Влияе ли центровката на клапаните в/у мощността?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Влияе ли центровката на клапаните в/у мощността?

Мнение от valerko1 » 07 дек 2009, 23:35

Влияе ли центровката на клапаните в/у мощността на колата? Нещо след бая голям ремонт, смяна сегменти, гумички, шлайф глава, акс.лагер и пр.ми се загубиха из гората 4-5 коня...абе нещо няма чак такава мощност, както преди ремонта. Та понеже имахме спор с майстора за луфта на клапаните и имам подозрение че той си ги е направил по неговия начин, демек оставил ги е 0,4 и 0,5 а по книги е 0,2 смукателни и 0,3 мм изпускателни. Колата е тази от аватара.
Няма лоша ракия и хубава лопата.

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Влияе ли центровката на клапаните в/у мощността?

Мнение от noface » 08 дек 2009, 13:17

От натегнати клапани ще имаш разлика във конете,вървенето и даже в работата на мотора,но от хлабави-не.Аз на жена ми преди фиестата с такъв луфт я бях направил,после я намалих на 0.25/0.35 и разлика няма.
А при теб колега се потвърди максимата"Нещо което работи да го еВа не го пипай" :lol:
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Влияе ли центровката на клапаните в/у мощността?

Мнение от valerko1 » 08 дек 2009, 13:45

Мойта беше нагласена на 0,2 и 0,3 но след ремонта ми се струва, че майстора я е направил 0,4 и 0,5...нямам луфтомер, пък дори и да имах фактора мързел надделява. Искаш да кажеш, че от пренатегнати ще намалят коньете така ли? Абе потропва си откъм капака, не мисля, че са пренатегнати. Но е факт, че конете намаляха. Просто си познавам бангията.
Няма лоша ракия и хубава лопата.

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Влияе ли центровката на клапаните в/у мощността?

Мнение от Sasho85 » 08 дек 2009, 15:36

Влияе. Ако има много голяма хлабина клапана не се отваря напълно, ако е малка, не затваря. Но като те мързи да провериш хлабината, защо пишеш, като тъй или иначе няма нищо да направиш (предполагам)
Другата вероятност от която може да имаш намалена мощност е след смяна само на сегменти, което е нормално. Тогава имаш и завишен разход на масло. Трябва да покараш малко и ще се оправи, когато си легнат както трябва по стените на цилиндъра
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Влияе ли центровката на клапаните в/у мощността?

Мнение от valerko1 » 08 дек 2009, 21:56

Sasho85 написа:Влияе. Ако има много голяма хлабина клапана не се отваря напълно, ако е малка, не затваря. Но като те мързи да провериш хлабината, защо пишеш, като тъй или иначе няма нищо да направиш (предполагам)
Другата вероятност от която може да имаш намалена мощност е след смяна само на сегменти, което е нормално. Тогава имаш и завишен разход на масло. Трябва да покараш малко и ще се оправи, когато си легнат както трябва по стените на цилиндъра
Така е няма да направя нищо....майстора ще го прави но просто събирам мнения...в момента съм в процес на разработване на двигателя, така ми каза майстора...караш 1000 км и идваш да ти центровам клапани и сменя маслото, но все пак искам да съм наясно, че спорихме точно за тоя луфт на клапаните. Иначе, да, сегменти са сменяни...и кога ще улегнат, като спънат кон е, около 700 км съм минал?
Няма лоша ракия и хубава лопата.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта