СМЯНА на съединител Ескорт 96 1.6 зетек- Решен+Снимки
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
СМЯНА на съединител Ескорт 96 1.6 зетек- Решен+Снимки
Дойде 1 познат да му оправя съединителя не иска да превключва скорости ужас..
едит: Оказа се ,че е регулиращия механизъм ..Как се сваля конзолата и гребена? мога ли да сваля само педала без конзолата?
Има само гребен със съби.. един дълъг болт с шестогран които е за регулиране.. няма нито пружина тоя гребен нито има законтрящи зъби..Какво да го правя?
ЕДИТ 2: Някой който е сменял съединителя ще даде ли акъл как най лесно се сменя това чудо?
едит: Оказа се ,че е регулиращия механизъм ..Как се сваля конзолата и гребена? мога ли да сваля само педала без конзолата?
Има само гребен със съби.. един дълъг болт с шестогран които е за регулиране.. няма нито пружина тоя гребен нито има законтрящи зъби..Какво да го правя?
ЕДИТ 2: Някой който е сменял съединителя ще даде ли акъл как най лесно се сменя това чудо?
Последна промяна от venom4o на 21 яну 2010, 10:04, променено общо 4 пъти.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: жило на съединител Ескорт 96 1.6 зетек
Има тресчотка ако е механичен, ама тези Ескорти не са ли със хидравлични?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: жило на съединител Ескорт 96 1.6 зетек
извадих педала на съединителя въпроса ми е следния има само 1 болт за регулиране , няма пружина като на сиерата няма и законтрящи зъби за тресчотката?Някой с опит може ли да даде акъл? съединителя не превърта иначе..добре е.. ,възможно ли е да е прекалено износен ,че системата да не може да опъне жилото повече?
-
- потребител
- Мнения: 78
- Регистриран: 29 апр 2009, 19:17
- Модел на автомобила: ФОРД ЕСКОРТ 1.8ТД
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тресчотка на съединител Ескорт 96 1.6 зетек
нещо немога да ти разбера въпроса но ето как се сменя Сваляш шплентовете от двете страни на оста на педалите вадиш оста на ляво поне примен надясно не излиза сваляш стоп машинката даниби да ясчупиш откачаш жилото от тресчотката която най вероятно е спукана а може и счупена като извадиш оста ще падне и педала на спирачката После провери жилото дали се движи свободно Щтом казваш че има само един болт който регулира хода на педала това е начина после зглобяваш по обратния рет Надявам се да съм ти полезен
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: СМЯНА на съединител Ескорт 96 1.6 зетек
Така.. прекалено избързах с тази кола извода е следния.. Съединителя е износен и е пропаднал надолу.. тресчотката не се регулира автоматично , а със 1 болт който е стегнат на МАХ та ще се сменя всичко...ще пусна снимки на стария съединител и притискател
Сега за са не пускам нова тема.. да попитам как се процедира със смяната на съединителя? Казаха ми ,че трудно пада скоростната кутия..
иначе разглобих го педала видях всичко е точно там проблема си е от самия съединител !
Сега за са не пускам нова тема.. да попитам как се процедира със смяната на съединителя? Казаха ми ,че трудно пада скоростната кутия..
иначе разглобих го педала видях всичко е точно там проблема си е от самия съединител !
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: СМЯНА на съединител Ескорт 96 1.6 зетек
Ето тука миналия ден си играх да опиша процедурата по сваляне на ск.кутия (няма да е лошо Паци да я закарфичи), като свалиш кутията, нататък е елементарно.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=34607" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=34607" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: СМЯНА на съединител Ескорт 96 1.6 зетек
Мерси много.. Мене ми е ясно как се прави правил съм го на други 2 коли с предно ,но ми казаха ,че ескорт зетек е по труден за смяна...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: СМЯНА на съединител Ескорт 96 1.6 зетек
На някои може да му се вижда трудно и смяна на гума, ама това не означава че е така. Дизелите имат греда под кутията може и зетеците да имат, тя може да ти създаде някакво затруднение, но не вярвам да е непреодолимо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: СМЯНА на съединител Ескорт 96 1.6 зетек
Не е трудно ... не е и лесно .Имам проблем с тампона под сервото неможе да се развие а планката неможе са се махне от кутията защото е на шпилки.. като повдигам мотора с кутията направо опира в сервото... утре ако се налага ще сваля сервото просто няма друг начин...болта на тампона тръгва да превърта...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: СМЯНА на съединител Ескорт 96 1.6 зетек
Тампона е достатъчно гъвкав за да може планката да излезе от шпилките, аз така процедирах, развий гайките и напъни, отворите са по-големи от шпилките и позволява да се извади без да се повредят шпилките.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: СМЯНА на съединител Ескорт 96 1.6 зетек
Аз го развих.. и се оправи.. Изкривен лагер много изкривен ..и притискателя се е скапал..феродото става иначе...
