Смяна на маншон на полуоска - Как ?
- nuHaKoJIaga
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 16 апр 2009, 17:45
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2001 1.8 tdci 141к.с. 350 Nm
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Смяна на маншон на полуоска - Как ?
Четох, но не намерих. Каква е последователността при смяна на маншон, как да се разглоби всичко и дали мога да го направя сам ? Трябвали да се свали цялата полуоска за да се извади външния маншон и на къде ще излезне самият маншон ?
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 13 юли 2009, 10:30
- Модел на автомобила: orion1.3mi CL 92г
- Status: Извън линия
Re: Смяна на маншон на полуоска - Как ?
мога да ти кажа за моя форд при тебе ще е същото.желателно е да имаш канал или естакада.сваля се колелото,разкача се шарнира от доло,разкача се накрайника,шарнира се изважда от носача.свалят се скобите на старият маншон и той се пре мества към ск.кутия за да се открие достъп до карето.избърсва се с чист парцал и там ще се види една зегерка.тази зегерка се разтваря може и с две по тънки отвертки и полуоската може да се издърпа от карето.може да има и помощник да придърпа главината .след изваждане на полуоската маншона се сменя.при монтажа след като се постави новият маншон трябва да се увериш че зегерката е щракнала в канала на полуоската.при тази смяна не се сваля полуоската и затова трябва да се внимава да не се извади от другото каре към ск.кутия може леко да се привърже с тел за да не се езвади или да се скъса вътр.маншон.монтажа е в обр.последователност като се почисти карето с чисти парцали или конци и се гресира.ако нещо не съм обяснил както трябва питай
- nuHaKoJIaga
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 16 апр 2009, 17:45
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2001 1.8 tdci 141к.с. 350 Nm
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на маншон на полуоска - Как ?
Мерси за бързия отговор. Само да уточниме дали съм разбрал правилно:
Не откачам макферсона и главината остава да виси на него. След свалянето на зегерката издърпвам главината напред, за да излезе от полуоската и карето ще остане към главината. Гайката на полуоската(отвън на колелото) не се развива. Правилно ли съм разбрал ?
Не откачам макферсона и главината остава да виси на него. След свалянето на зегерката издърпвам главината напред, за да излезе от полуоската и карето ще остане към главината. Гайката на полуоската(отвън на колелото) не се развива. Правилно ли съм разбрал ?
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Смяна на маншон на полуоска - Как ?
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... =19873href" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от Peet на 27 авг 2009, 20:46, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 13 юли 2009, 10:30
- Модел на автомобила: orion1.3mi CL 92г
- Status: Извън линия
Re: Смяна на маншон на полуоска - Как ?
зегерката остава в карето.гайката отвън на колелото(полуоската) не се развива.макферсона не се разкача,главината остава да виси на него.след като се освободи шарнира отдоло и накрайника от шенкела има достатъчно ход да се извади главината от полуоската след отваряне на зегерката.забравих да ти кажа че се използва скоба за освобождаване на кормилният накрайник.при монтажа е много важно да се увериш че зегерката е в канала.полуоската трябва да не може да се извади без да е отворена зегерката
- nuHaKoJIaga
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 16 апр 2009, 17:45
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2001 1.8 tdci 141к.с. 350 Nm
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на маншон на полуоска - Как ?
Много благодаря! Маншона е сменен.
Размера му е 78мм x 21(за да не се налага да ходите 2 пъти до магазина ,като мен)
Размера му е 78мм x 21(за да не се налага да ходите 2 пъти до магазина ,като мен)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта