Форд Сиера 2.0 ДОХЦ Проблем с бенз.Помпа

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Gredarov
потребител
потребител
Мнения: 347
Регистриран: 02 авг 2008, 13:46
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 DOHC
Ford Mondeo MK1 2.0
Местоположение: Банкя-София
Status: Извън линия

Форд Сиера 2.0 ДОХЦ Проблем с бенз.Помпа

Мнение от Gredarov » 15 мар 2009, 14:14

Не стига ток до помпата.Сиерата е 92 и предпазния бошон е в краката на шофиора,но и до там няма ток.Проверил съм бушона в кутиката с бушони( 30 амперовия) и не е от него.Някакви идеи каде е проблема?
Изображение

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Сиера 2.0 ДОХЦ Проблем с бенз.Помпа

Мнение от dimotaxi » 16 мар 2009, 10:55

А до този големия 30А стига ли ток? :-/:

Gredarov
потребител
потребител
Мнения: 347
Регистриран: 02 авг 2008, 13:46
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 DOHC
Ford Mondeo MK1 2.0
Местоположение: Банкя-София
Status: Извън линия

Re: Форд Сиера 2.0 ДОХЦ Проблем с бенз.Помпа

Мнение от Gredarov » 16 мар 2009, 21:54

Да
Изображение

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Сиера 2.0 ДОХЦ Проблем с бенз.Помпа

Мнение от dimotaxi » 17 мар 2009, 10:36

Gredarov написа:Да
Значи търсиш между големия(30А)и този в краката.....
Също виж дали този големия е здрав и дали има хубав контакт,напръскай основните букси по трасето с контактен спрей и проверяваш докат не стигнеш до този в краката. >:D<:

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: Форд Сиера 2.0 ДОХЦ Проблем с бенз.Помпа

Мнение от Nikola Iordanov » 21 мар 2009, 09:26

Вземи едно кабелче и подай напрежение дириктно на бушона за пампата за да видиш дали работи. Ако роботи вържи кабела така че като изключиш контакта да изключва и помпата .Става въпрос да заобиколиш проблемното място докато намериш време да го отстраниш но обезателно тази връзка трябва да минава през бушон за да не ти направи някоя друга бела.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта