Много странно като загрее и спира да върви
- baro
- потребител 
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Много странно като загрее и спира да върви
Привет на всички колеги които ще се отзоват на помощ.Така проблема ми е следния от както се стопли времето Фиестата взе да позагрява доста в градско каране включва си перката но в червено не е влизала и дано да не влиза  но забелязвам разлика в вървенето когато е по хладна така да се каже и се чудя на какво може да се дължи това .Значи този проблемец се появява и на газ и на бензин.
 но забелязвам разлика в вървенето когато е по хладна така да се каже и се чудя на какво може да се дължи това .Значи този проблемец се появява и на газ и на бензин. 
			
									
									
						 но забелязвам разлика в вървенето когато е по хладна така да се каже и се чудя на какво може да се дължи това .Значи този проблемец се появява и на газ и на бензин.
 но забелязвам разлика в вървенето когато е по хладна така да се каже и се чудя на какво може да се дължи това .Значи този проблемец се появява и на газ и на бензин. 
- elleshar
- потребител 
- Мнения: 19
- Регистриран: 20 май 2009, 14:42
- Модел на автомобила: Ford Escort '97 1800cm TD
- Местоположение: Razgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много странно като загрее и спира да върви
Лошо, чувал съм че това е признак че компресията пада - двигателя си отива. Е не веднага.  Но може и да греша.
 Но може и да греша.
			
									
									 Но може и да греша.
 Но може и да греша.fReeD fRoM deSiRe.!
						- nikolovvd
- потребител 
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Много странно като загрее и спира да върви
Провери си маркучите по инжекциона. Може да имаш спукан пъркуч и да смуче въздух от някоя обратна връзка. Провери и МАФ-а.
			
									
									
						- baro
- потребител 
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Много странно като загрее и спира да върви
Колега компресията скоро е мерена 13.5 на всички цилиндри.Не ми гори масло и водата малко през радиатора покапва но знам че е от там а не я гори   .А при спукан маркуч не трябва ли да го прави постоянно защото на газ е това което се усеща .Преди малко я карах до близко разтояние ме учуди как дърпа обаче не беше загряла до такава степен че да включи перката за да видя как ще е тогава.Имам чуството че като загрее повече и започва да стяга
 .А при спукан маркуч не трябва ли да го прави постоянно защото на газ е това което се усеща .Преди малко я карах до близко разтояние ме учуди как дърпа обаче не беше загряла до такава степен че да включи перката за да видя как ще е тогава.Имам чуството че като загрее повече и започва да стяга   .
 .
			
									
									
						 .А при спукан маркуч не трябва ли да го прави постоянно защото на газ е това което се усеща .Преди малко я карах до близко разтояние ме учуди как дърпа обаче не беше загряла до такава степен че да включи перката за да видя как ще е тогава.Имам чуството че като загрее повече и започва да стяга
 .А при спукан маркуч не трябва ли да го прави постоянно защото на газ е това което се усеща .Преди малко я карах до близко разтояние ме учуди как дърпа обаче не беше загряла до такава степен че да включи перката за да видя как ще е тогава.Имам чуството че като загрее повече и започва да стяга   .
 .- J6B
- потребител 
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
 Escort-95г-1.8 16V-RKC
 FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Много странно като загрее и спира да върви
мисля,че колата ти е добре,съвета ми е да не я бараш ако нямаш други оплаквания,имам фиеста,ескорт,лада и един пасат,всичките бензинови и газифицирани.И те правят точно това което си описал като са студени бягат повече,но наистина фиестата и пасата при мен бягат повече от другите когато са студени,обяснявам си го само с това,че когато са студени им работи автоматичния смукач,от там повече гориво а той от своя страна е смесен със студен все още въздух и оттам по добра смес и затова бяга повече,нали затова се слагат спортни филтри,изолирани колкото се може по далече от двигателя....
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта




