Турбото ми ще гръмне ли?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Турбото ми ще гръмне ли?
Естествено, като им го занесеш свалено всеки ще ти направи безплатен преглед. Самото сваляне на турбото е съпроводено със сваляне на на много други агрегати, пречещи на достъпа. След като вече е свалено, проверката се състои в механично проверяване (с ръка) за аксиален и радиален луфт на вала и дали се върти плавно без голямо усилие и задиране.
Както са те посъветвали, намери откъде издиша, оправи го и не си усложнявай живота да правиш ненужни операции (освен с учебна цел).
Както са те посъветвали, намери откъде издиша, оправи го и не си усложнявай живота да правиш ненужни операции (освен с учебна цел).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Турбото ми ще гръмне ли?
Колега аз карам същия двигател и доколкото съм чел ,нашите двигатели са с променлива геометрия на турбините.Идеятя на това е турбината да се върти с почти постоянни обороти и съотвенто да поддържа постоянно налягане.независимо от оборотите на двигателя.Така ,че при нас го няма ефекта на "включване" на турбината при 1800-2000 об.Това ме навежда на мисълта ,че може твоя проблем да не е от турбината.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 09 дек 2009, 21:35
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
- Status: Извън линия
Re: Турбото ми ще гръмне ли?
Mellow написа:Здравейте.
Карам Форд Фокус 1.8 TDCI 115 hp.От известно време след като загрее двигателя, след минаванате на 1900 обр, турбото започва да свири. Нямам загума на мощност, нито бели или черни пушачи. Карам с масло TOTAL 5w30. На какво може да се дължи това. Ще взимам ли ново турбо?
Четох доста неща. Трябвало да си го почистя...лагерите му са тръгнали....трябва да вдинеш 160 и да загасиш двигателя в движение.......
Колега имам същия проблем със турбото.Форда го купих от мой приятел,който миналата година заради това свирене свали турбото в сервиз,разглобиха го и се оказа,че турбото е перфектно.Взеха 500 лева,сложиха ремонтен комплект,но свиренето остана.Аз го купих юли месец тази година и не свиреше.Явно с остаряването на маслото спира свиренето.Като го взех смених маслото.Сложих mobil 10w40 полусинтетика и свиренето се върна.Питах предишния собственик с какво масло го е карал.Оказа се титан на фукс 10w40.Източих mobil-а и сложих титан.Ефекта беше същия-свирене на загрят двигател след 1900 оборота.Ти какво направи с твоя?
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Турбото ми ще гръмне ли?
То като цяло и заводски не може да се направи перфектно турбо поради факта ,че колкото и качествени материали да имат производителите те не са със плътност Ро=100% т.е.Материала не е 100% хомогенен и съответно Геометричната ос на Турбото не винаги съвпада с тази около която се върти..Винаги има грешки които се състоят в части от процента поради което се и разваля турбото... Според мен може да се ремонтира просто зависи от състоянието на турбото а дали ще искара.. си е 50/50 Според мен 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Турбото ми ще гръмне ли?
В завода или ги балансират, или са ги отливали центробежно или под налягане и еднородност няма, но дефектите са минимални и не пречат в 99, 999... % от случаите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта