедно с тялото където седи/загрява си нормално/,радиаторче парно-ново както и големия радиатор е също нов.и пак парното е хладко. и от там съдя че може това да е проблема.а и да каже че след като вече завърти антифриза-е тогава вече духа топло.
 .и там където е тялото на термостата под големия маркуч към радиатора има по малък които отива директно в изпарителя от долната му страна.преди да ме насочите към радиаторче на парно,искам да кажа че термостата е нов заедно с тялото където седи/загрява си нормално/,радиаторче парно-ново както и големия радиатор е също нов.и пак парното е хладко. и от там съдя че може това да е проблема.а и да каже че след като вече завърти антифриза-е тогава вече духа топло.  .много ще съм ви благодарен ако някои може да ми помогне.
 .много ще съм ви благодарен ако някои може да ми помогне. 
			
									
									 .колата е ескорт 88г,карб.двукамерен Weber,газовата е LOVATO/сам превключвам на газ ако има значение/
 .колата е ескорт 88г,карб.двукамерен Weber,газовата е LOVATO/сам превключвам на газ ако има значение/  .има един разклонен маркуч които идва от долния на радиатора,и преди радиаторчето завършва с един тройник под формата на Y -в дясно отива към двигателя,в ляво към парното.от долния щуцер на парното излиза друг,който отива директно в изпарителя от горната му страна.тук вие ще кажете дали трябва да е така
 .има един разклонен маркуч които идва от долния на радиатора,и преди радиаторчето завършва с един тройник под формата на Y -в дясно отива към двигателя,в ляво към парното.от долния щуцер на парното излиза друг,който отива директно в изпарителя от горната му страна.тук вие ще кажете дали трябва да е така  .и там където е тялото на термостата под големия маркуч към радиатора има по малък които отива директно в изпарителя от долната му страна.преди да ме насочите към радиаторче на парно,искам да кажа че термостата е нов заедно с тялото където седи/загрява си нормално/,радиаторче парно-ново както и големия радиатор е също нов.и пак парното е хладко. и от там съдя че може това да е проблема.а и да каже че след като вече завърти антифриза-е тогава вече духа топло.
 .и там където е тялото на термостата под големия маркуч към радиатора има по малък които отива директно в изпарителя от долната му страна.преди да ме насочите към радиаторче на парно,искам да кажа че термостата е нов заедно с тялото където седи/загрява си нормално/,радиаторче парно-ново както и големия радиатор е също нов.и пак парното е хладко. и от там съдя че може това да е проблема.а и да каже че след като вече завърти антифриза-е тогава вече духа топло.  .много ще съм ви благодарен ако някои може да ми помогне.
 .много ще съм ви благодарен ако някои може да ми помогне. 


- ge4ev
- потребител 
- Мнения: 81
- Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: свързване маркучи на изпарител??парно?
Охладителната система обезвъздушена ли е хубаво? Да не би да имаш някъде въздух.
			
									
									Във FORD-а e комфорда
						- mitaka_s_fordaka
- потребител 
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
- 
				Любо
- Администратор 
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
 Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
- Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: свързване маркучи на изпарител??парно?
Тия дето са ти сложили газовата са направили белята ми се струва...
Изпарителя трябва да е последователно свързан в охладителната система, а не успоредно както е при теб в момента.
Поне с това впечатлуние оставам като чета поста ти.
При успоредно свързване, ако не се сложи и помпа, която да върти принудително водата (антифриза) през радиатора на парното, парното ще намалее и в един момент съвсем ще спре, защото ще се запуши от разните отлагания и боклуци в системата.
Колега от форума имаше подобен пролем, но при него имаше и поставена въпросната циркулационна помпа, която отказала и радиаторчето се задръстило и парно - йок.
Навържи изпарителя последователно, т.е. термостат - изпарител - парно - термостат. Връзвай на малкия кръг на циркулация! Да не го вържеш на големия, че зимата ще загрее колата ... ама трудно.
			
									
									
						Изпарителя трябва да е последователно свързан в охладителната система, а не успоредно както е при теб в момента.
Поне с това впечатлуние оставам като чета поста ти.
При успоредно свързване, ако не се сложи и помпа, която да върти принудително водата (антифриза) през радиатора на парното, парното ще намалее и в един момент съвсем ще спре, защото ще се запуши от разните отлагания и боклуци в системата.
Колега от форума имаше подобен пролем, но при него имаше и поставена въпросната циркулационна помпа, която отказала и радиаторчето се задръстило и парно - йок.
Навържи изпарителя последователно, т.е. термостат - изпарител - парно - термостат. Връзвай на малкия кръг на циркулация! Да не го вържеш на големия, че зимата ще загрее колата ... ама трудно.
- mitaka_s_fordaka
- потребител 
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: свързване маркучи на изпарител??парно?
нямам никаква помпа за да върти водата.  значи не са си свършили работата газаджиите.тва е че смених радиаторчето,термостати и пак ми е слабо.чак когато завърти през големия радиатор и включи перка,е тогава имам парно. не съм много компетентен иначе бих си го вързал сам тоя изпарител.а ако сложа такава помпа,ще се оправи ли проблема???
 значи не са си свършили работата газаджиите.тва е че смених радиаторчето,термостати и пак ми е слабо.чак когато завърти през големия радиатор и включи перка,е тогава имам парно. не съм много компетентен иначе бих си го вързал сам тоя изпарител.а ако сложа такава помпа,ще се оправи ли проблема???
			
									
									 значи не са си свършили работата газаджиите.тва е че смених радиаторчето,термостати и пак ми е слабо.чак когато завърти през големия радиатор и включи перка,е тогава имам парно. не съм много компетентен иначе бих си го вързал сам тоя изпарител.а ако сложа такава помпа,ще се оправи ли проблема???
 значи не са си свършили работата газаджиите.тва е че смених радиаторчето,термостати и пак ми е слабо.чак когато завърти през големия радиатор и включи перка,е тогава имам парно. не съм много компетентен иначе бих си го вързал сам тоя изпарител.а ако сложа такава помпа,ще се оправи ли проблема???

- 
				Любо
- Администратор 
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
 Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
- Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: свързване маркучи на изпарител??парно?
може би, но не се занимавай с глупости. Ако сложиш помпа ще имаш парно, но ще имаш още един възел за поддръжка. Може да се стане като случая по-горе, който ти описах...
Просто и ефикасно е навързването на детайлите в системата последователно. Просто го направи и не се занимавай с допълнитебни принудителни циркулации.
Като неможеш сам хвани някой да ти помогне или я закарай в сервиз. Работата не е сложна, но трябва канал или подемник, ако нямаш достъп отгоре.
			
									
									
						Просто и ефикасно е навързването на детайлите в системата последователно. Просто го направи и не се занимавай с допълнитебни принудителни циркулации.
Като неможеш сам хвани някой да ти помогне или я закарай в сервиз. Работата не е сложна, но трябва канал или подемник, ако нямаш достъп отгоре.
- 
				vladislav
- потребител 
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: свързване маркучи на изпарител??парно?
Не исках да пиша, не разбирам, но мисля че Любо не е прав.
Моят е свързан паралелно с троиници от газаджията, не ми е слагал само на мен газова уредба, за да си го измисля, четох и по други форуми и повечето изпарители са свързани, паралелно с цел по-бързото загряване на самият изпарител.
Парното си е добре, но трябва да се покара, не е веднага да почне да духа топло.
			
									
									
						Моят е свързан паралелно с троиници от газаджията, не ми е слагал само на мен газова уредба, за да си го измисля, четох и по други форуми и повечето изпарители са свързани, паралелно с цел по-бързото загряване на самият изпарител.
Парното си е добре, но трябва да се покара, не е веднага да почне да духа топло.
- 
				Любо
- Администратор 
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
 Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
- Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: свързване маркучи на изпарител??парно?
Владиславе, я виж в първия ми пост в темата как му предлагам да ги върже 
Ако има нещо неясно ще се опитам пак да обясня...
В крайна сметка всеки си има мнение и ако държи на нежо го привежда в изпълнение...
Форума го има, за да се чуят мненията и други хора, който имат мнение по въпроса, като въпросните мнения са особено ценни ако притежателите им са се сблъсквали със същия или подобен пролем.
На всичкото отгоре има и различни сервизи и майстори...
Митака с форда ако не се справиш с проблема, мога да ти драсна на ЛС кои сервизи посещавам и съм доволен.
			
									
									
						Ще го обясня това което съм казал в същия пост -термостат - изпарител - парно - термостат. Връзвай на малкия кръг на циркулация!
Обяснението е, че изпарителя има много по-малко хидравлично съпротивление, от радиатора на парното. Т.е. водата (антифриза) минават през изпарителя по-лесно, отколкото през радиатора на парното. Тъй като водата не е глупава ще минава през изпарителя, а циркулацията й през радиатора ще е слаба (поради което и ти имаш бавно загряващо парно). При такова положение, ако в охладителната система има боклуци (примерно от опити да се запушат течове с трици или нещо подобно) радиатора на парното в един момент ще се запуши, ако няма допълнителна циркулационна почпа за принуделна циркулация през него.При успоредно свързване, ако не се сложи и помпа, която да върти принудително водата (антифриза) през радиатора на парното, парното ще намалее и в един момент съвсем ще спре, защото ще се запуши от разните отлагания и боклуци в системата.
Ако има нещо неясно ще се опитам пак да обясня...
В крайна сметка всеки си има мнение и ако държи на нежо го привежда в изпълнение...
Форума го има, за да се чуят мненията и други хора, който имат мнение по въпроса, като въпросните мнения са особено ценни ако притежателите им са се сблъсквали със същия или подобен пролем.
На всичкото отгоре има и различни сервизи и майстори...
Митака с форда ако не се справиш с проблема, мога да ти драсна на ЛС кои сервизи посещавам и съм доволен.
- 
				vladislav
- потребител 
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: свързване маркучи на изпарител??парно?
На мен не е нужно да ми обясняваш какво си написал, много добре те разбрах.
Аз и за това писах по-горе, че не съм специалист и не съм си слагал аз уредбата, а човек който се занимава, сега колегата да пробва и да види как ще му е по-добре.
Бих те попитал каква газова ползваш и кой ти я слагал та си токова категоричен.
За парно имам, карането е 1-2 км. ако е много за форд здраве му кажи.
			
									
									
						Аз и за това писах по-горе, че не съм специалист и не съм си слагал аз уредбата, а човек който се занимава, сега колегата да пробва и да види как ще му е по-добре.
Бих те попитал каква газова ползваш и кой ти я слагал та си токова категоричен.
За парно имам, карането е 1-2 км. ако е много за форд здраве му кажи.
- 
				Любо
- Администратор 
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
 Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
- Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: свързване маркучи на изпарител??парно?
Виале, заводски монтаж. Изпарителя е вързан по описаният от мен начин.vladislav написа:...
Бих те попитал каква газова ползваш и кой ти я слагал та си токова категоричен.
...
Радвам се, че имаш парно
 Говори за чиста охладителна система, без механични примеси.
 Говори за чиста охладителна система, без механични примеси.Към автора на темата -> съжалявам, че с колегата излязохме от темата.
Моля модератора да изтрие след известно време (примерно 2-3 дни) излишните ни мнения
- mitaka_s_fordaka
- потребител 
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: свързване маркучи на изпарител??парно?
колеги,не се караите >:D<: тук сме за да си помагаме,кои с каквото може.по въпроса-на мен радиатора-парно както и големия радиатор са чисто нови.и са сменени през есента.а и системата е почистена.а бе всички маркучи на малкия кръг не мога да ги държа с ръка,толкова са топли,а този за парното си го държа спокоино.  колега Любо,ако не те затруднявам драсни едно ЛС със сервизите. >:D<:
 колега Любо,ако не те затруднявам драсни едно ЛС със сервизите. >:D<:
			
									
									 колега Любо,ако не те затруднявам драсни едно ЛС със сервизите. >:D<:
 колега Любо,ако не те затруднявам драсни едно ЛС със сервизите. >:D<:

- energy76us
- потребител 
- Мнения: 119
- Регистриран: 01 дек 2007, 12:45
- Модел на автомобила: FORD Mondeo MK I- 1.8 16v  Zetec 
 , FORD Fiesta 1.4 16v zetec s Ford Focus MK I 1.6 benzin
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: свързване маркучи на изпарител??парно?
Колега,сподели какво стана най на края,оправи ли се това парно  
 
Аз имам подозрение,че твоя радиатор е с топломер и кранче на степени и икономисваш, че от ТЕЦа да не ти съдерат кожата.Това в кръга на майтапа,кажи каво стана на края
 и икономисваш, че от ТЕЦа да не ти съдерат кожата.Това в кръга на майтапа,кажи каво стана на края 
			
									
									
						 
 Аз имам подозрение,че твоя радиатор е с топломер и кранче на степени
 и икономисваш, че от ТЕЦа да не ти съдерат кожата.Това в кръга на майтапа,кажи каво стана на края
 и икономисваш, че от ТЕЦа да не ти съдерат кожата.Това в кръга на майтапа,кажи каво стана на края 
- mitaka_s_fordaka
- потребител 
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: свързване маркучи на изпарител??парно?
колега,купих си друга кола,за съжаление не е форд и сега се занимавам с нея и не съм ходил по маистори да я правят тази.като ми остане време ще я закарам и ще пиша задължително какъв е резултата. поздрави на всички отзовали се по проблема. 
			
									
									


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта