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: СМЯНА на съединител Ескорт 96 1.6 зетек
Сложих ва човека Валео.. Лагера се е скапал защото е сложен неправилно има две шипчета на вилката които са за закрепване.. Колата я сглобихме за 3 часа..Сега пък има проблеми с мотора нещо не се форсира добре и заглъхва... Духа масло от одушника на капака на клапаните във кутията за въздушния филтър..Не е на добре...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: СМЯНА на съединител Ескорт 96 1.6 зетек
Виж тука, човека е питал обаче същевременно е потърсил и другаде, намерил е инфо и се е справил. Похвалното е че го е споделил със снимков материал.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=34766" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=34766" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: СМЯНА на съединител Ескорт 96 1.6 зетек
Снимките не се получиха добре ,но поне се вижда лагера как е , колко е дебело феродото и т.н.








И в крайня сметка смяната беше следната...
Трябва ви удобен канал и някой да ви помогне защото иначе ще се видите в чудо!
Свалете клемата на акумулатора
Разхлабвате гайките на главините след това махате гумите.Задължително подпрете колата сигурно! Аз си имам 2 Стойки и си работя с тях и съм доволен! Разкачате накрайници шарнири и махате спирачния апарат от Съпорта.Тъй като не успях да извадя каретата от кутията махнах скобите на маншоните и извадих вътрешните карета...Така си спестих и източването и наливането на маслото..със свински опашки хващате парче парцал или найлон за чашките на вътрешните карета за да не попадне прах там!
След това започвате да развивате блотовете .откачате тампона отпред пред колата , откачате стартера .Натампона под сервото пръснете със спрей ВД40 или друг и със лула или звездогаечен ключ се опитайте да го развиете..ако не поне на мен ми беше по лесно да махна алуминиевата стойка тя се държи на 1 болт отдоли и на един от болтовете които се захваща тампона за нея..малко трудно излиза ,но в крайна сметка така ще можете да завъртите кутията и да развиете с тресчотката тампона..след като го махнете в крайна сметка ще успеете да извадите кутията от колата и да свалите съединителя








И в крайня сметка смяната беше следната...
Трябва ви удобен канал и някой да ви помогне защото иначе ще се видите в чудо!
Свалете клемата на акумулатора
Разхлабвате гайките на главините след това махате гумите.Задължително подпрете колата сигурно! Аз си имам 2 Стойки и си работя с тях и съм доволен! Разкачате накрайници шарнири и махате спирачния апарат от Съпорта.Тъй като не успях да извадя каретата от кутията махнах скобите на маншоните и извадих вътрешните карета...Така си спестих и източването и наливането на маслото..със свински опашки хващате парче парцал или найлон за чашките на вътрешните карета за да не попадне прах там!
След това започвате да развивате блотовете .откачате тампона отпред пред колата , откачате стартера .Натампона под сервото пръснете със спрей ВД40 или друг и със лула или звездогаечен ключ се опитайте да го развиете..ако не поне на мен ми беше по лесно да махна алуминиевата стойка тя се държи на 1 болт отдоли и на един от болтовете които се захваща тампона за нея..малко трудно излиза ,но в крайна сметка така ще можете да завъртите кутията и да развиете с тресчотката тампона..след като го махнете в крайна сметка ще успеете да извадите кутията от колата и да свалите съединителя
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта