масло по маркуча излизащ от кулера
- Itskin
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 02 юли 2008, 14:46
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI '07
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
масло по маркуча излизащ от кулера
Колеги,
изключително много бих оценил вашето мнение, за това от каква може да е причината да имам малко масло по маркуча, който излиза от интеркулера, точно до скобата. Там изобщо минава ли масло? Не съм забелязал никаква промяна в движението. Четох тук по форума за повече масло в двигателя, прецакано турбо итн, но не ми се вярва да е това.
Тя колата ми беше в МП преди това , 2 дни за правене на броня. Не съм видял преди това да има такова нещо, а си гледам по принцип. Да не са пипали нещо а?!?
При първа възможност ще отида в пак МП да го видят, но понеже съм много близко до изтичане на гаранцията, не искам да ми развият някаква теория, че всичко е ок или да ми стегнат маркуча и тем подобни.
Така че ако някой има предположение нека каже.
Много благодаря предварително
изключително много бих оценил вашето мнение, за това от каква може да е причината да имам малко масло по маркуча, който излиза от интеркулера, точно до скобата. Там изобщо минава ли масло? Не съм забелязал никаква промяна в движението. Четох тук по форума за повече масло в двигателя, прецакано турбо итн, но не ми се вярва да е това.
Тя колата ми беше в МП преди това , 2 дни за правене на броня. Не съм видял преди това да има такова нещо, а си гледам по принцип. Да не са пипали нещо а?!?
При първа възможност ще отида в пак МП да го видят, но понеже съм много близко до изтичане на гаранцията, не искам да ми развият някаква теория, че всичко е ок или да ми стегнат маркуча и тем подобни.
Така че ако някой има предположение нека каже.
Много благодаря предварително
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: масло по маркуча излизащ от кулера
Най-вероятно е хлабава скобата......Но щом си в гаранция иди да я видят.....
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: масло по маркуча излизащ от кулера
Лошо, бягай бързо в МП, докато не е изтекла гаранцията. Наличието на масло в кулера говори само за едно, ПРОБЛЕМ в турбото, и по-точно износени втулки. Изобщо не трябва да има масло в кулера или в тракта след турбото, дори и минимално количество е повод за притеснение. Уточни със сигурност дали това е масло или нафта, ако е нафта може да идва от спукана мембрана на авансатора (ако има такъв).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Itskin
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 02 юли 2008, 14:46
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI '07
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: масло по маркуча излизащ от кулера
Здрасти,
да ти кажа не знам дали е масло или нафта, не миришеше много на нафта.
Може ли на 30000 да имаш такива проблеми с турбото или този клапан както казваш...мани
Ще посета МП още утре.
Мерси
да ти кажа не знам дали е масло или нафта, не миришеше много на нафта.
Може ли на 30000 да имаш такива проблеми с турбото или този клапан както казваш...мани
Ще посета МП още утре.
Мерси
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: масло по маркуча излизащ от кулера
Не е чак толкова страшно според мен... Почти няма кола, на която да не се кондензира масло там... Това е от маслени па'ри.
А маркуча е омазан, защото има някъде пукнатина по него или скобата е хлабава.
Иди до МП за свое успокоение все пак, но според мен не е болка за умиране.
А маркуча е омазан, защото има някъде пукнатина по него или скобата е хлабава.
Иди до МП за свое успокоение все пак, но според мен не е болка за умиране.
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: масло по маркуча излизащ от кулера
Наско, там винаги има масло или по-точно маслени пари. Турбината засмуква въздух от кутията с въздушния филтър, минава през MAF за Common rail-a или (IAT при мен) и малко след него на маркуча (или тръбата) се включва отдушника от двигатела (на маслените пари). Всичко това минава през турбината нагнетява се, температурата също се повишава и след това тая мазничка смес минава през кулера, охлажда се и кондензира вътре в кулера. Това е въпросното мазно нещо
. Аз преди време, също се чудех какво е това, т.е. не се чудех ами видях, че си минава масло от там бях решил че турбината си е заминала. Решението беше да си наблюдавам нивото на маслото, видях че то не намалява и след като разгледах цялата intake система разбрах за тея пари от двигатела. На Common rail-a и помпата и турбината се управляват от ECU-то, няма физическа връзка по-между им и няма как от някакво маркуче да отива нафта към турбината.
@Itskin тея скоби, на маркучите на intercooler-a поняга се разхлабват леко от вибрации или друго, вече не могат да уплътняват добре и започва на мазни около тях. Колега натегни ги леко, почисти с чист парцал и после следи дали ще продължава да се омазнява там.
Следи си и нивото на маслото в картера, няма да ти навреди. Ако мазни пак, смени скобите с хубави такива. Аз вече два пъти съм ги сменял понеже все на (орджиналдъ)
попадам.

@Itskin тея скоби, на маркучите на intercooler-a поняга се разхлабват леко от вибрации или друго, вече не могат да уплътняват добре и започва на мазни около тях. Колега натегни ги леко, почисти с чист парцал и после следи дали ще продължава да се омазнява там.
Следи си и нивото на маслото в картера, няма да ти навреди. Ако мазни пак, смени скобите с хубави такива. Аз вече два пъти съм ги сменял понеже все на (орджиналдъ)

- Itskin
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 02 юли 2008, 14:46
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI '07
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: масло по маркуча излизащ от кулера
Мерси ДТМ,колеги
почистих, опитах се да нарегна, но няма файда, не върти винта
Забелязах, че от долната страна на маркуча се мазни, след като днес направих едно кръгче на София с повече обороти. Маслото за 13 000 е спадналао с 2мм и то след като пътувах, 1000 км в едната посока.
Наистина се надявам да е скобата, но ще мина през МП да видим.
Много сложна тази common rail
Поздрав
почистих, опитах се да нарегна, но няма файда, не върти винта
Забелязах, че от долната страна на маркуча се мазни, след като днес направих едно кръгче на София с повече обороти. Маслото за 13 000 е спадналао с 2мм и то след като пътувах, 1000 км в едната посока.
Наистина се надявам да е скобата, но ще мина през МП да видим.
Много сложна тази common rail

Поздрав
- Itskin
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 02 юли 2008, 14:46
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI '07
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: масло по маркуча излизащ от кулера
Колеги,
явно съм успял да затегна скобата. И вече няма нищо. Много странно.
Мерси
явно съм успял да затегна скобата. И вече няма нищо. Много странно.
Мерси
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта