ремък

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Plamen Iliev
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 06 окт 2008, 18:41
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

ремък

Мнение от Plamen Iliev » 06 ное 2009, 19:34

Как се сваля ремъка за динамо, климатик, водна помпа и хидравлика ? ---> Форд Galaxy 2.0i DOHC 1997г.

Tezz
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 24 май 2009, 15:46
Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: ремък

Мнение от Tezz » 06 ное 2009, 20:53

Ами,щом толкова консуматива ти се задвижват от 'пистовия' ремък,най-вероятно няма да имаш обтяжна ролка,като в случая някои(или всички) от консумативите се регулират и играят ролята на 'обтяжка'.Ако е така,разхлабваш някоя от 'джаджите' и си сменяш ремъка,ако ли не-разхлабваш ролката и после ти е ясно.След това по обратния ред,и готово :) .Предполагам сам ще сменяш ремъка,затова запомни(замери) хлабината на ремъка(ако не е отпуснат вече-амортизиран),че по-малко ще се чудиш,колко да го натегнеш.Успех с реманта!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта