Парното и Компресора за климатика работят заедно

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
G_o_c_e_v
потребител
потребител
Мнения: 308
Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
Status: Извън линия

Парното и Компресора за климатика работят заедно

Мнение от G_o_c_e_v » 07 авг 2009, 19:21

Парното и компресора работят заедно, това става само когато клапата за въздуха е завъртяна да духа на предния прозорец, това е нормално или има някакъв проблем. Значи пускам вентилатора да духа в купето, завъртам да почне да духа топло от парното, давам клапата да духа на предия прозорец и се включва компресора на климатика, иначе духа топло не студено, даже и да не е на парно завъртя ли клапата да духа на прозореца при пуснат вентилатор, се пуска климатика без да е натиснато копчето за климатика, немога да си го обясня.
Някакви идеи _friends_

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Парното и Компресора за климатика работят заедно

Мнение от paci » 07 авг 2009, 20:39

До колкот знам всичко ти е точно и няма за какво да се притесняваш.
Направено е цел да ти изчиства джама по-бързо ако е изпотен.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Парното и Компресора за климатика работят заедно

Мнение от samsung_bg » 08 авг 2009, 09:32

Така е конструирано, няма за какво да се притесняваш. Само на най-първите Фокуси го няма това.
Изображение

Потребителски аватар
G_o_c_e_v
потребител
потребител
Мнения: 308
Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
Status: Извън линия

Re: Парното и Компресора за климатика работят заедно

Мнение от G_o_c_e_v » 08 авг 2009, 22:06

управих си проблема със едно паразитно копче изведено настрани, невиждам смисъл зимно време компресора да работи повече от колкото е необходимо или докато двигателя достигне нормална работна температура

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Парното и Компресора за климатика работят заедно

Мнение от urgan » 19 авг 2009, 17:51

Хората щом са ти го направили така, значи така трябва да е. По принцип са ти го направили за удобство а ти го махаш защо? На мондеото е по същия начин, поне тия които са с климатроник. На мен също ми беше странно това в началото като взех колата, но като вали дъжд и ти се изпотят джамовете да видиш как я благославяш тази екстра.
Изображение

by_cec
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Парното и Компресора за климатика работят заедно

Мнение от by_cec » 20 авг 2009, 09:36

[quote="urgan"]Хората щом са ти го направили така, значи така трябва да е. По принцип са ти го направили за удобство а ти го махаш защо?
Ще разбере че преработката му е неудачна като започнат да му се потят стъклата като в сауна.

Потребителски аватар
G_o_c_e_v
потребител
потребител
Мнения: 308
Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
Status: Извън линия

Re: Парното и Компресора за климатика работят заедно

Мнение от G_o_c_e_v » 20 авг 2009, 21:33

urgan написа:...По принцип са ти го направили за удобство а ти го махаш защо?
G_o_c_e_v написа:...управих си проблема със едно паразитно копче изведено настрани...
Някъде да съм казъл че съм го махнал, чети преди да пишеш. Просто нещата ще са под мой контрол, на пежо 206 доколкото знам има копченце, а ти ми кажи кой го е измислил по добре, колата ти е на 80* работна температура и компресора за климатика ти върти постоянно, няма смисъл(поне за мене)
by_cec написа:Ще разбере че преработката му е неудачна като започнат да му се потят стъклата като в сауна.
ми колега, пежото НИ нее имало такива екстири и това не ни е спирало да го караме, пак саму са се избистряли прозорците

by_cec
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Парното и Компресора за климатика работят заедно

Мнение от by_cec » 21 авг 2009, 09:27

Ми Пежо не съм имал,но имам Мондео с климатик и такова с климатроник и виждам разликата в работата на двете системи. А ти като си решил да щракаш копчета никой не може да те спре.

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Парното и Компресора за климатика работят заедно

Мнение от urgan » 21 авг 2009, 09:58

Като не искаш да ти върти компресора няма да пускаш да ти духа само на стъклото, а на стъклото и предните духалки. Така хем ти духа на стъклото хем не ти работи компресора. А ти защо държиш да ти духа само на стъклото, не споря просто ми е интересно.
Изображение

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Парното и Компресора за климатика работят заедно

Мнение от samsung_bg » 21 авг 2009, 10:03

Когато въздушния поток е насочен само към стъклото най-бързо и лесно се изчиства изпотяването.
Изображение

Peet
потребител
потребител
Мнения: 650
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Парното и Компресора за климатика работят заедно

Мнение от Peet » 22 авг 2009, 10:24

Идеята е ,че когато се включи компресора,изпарителя(питата)на климатика става студен и там се улавя влагата от преминаващия въздух. След това изсушения вече въздух преминава през радиатора на парното, където се затопля и вече сух и топъл духа стъклото и по-бързо "издухва" влагата от него.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта