Светят лампите на таблото - масло,акумулатор без контакт
- miromtkz
 - потребител

 - Мнения: 43
 - Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
 - Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Светят лампите на таблото - масло,акумулатор без контакт
Светят лампите на таблото - масло,акумулатор без контакт. Дали от дъжда или ? Идея нямам , на някой да му се е случвало? 
Ескорт 1.6 Ефи
Миро
			
									
									
						Ескорт 1.6 Ефи
Миро
- miromtkz
 - потребител

 - Мнения: 43
 - Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
 - Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
От Дъжда навън нещо се случва. Дори днес като извадих ключа перката на парното продължи да се движи около 3-5 секунди. 
Иначе като погледнах акумулатора ми беше сух. Имам странното усещане че е свързано с моторчето на парното, аз разглобявах там щото не ми работеше 1-вата степен на парното, но си сложих капака отново.
			
									
									
						Иначе като погледнах акумулатора ми беше сух. Имам странното усещане че е свързано с моторчето на парното, аз разглобявах там щото не ми работеше 1-вата степен на парното, но си сложих капака отново.
- 
				Orion16v
 - потребител

 - Мнения: 115
 - Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
 - Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
 - Местоположение: Бургас
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
и 1-вата степен на парното оправи ли е?При мене пък много слабо се движе перката...работят си степените но е слабо..дали дето сменях четките на моторчетоmiromtkz написа:От Дъжда навън нещо се случва. Дори днес като извадих ключа перката на парното продължи да се движи около 3-5 секунди.
Иначе като погледнах акумулатора ми беше сух. Имам странното усещане че е свързано с моторчето на парното, аз разглобявах там щото не ми работеше 1-вата степен на парното, но си сложих капака отново.
Renault Sport
						Orion16v написа: и 1-вата степен на парното оправи ли е?При мене пък много слабо се движе перката...работят си степените но е слабо..дали дето сменях четките на моторчето
miromtkz виж дали можеш да разбуташ кабелите(тези за запалването и дали ще загаснат-може изолацията да е нарушена някъде и да се опират кабелите или другия вариант е от някъде да влиза влага при контактния ключ.
Orion16v виж някъде където има връзки за слаб контакт, до скоро бях без нагревател на задното стълкло поради тази причина- пробната лампа свети, а няма нагряване.
- miromtkz
 - потребител

 - Мнения: 43
 - Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
 - Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Чудя се само дали влиза влага в купето ,или влагата е отпред около двигателя? Иначе сега се сетих че има една дупчица , където е пробивано отпред в ляво, за алармата кабела, но тя е много малка . На нивото на акумулатора отпред. Иначе , дали мога да направя някойа  по-голяма беля с тази влага по таблото?
			
									
									
						- shark
 - потребител

 - Мнения: 191
 - Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
 - Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
 - Местоположение: Русе
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Това за лампичките и на мен ми се случва. Така си светят от 4 месеца. Но не светят силно, както като дам на контакт а слабо. Това се получава от отечка. То това се получава при новите коли, че при старите ли няма да го има. Най вероятно проблема е с някоя маса. Да си слагал скоро някакви консуматори или да си бутал нещо по инсталацията?
			
									
									
						- 
				Orion16v
 - потребител

 - Мнения: 115
 - Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
 - Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
 - Местоположение: Бургас
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
есвен да си развалиш таблото други едва ли...miromtkz написа:Чудя се само дали влиза влага в купето ,или влагата е отпред около двигателя? Иначе сега се сетих че има една дупчица , където е пробивано отпред в ляво, за алармата кабела, но тя е много малка . На нивото на акумулатора отпред. Иначе , дали мога да направя някойа по-голяма беля с тази влага по таблото?
Renault Sport
						- Dundee
 - потребител

 - Мнения: 852
 - Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
 - Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Съветвам ви да не подценявате влиянието на влагата.Orion16v написа:есвен да си развалиш таблото други едва ли...miromtkz написа:... дали мога да направя някойа по-голяма беля с тази влага по таблото?
Орионът, който карах преди за малко да се подпали сериозно заради едни оголени кабелчета, които от дъжда бяха дали накъсо. Направете си труда и изолирайте добре всички жички и съединения в кухината между двигателя и предното стъкло. И влагата в купето също създава сериозни проблеми. На същия орион му влизаше вода покрай уплътнението на предното стъкло и навлажняваше блока с бушоните и платката с многото жици и релета. Като се окислят пътечките на тая платка цялата ел. инсталация откача.
- 
				escort CLX
 - потребител

 - Мнения: 8
 - Регистриран: 07 мар 2006, 13:12
 - Модел на автомобила: ford escort
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта

