Форд мондео- Немеца
- mclsdreal
- потребител 
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
За мое съжаление ( но и радост за наще   
   ) е 105 коня, въпреки че на 2-ра ги прави 100, а днес (преди напълно да ми се разнищат тампоните на носачите) разцепих 2 зимни гуми
  ) е 105 коня, въпреки че на 2-ра ги прави 100, а днес (преди напълно да ми се разнищат тампоните на носачите) разцепих 2 зимни гуми   
   
   
    
   
 
Количката се държи добре на пътя( като изключим тампоните), набира си се доста стабилно и аз отначало си мислех че е 130 коня защото един продавач в магазин за части ми обесняваше някви небивалици, но колегата paci ми разясни положението след като му казах VIN номера 
 
П.С А междодругото, отзад тропа нещо...има ли тампони и там 
  
			
									
									 
   ) е 105 коня, въпреки че на 2-ра ги прави 100, а днес (преди напълно да ми се разнищат тампоните на носачите) разцепих 2 зимни гуми
  ) е 105 коня, въпреки че на 2-ра ги прави 100, а днес (преди напълно да ми се разнищат тампоните на носачите) разцепих 2 зимни гуми   
   
   
    
   
 Количката се държи добре на пътя( като изключим тампоните), набира си се доста стабилно и аз отначало си мислех че е 130 коня защото един продавач в магазин за части ми обесняваше някви небивалици, но колегата paci ми разясни положението след като му казах VIN номера
 
 П.С А междодругото, отзад тропа нещо...има ли тампони и там
 
  
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
						- TM RACER®
- потребител 
- Мнения: 232
- Регистриран: 19 юни 2005, 19:55
- Модел на автомобила: Escort RS2000 '93
 R.I.P. Escort XR3 130hp '92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
По задницата най-често и най-трудни за смяна са тампоните на моста.
			
									
									
						- essex
- потребител 
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
mclsdreal днес мина покрай мен с мръсна газ  
			
									
									
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
						- mclsdreal
- потребител 
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
не , не съм бил аз...нямам тампони на носачите вече   
   и не я карам...объркал си се
  и не я карам...объркал си се  
  
			
									
									 
   и не я карам...объркал си се
  и не я карам...объркал си се  
  
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
						- essex
- потребител 
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
е вярноли значи има някакъв от кв-то със същата кола като твойта, одеве минах до 13 блок и видях червеното форче което мина до мен днес  
			
									
									
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
						- mclsdreal
- потребител 
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
Е аз съм в 13-ти блок...ти какво правиш в моя район   
   
  
			
									
									 
   
  
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
						- essex
- потребител 
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
еее комши аз съм в 18-ти блок (тоя синия )   
   
			
									
									 
   
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
						- mclsdreal
- потребител 
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
Такам, мисля събота и неделя да затъмнявам прозорците, само че на задния мисля че ще имам проблем, тъй като не мога да намеря толкова широко фолио, и мисля да го наставя( някой наставял ли е фолио едно върху друго? ) ... Предните мисля да им сложа от това прозрачното което е, надявам се да нямам проблеми с катаджиите...Това е за сега, ще се разделя с джантите, защото трябва да оправям доста неща по нея, но лятото обещавам да я оборудвам с нещо шикозно   , пък за малко ще е с тазчета  за 40 лева си харесах ето тези : надявам се да не ми ги смъкнат
 , пък за малко ще е с тазчета  за 40 лева си харесах ето тези : надявам се да не ми ги смъкнат   
 

Неонче ще сложа към 15-ти този месец, вече го поръчах... Това е за сега, ще кача снимки
			
									
									 , пък за малко ще е с тазчета  за 40 лева си харесах ето тези : надявам се да не ми ги смъкнат
 , пък за малко ще е с тазчета  за 40 лева си харесах ето тези : надявам се да не ми ги смъкнат   
 
Неонче ще сложа към 15-ти този месец, вече го поръчах... Това е за сега, ще кача снимки

I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
						- 
				Revell
- потребител 
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
честитооо, тъй като гледам си с RS броня отпред, малко ми е странно тъй като аз съм със същата кола, но малко по различно изглежда с обикнивенна броня и маска...  И един съвет: като поръчваш части казвай си номера на купето и така да ти ги търсят в каталога, докато усетя как се прави колко ходих до магазина и обратно, че се оказва че този ДВГ нещо е рядкост в БГ и майсторите и магазинерите не го зная много.
 И един съвет: като поръчваш части казвай си номера на купето и така да ти ги търсят в каталога, докато усетя как се прави колко ходих до магазина и обратно, че се оказва че този ДВГ нещо е рядкост в БГ и майсторите и магазинерите не го зная много.
			
									
									
						 И един съвет: като поръчваш части казвай си номера на купето и така да ти ги търсят в каталога, докато усетя как се прави колко ходих до магазина и обратно, че се оказва че този ДВГ нещо е рядкост в БГ и майсторите и магазинерите не го зная много.
 И един съвет: като поръчваш части казвай си номера на купето и така да ти ги търсят в каталога, докато усетя как се прави колко ходих до магазина и обратно, че се оказва че този ДВГ нещо е рядкост в БГ и майсторите и магазинерите не го зная много.- mclsdreal
- потребител 
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
Да рядкост е даже един майстор ми обърка ангренажния ремък та трябваше да се връщам в магазина....за това си нося документите с мен като ходя за части, диктувам номера и всичко е окей след това. Бронятя е добавяна от стария собственик, но не ми харесва тоя некадърник как я е сложил, и май ще я свалям и слагам на ново   
  
			
									
									 
  
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
						- RS_PESA
- потребител 
- Мнения: 67
- Регистриран: 14 яну 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Escort 1.8 16v
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
Не съм сигурен, че бронята е сменяна   Моята е същата и бях и с такава маска, същите седалки... така си е XR-а
  Моята е същата и бях и с такава маска, същите седалки... така си е XR-а
			
									
									
						 Моята е същата и бях и с такава маска, същите седалки... така си е XR-а
  Моята е същата и бях и с такава маска, същите седалки... така си е XR-а- mclsdreal
- потребител 
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
XR ли е тоя модел   ...И твоя ли е 92 година 1.8 16v
  ...И твоя ли е 92 година 1.8 16v  
П.С Седалките ме пълнят отвсякъде
			
									
									 ...И твоя ли е 92 година 1.8 16v
  ...И твоя ли е 92 година 1.8 16v  
П.С Седалките ме пълнят отвсякъде

I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
						- RS_PESA
- потребител 
- Мнения: 67
- Регистриран: 14 яну 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Escort 1.8 16v
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
Да, 92-ра е и по вин декодера излиза XR  
			
									
									
						
- mclsdreal
- потребител 
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
Здравейте колеги, бях малко почивка и темата замря...
Има съвсем малки промени по колата, сложих фолио на задните прозорци, но забравих да снимам в момента на свалянето и слагането на задните стъкла, понеже бях много щастлив и нямах търпение да нанеса фолиото и да сложа прозорците .
 .
Купих носачи по 55 лева броя някаква Италянска марка KAPIMSAN. Ето малко снимки :


  
   
   
   
 

Носачите ":




Шибедаха 
 


Това е за сега, купих монтажна пяна защото имам план за малко раздувки на калниците, и ако може някой колега който се е занимавал с това да сподели каква смола трябва да взема като марка 
 
Поздрави Борисов >:D<:
			
									
									Има съвсем малки промени по колата, сложих фолио на задните прозорци, но забравих да снимам в момента на свалянето и слагането на задните стъкла, понеже бях много щастлив и нямах търпение да нанеса фолиото и да сложа прозорците
 .
 .Купих носачи по 55 лева броя някаква Италянска марка KAPIMSAN. Ето малко снимки :


 
   
   
   
 
Носачите ":




Шибедаха
 
 

Това е за сега, купих монтажна пяна защото имам план за малко раздувки на калниците, и ако може някой колега който се е занимавал с това да сподели каква смола трябва да взема като марка
 
 Поздрави Борисов >:D<:
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
						- paci
- Модератор 
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
 Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
Тоя ауспуФ май нещо е пръснат кога е ръсена колата!
Да го махаш и да сложиш я накрайк, я цяло гърне с по-убав накрайник, че са излагаш така.
И що седи такъв наакан отзад.
Клекнал е
Фолито на задния джам се лепи на надлъжни лети и се нади по нагревателите.
Как се кефя на коли без фолиоо.
Просто се налага в някои ситуации да гледам през техните стъкла за да обхващам обстановката и да си правя преценка какво да правя.
			
									
									
						Да го махаш и да сложиш я накрайк, я цяло гърне с по-убав накрайник, че са излагаш така.
И що седи такъв наакан отзад.
Клекнал е

Фолито на задния джам се лепи на надлъжни лети и се нади по нагревателите.
Как се кефя на коли без фолиоо.
Просто се налага в някои ситуации да гледам през техните стъкла за да обхващам обстановката и да си правя преценка какво да правя.
- mclsdreal
- потребител 
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
Аз точно за това задното не го затъмних защото и без това недовиждам, оставаше и фолиото. Ауспуха си е така, в смисъл така го взех, и е мноо грозно, но за сметка на това вади прекрасен звук. Ще видя някой накрайник, но е много дълга тръбата, повече от 20 сантиметра   . Клекнал е така, защото аз съм се качил на височко в тревата и съм го снимал отгоре
 . Клекнал е така, защото аз съм се качил на височко в тревата и съм го снимал отгоре  
			
									
									 . Клекнал е така, защото аз съм се качил на височко в тревата и съм го снимал отгоре
 . Клекнал е така, защото аз съм се качил на височко в тревата и съм го снимал отгоре  
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
						- mclsdreal
- потребител 
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.8 16v 1992 година
Здравейте колеги и колежки. Цяло лято не се спирам, купих си къща в едно село, и за това не влизах... Всичко за сега е наред с Форделата, смених и предните дискове и отново накладките, има си и ново масълце вече   ... Като цяло не ми е правила проблеми освен, че след като се опитах да напълня километража на 4-та с около 5500 оборота достигнах скорост от почти 190 километра в час, включих си пета, но така и не успях да развия 240
 ... Като цяло не ми е правила проблеми освен, че след като се опитах да напълня километража на 4-та с около 5500 оборота достигнах скорост от почти 190 километра в час, включих си пета, но така и не успях да развия 240   защото пътя свършваше и трябваше да пусна газта вече... Както и да е, на другия ден като станах отидох да пия кафенце, и един познат ме срещна, пита ме дали върви и аз му показах...Да обаче изникна следния проблем...Не ми изключва инжекцията
  защото пътя свършваше и трябваше да пусна газта вече... Както и да е, на другия ден като станах отидох да пия кафенце, и един познат ме срещна, пита ме дали върви и аз му показах...Да обаче изникна следния проблем...Не ми изключва инжекцията   ... След подаване на газ знаете какъв е звука като почне да прекъсва...а при мен си реве на умряло
  ... След подаване на газ знаете какъв е звука като почне да прекъсва...а при мен си реве на умряло   ... Някой да има някакви идеи от какво може да е... Ааа и след смяната на носачите, май трябва да мина на реглаж предница... Препоръчайте ми сервиз моля
  ... Някой да има някакви идеи от какво може да е... Ааа и след смяната на носачите, май трябва да мина на реглаж предница... Препоръчайте ми сервиз моля   . Ето малко снимки на новата къща и форда... 3 дни му чистя за да влезе в двора
 . Ето малко снимки на новата къща и форда... 3 дни му чистя за да влезе в двора   
   
 

  
   
   
   
   
 

  
   
   
   
 



П.П. Сложих му и музичка...скромничка, 2 говорителя на кората Xbass 8-ци ( Бошмен) 2 тъндъра за корите на вратите като среда и пищялка, и cd НЕО . Всичко ми излезе 160 лева, свири доста прилично. Имах малко проблем с кората, защото има някаква ламарина точно на гънките
 . Всичко ми излезе 160 лева, свири доста прилично. Имах малко проблем с кората, защото има някаква ламарина точно на гънките   , но със секача и теслата всичко си дойде на мястото
 , но със секача и теслата всичко си дойде на мястото   
 








Това е за сега, скоро мисля да си взема и едно стъпалце за Бошмените, че май може още малко да се разпънат 
    
  
			
									
									 ... Като цяло не ми е правила проблеми освен, че след като се опитах да напълня километража на 4-та с около 5500 оборота достигнах скорост от почти 190 километра в час, включих си пета, но така и не успях да развия 240
 ... Като цяло не ми е правила проблеми освен, че след като се опитах да напълня километража на 4-та с около 5500 оборота достигнах скорост от почти 190 километра в час, включих си пета, но така и не успях да развия 240   защото пътя свършваше и трябваше да пусна газта вече... Както и да е, на другия ден като станах отидох да пия кафенце, и един познат ме срещна, пита ме дали върви и аз му показах...Да обаче изникна следния проблем...Не ми изключва инжекцията
  защото пътя свършваше и трябваше да пусна газта вече... Както и да е, на другия ден като станах отидох да пия кафенце, и един познат ме срещна, пита ме дали върви и аз му показах...Да обаче изникна следния проблем...Не ми изключва инжекцията   ... След подаване на газ знаете какъв е звука като почне да прекъсва...а при мен си реве на умряло
  ... След подаване на газ знаете какъв е звука като почне да прекъсва...а при мен си реве на умряло   ... Някой да има някакви идеи от какво може да е... Ааа и след смяната на носачите, май трябва да мина на реглаж предница... Препоръчайте ми сервиз моля
  ... Някой да има някакви идеи от какво може да е... Ааа и след смяната на носачите, май трябва да мина на реглаж предница... Препоръчайте ми сервиз моля   . Ето малко снимки на новата къща и форда... 3 дни му чистя за да влезе в двора
 . Ето малко снимки на новата къща и форда... 3 дни му чистя за да влезе в двора   
   
 
 
   
   
   
   
 
 
   
   
   
 


П.П. Сложих му и музичка...скромничка, 2 говорителя на кората Xbass 8-ци ( Бошмен) 2 тъндъра за корите на вратите като среда и пищялка, и cd НЕО
 . Всичко ми излезе 160 лева, свири доста прилично. Имах малко проблем с кората, защото има някаква ламарина точно на гънките
 . Всичко ми излезе 160 лева, свири доста прилично. Имах малко проблем с кората, защото има някаква ламарина точно на гънките   , но със секача и теслата всичко си дойде на мястото
 , но със секача и теслата всичко си дойде на мястото   
 







Това е за сега, скоро мисля да си взема и едно стъпалце за Бошмените, че май може още малко да се разпънат
 
    
  
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 9 госта





