Относно 2.9 V6 мотора на Скорпио
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Относно 2.9 V6 мотора на Скорпио
Става въпрос за версията без дебитомерите. Колата е 87 набор. Не е карана отдавна (1.5 години)какво и как трябва да прегледам.. Кое им е слабо място на тия мотори? Какво масло и колко да сипвам? Тази система за екологията може ли по някакъв начин да се изкоруби? Вижда ми се ненужна.. Колко харчеше вашето скорпио на бензин при нормално каране без климатик ? Колко ви излиза подръжката.. Всичко това пиша тук за да разбера Четох във форума доста мнения ,но искам да разбера от някой който е карал и кара този дзвер
10x предварително!

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Относно 2.9 V6 мотора на Скорпио
никой нищо ? Може и снимки на разглобен такъв мотор..



- 2.9
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
- Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Относно 2.9 V6 мотора на Скорпио
Човече,мразя да пиша толкова колкото мога да ти разкажа,така че няма да съм 100% изчерпателен.сменил съм 4 такива преди да имам 24 клапанов и съм научил едно-вечен двигател който ще изтърпи много впрочем ако прекаляваш ще правиш ламарини тъй като Скорпиото е с много меко окачване и изобщо не е дрифт автомобил.Слабото му място се нарича EEC IV /може тук да бъда охулен но инжекциона постоянно дава некви проблеми за разлика от "вечните му части"/.Германеца е написал че разхода му е 15 градско но при под 20 ти си много щастлив собственник.друго слабо място-охлаждането!вискосъединителя е гола вода и с тази голяма перка просто не изкарва от лято до лято!съвет-дифузор от Скорпио след 94-та с две перки и се радваш на нещата както трябва да са!!кара се с 10W40,климатика почти не се усеща нито като вървене нито на разход но твоето като няма ще трябва да режеш купето под таблото и да сложиш "легенче" за кутията с изпарителя.за двигателя кво друго?-V6 на 60 градуса,12 клапана подредени /за разлика от 2.0,2.3,2.8/,долен вал в блока въртян от верига/която впрочем не е лошо да се смени след 200000 щот малко се разтягя оттам траканя и нарушена центровка и в сервизите дигат рамене със стробоскоп в ръка и се почесват дет не ги сърби!/.хидравлични повдигачи така че не пипаш болтовете за реглаж на клапани въпреки че сигурно ги има?!!! гарнитурките на изпускателните колектори духват често и......това е!карал съм доста чирепи но никога не ме е оставял.двигателя е много ама много здрав а за електрониката и ти и всички тук знаете за какво става дума.Така а сега колата-много екстри и много проблеми.!!ABS обожава да не работи.километража обожава да не работи,оборотомер обожава да не работи коректно.с темпомата надали ще имаш проблеми,ел стъкла огледала,шибе,седалки също деянат безаварийно.спирачките са невероятни изцяло електрически.окачването е като на Сиера така че са ти ясни там проблеми по сходимост потропваня и вибраций.предните дискове се предават пред тежкото купе и често се кривят и създават биене във волана.абе за ходовата част няма да ти пиша щото имаш Сиера.проблемите са същите.Също така и в трансмисията-виене и хлабини в диференцияла е скоростите са почти задължителни.тежко купе и як двигател водят точно до това.Ако още не си се стреснал-добре дошъл!!ако колата ти е в добро здраве ще се насладиш на возия и изобщо поведение на колата до каквото Сиера не може да се доближи.цените на частите са доста ама доста добри за кола от този клас и няма да усетиш разлика от това да поддържаш Сиерата.ако искаш да знаеш нещо повече или нещо по конкретно питаи или звънкаи да се видим-луд съм по тия коли и се занимавам с доста от тях.Поздрави и късмет!!а да за рециркулацията на отр. газове-махай я без да се замисляш!доколкото виждам имаш онзи рядък "компресор" дето го имах на първото си Скорпио и дето никога вече не видях.сигурно е от Швейцария.рядък е и никой не срещнах дето да знае точно кви ги върши.не ти трябва!!!и между другото колата ти ме радва щото много прилича на моята предишна.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Относно 2.9 V6 мотора на Скорпио
Точно тази информация исках ! Благодаря ти много колега!Не колата не е за дрифт.. Отдолу е супер.. Мотора днес запали с адски мъки работи.. Добър е ,но има работа по изпарителната система.. Дифузиор с перки ще намеря..Ако става от сиера даже имам днес забелязах ,че виското е аут..Работа доста по колата..Надявам се само скоростите и дифа да са здрави..
Ще се видим по натам като я постегне ,че съм студентче и наближава сесията..Gotmie ми даде 1 помпа на 7 бара с нея запали колата сигурно 10 пъти свалях свещи.. Още не е изчистила работата на мотора но тия дни ще чистя дросел дюзи моторче за ниските капачка палец.. Ще проверя тази верига колко струва да се смени със всичко
Но ме е страх да не попадна на турско менте както стана с ДОНС-то.
Имам да раздвижвам смазмам много работи.. Да изчуквам ламарини.. Задната броня ще я сменя тия дни. Абе веселба яка
Благодаря ти отново ще се чуем по натам да се видим !


Имам да раздвижвам смазмам много работи.. Да изчуквам ламарини.. Задната броня ще я сменя тия дни. Абе веселба яка

Благодаря ти отново ще се чуем по натам да се видим !
- 2.9
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
- Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Относно 2.9 V6 мотора на Скорпио
ок но 7 бара е мноооого-Скорпио работи на под 3 бара раб.налягане и помпата е около 3.
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Относно 2.9 V6 мотора на Скорпио
Нормално си е налягането на помпата, а работното налягане го прави регулатора на рейката.2.9 написа:ок но 7 бара е мноооого-Скорпио работи на под 3 бара раб.налягане и помпата е около 3.
-
- потребител
- Мнения: 347
- Регистриран: 02 авг 2008, 13:46
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 DOHC
Ford Mondeo MK1 2.0 - Местоположение: Банкя-София
- Status: Извън линия
Re: Относно 2.9 V6 мотора на Скорпио
Е щом работи на 3 бара защо с помпа от дохц която р 3 бара не иска да запали а само припукваше?2.9 написа:ок но 7 бара е мноооого-Скорпио работи на под 3 бара раб.налягане и помпата е около 3.

-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Относно 2.9 V6 мотора на Скорпио
Не и стига дебит на помпата ... за това не може да вдигне налягане 

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Относно 2.9 V6 мотора на Скорпио
да само се опитваше от време на време да припука но май дюзите на мотора са се скапали от седене тия дни ще ги сваля заедно с рейката да ги пробвам направо на колата дали не текът защото постоянно цапа свещите
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Относно 2.9 V6 мотора на Скорпио
Забравил съм да пиша в темата.Изчистих дюзите , смених горивния филтър и бензина защото беше стар , измих резервоара. И колата си запали все 1 беше палена преди малко.Мотора е разглобен вече за ревизия на глави и уплътнения.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта