Намалява хидравличната течност за сервото на волана
- gin
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 28 май 2005, 13:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Намалява хидравличната течност за сервото на волана
Някъде почна да ми бяга маааалко по малко хидравличната течност, мисля, че е от маркучите, които са директно свързани за казанчето. Искам да питам:
1. Тази част от системата под високо налягане ли е?
2. С какво трябва да се съобразявам ако искам да долея някаква течност към сегашната, или трябва да сменя всичката?
1. Тази част от системата под високо налягане ли е?
2. С какво трябва да се съобразявам ако искам да долея някаква течност към сегашната, или трябва да сменя всичката?
- rejo
- потребител
- Мнения: 234
- Регистриран: 22 сеп 2005, 01:10
- Модел на автомобила: FIESTA 1.3i 2005, бензин
- Местоположение: София, жк Младост 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако не можеш сам, иди при някой майстор просто да се увери, че е маркуче. Ако е маркуче - добре. Само ще го смениш.......Но ако не е - сигурно рейката пуска от някъде т.е. дори за да се провери и свали, става по-скъпичко и ти пожелавам да не е това проблема. Ако е много малко това, което чезне и си решил да не подменяш веднага маркучето (примерно), гледай какъв е цвета на маслото и доливай с такова (червено, синьо, зелено).
После като си сигурен какъв е проблема - ще се реши дали да долееш и да не пипаш или да го смениш цялото....
После като си сигурен какъв е проблема - ще се реши дали да долееш и да не пипаш или да го смениш цялото....
- jack71
- потребител
- Мнения: 887
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
долива му се масло за автоматични скоростни кутии. аз такова сипах ама не помня каква марка. в маркучите течността е под налягане. предполагам така защото 1. маркучите не са със скобки а са направо обримчини със стоманена лента и 2. за да има сервоусилвател помпата трябва да прави налягане.
случва се да тече не само от маркучите към казанчето но и от маркучите към рейката или от семеринга на помпата.
мисля че 1 л. стига. около 15 20 лв струва
случва се да тече не само от маркучите към казанчето но и от маркучите към рейката или от семеринга на помпата.
мисля че 1 л. стига. около 15 20 лв струва
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Хидравликата е под налягане. Системата е под налягане. Маркучите са за под налягане. Не се продават части от нея, а само цяла - от казанчето до блока на хидравликата. Случайно имах спукан маркуч (този, който се опира на казанчето)....ново в МП (първо там попитах) струва 7ххлв и поне седмица за доставка + труд и т.н. към 1000
Ако си го свалиш сам (бая е зор) всеки майстор (хидравлики, компресори и т.н.) ще ти го направи за 5-10лв. В смисъл ако проблема е в маркуча (а те са 2)....В моя случай разбрах откъде ми процърква чак след като размърдах маркучите при работещ двигател - тогава си пръска ...
Ако си го свалиш сам (бая е зор) всеки майстор (хидравлики, компресори и т.н.) ще ти го направи за 5-10лв. В смисъл ако проблема е в маркуча (а те са 2)....В моя случай разбрах откъде ми процърква чак след като размърдах маркучите при работещ двигател - тогава си пръска ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта