Помощ! Проблем с обороти на студен Ескорт
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 12 мар 2009, 13:05
- Модел на автомобила: ford escort, 98г, 16v
- Status: Извън линия
Помощ! Проблем с обороти на студен Ескорт
Здравейте, дайте някакъв съвет какво да правя.Форд Ескорт 1997г. зетек 1,6 има проблеми с оборотите докато е студен и загрее колата, след това е почти перфектен. Колата гасне, форсирва се сама, глъхне и всякакви такива работи докато загрее за 2,3 минути. Много е неприятно това сутрин когато се тръгва за работа. Прави го и на бензин и на газ. Водих я на диагностика, но неможаха да я закачът. Пробваха с оригинален софт на Форд и с някакъв друг, но според тях има проблем с комуникацията на компа и си мислят, че газаджиите са разкачили нещо по бензиновия комп, когато са монтирали газовия компютър (като ходих при тях те отричат да са орязали нещо по комуникацията на компа) както и да е, затворен кръг в който никой нищо не можел да направи, а резултата е, че неможе да се направи диагностика
.Свалих от аутодата-та стойностите на всички датчици, ламбди, бобини на запалването и т.н. за да мога да ги проверя ръчно. Всичко излезе в нормалните си стойности. Но проблем някъде все пак има. Направих и теста- махнах клемата на клапана за празния ход в движение и колата не загасна. Оборотите паднаха драстично до към 300-400 и бяха не постоянни но все пак колата не загасна. Незнам това какво трябва да означава, може би дроселовата клапа е чиста, а пък клапана за празен ход е на около 10000км.. Малко се изчерпах на идеи. Бях прочел някъде за някакви маркучета, които се напуквали и ставали на пластелин и от там системата всмуквала въздух, но незнам къде да ги търся и дали мога да ги проверя отгоре без канал. Ще съм благодарен на всеки, който ме насочи към нещо защото вече незнам какво да правя.

-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Помощ! Проблем с обороти на студен Ескорт
Така както го описваш - смуче въздух , някъде след дроселовата клапа.
Огледай си смукателния колектор след дросела и проследи всяка тръбичка която излиза от там.Не знам как е на Ескорт-а, на мондеото има два щуцера отзад със свързаникъм тях тръбички (страната на смукателния колектор която е към купето) и като припука понякога на газ обикновено излиза единия от двта щуцера, мушкам го и всичко се оправя.Така че за начало просто огледай, ако има нещо ще се види.
Огледай си смукателния колектор след дросела и проследи всяка тръбичка която излиза от там.Не знам как е на Ескорт-а, на мондеото има два щуцера отзад със свързаникъм тях тръбички (страната на смукателния колектор която е към купето) и като припука понякога на газ обикновено излиза единия от двта щуцера, мушкам го и всичко се оправя.Така че за начало просто огледай, ако има нещо ще се види.
- pitbulche
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Помощ! Проблем с обороти на студен Ескорт
Можеш да си направиш сам диагностика на компа за грешки. Има тема някъде из форума. Аз на моя се справих отлично вече няколко пъти, но не открих нищо смущаващо.
Иначе по твоя проблем моето мнение е - ако прави проблем само на бензин, най вероятно са запушени бензиновите дюзи;
- ако не работи добре на газ и на бензин, значи е зацапано стъпковото моторче.
Успех!
Иначе по твоя проблем моето мнение е - ако прави проблем само на бензин, най вероятно са запушени бензиновите дюзи;
- ако не работи добре на газ и на бензин, значи е зацапано стъпковото моторче.
Успех!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта