Мнение за ауспуси "Вито-03"?
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Мнение за ауспуси "Вито-03"?
Трябва да сменям последното гърне на БМВ-то. Намерих мнения за Крафт, Аспо, Polmostrow... Майсторът пък ми обясни, че Walker (~280лв) нямали някакви запънки вътре и до две години им се откъртвали тръбите? Препоръча ми българско на Вито-03. Има го и в магазин за ауспуси на 500метра от нас - 88 лева. Не намирам обаче мнения за тези гърнета. Изглеждат горе-долу прилично, но дали? Ще ми се да издържи поне 3-4 годинки и да е тихо (не карам на газ).
Или да обшия старото (разпаднала му се е външната ламарина, отдолу изглежда здраво и не дрънчи отвътре)? Въпреки че предпочитам ново...
Чакам бързи отговори, че трябва да се купува понеделник -вторник
http://www.vito03.com/
Или да обшия старото (разпаднала му се е външната ламарина, отдолу изглежда здраво и не дрънчи отвътре)? Въпреки че предпочитам ново...
Чакам бързи отговори, че трябва да се купува понеделник -вторник

http://www.vito03.com/
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Мнение за ауспуси "Вито-03"?
Никой не писа - затова аз пиша как протече пазаруването.
Започнахме с Вито-03 - първо предложение от страна на продавача. Изглежда горе-долу прилично, качество - около средното. При налагане на скобата, която хваща гърнето - греда. Същото е с около 1 см по-малко и по двата диаметъра на елипсата, т.е хлопа. Наложено до оригиналното - кривината на тръбата не е баш същата, краят бяга с десетина сантиметра настрани.... Цена 80 лева.
Второ предложение - Крафт. Качество - по-зле, ламарината изглежда по-некачествена, сгъвките на тръбите са по-смачкани. Скобата отново не става - гърнето е значително по-голямо. В случая не е плюс, пространството е ограничено. Тръбата отново бяга като кривина, но с по-малко отклонение. Цена - към 70 лева.
Трето предложение - след чесане по главата и клетви колко много гърнета Вито е продал за такива БМВ-та, се сеща че имал и едно полско... Отиде уж до тях, домъкна едно Polmostrow. Качеството също е средно, близко до Вито и над това на Крафт. Кривината на тръбите за радост съвпада... Но размерът на самото гърне отново не е точно същия. Не достигат три сантиметра да затворя скобата. Следва пъшкане, как с това се изчерпва предлаганото на пазара, показва ми едно Аспо, което пък даже и далечна прилика няма с моето. Сваля ми цената уж на полското - 70 кинта.
В крайна сметка взех него, легна добре на колата, но ще трябва утре да заваря по-дълга шпилка на скобата и ще стане.
Интересното е, че скобата не е оригинална (въпреки етикетите БМВ), не знам къде е правена, но ляга идеално на оригиналното гърне. Чудя се толкова ли им е трудно на нашите фирми да изкопират и те точно оргинална, преди да пуснат шир-потребата?
Нямах възможност да пробвам Walker и Bosal - беше късно и магазините вече затваряха. За Фокуса сигурно ще почна с тях, поне да ги видя струват ли или не...
Утре ще добавя и как звучи според мен полякът.
Започнахме с Вито-03 - първо предложение от страна на продавача. Изглежда горе-долу прилично, качество - около средното. При налагане на скобата, която хваща гърнето - греда. Същото е с около 1 см по-малко и по двата диаметъра на елипсата, т.е хлопа. Наложено до оригиналното - кривината на тръбата не е баш същата, краят бяга с десетина сантиметра настрани.... Цена 80 лева.
Второ предложение - Крафт. Качество - по-зле, ламарината изглежда по-некачествена, сгъвките на тръбите са по-смачкани. Скобата отново не става - гърнето е значително по-голямо. В случая не е плюс, пространството е ограничено. Тръбата отново бяга като кривина, но с по-малко отклонение. Цена - към 70 лева.
Трето предложение - след чесане по главата и клетви колко много гърнета Вито е продал за такива БМВ-та, се сеща че имал и едно полско... Отиде уж до тях, домъкна едно Polmostrow. Качеството също е средно, близко до Вито и над това на Крафт. Кривината на тръбите за радост съвпада... Но размерът на самото гърне отново не е точно същия. Не достигат три сантиметра да затворя скобата. Следва пъшкане, как с това се изчерпва предлаганото на пазара, показва ми едно Аспо, което пък даже и далечна прилика няма с моето. Сваля ми цената уж на полското - 70 кинта.
В крайна сметка взех него, легна добре на колата, но ще трябва утре да заваря по-дълга шпилка на скобата и ще стане.
Интересното е, че скобата не е оригинална (въпреки етикетите БМВ), не знам къде е правена, но ляга идеално на оригиналното гърне. Чудя се толкова ли им е трудно на нашите фирми да изкопират и те точно оргинална, преди да пуснат шир-потребата?
Нямах възможност да пробвам Walker и Bosal - беше късно и магазините вече затваряха. За Фокуса сигурно ще почна с тях, поне да ги видя струват ли или не...
Утре ще добавя и как звучи според мен полякът.
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнение за ауспуси "Вито-03"?
полското гърне ще ти изкара гаранция 2-3 години + само преди това си го намажи по зажарките със сребърен феролит 



- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Мнение за ауспуси "Вито-03"?
Гърнето (Polmostrow) е горе-долу добре като шум, малко припръцква при палене и гасене, иначе се трае като караш. Цялото съм го боядисал черно и се надявам да изкара повече от 2-3 години - колата се кара доста рядко
.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта