разлика между глава на cosworth и RS 2000

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
toreto_sz
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

разлика между глава на cosworth и RS 2000

Мнение от toreto_sz » 10 яну 2010, 22:44

здр,
след значително ровене из нета не можах да разбера има ли разлика между глава на cosworth и тази на RS 2000
ако има(наи вероятно има) ако може да обясните каква е .също при 4х4 ескорта и сиерата има ли общи части или са напълно различни.и как стоят нещатата с кутиите.

интерисуваме чисто инфармационно не е за проекти или прочие.
темата е по скоро всичко което има в косито и не се среща по останалите модели на форд(например блока е стандартен карантиите са си за коси)
Tuned and performed by
Изображение

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: разлика между глава на cosworth и RS 2000

Мнение от S_C » 11 яну 2010, 00:41

Между Ескорт и Сиера няма общи мотори и скоростни кутии.Кутиите са съвсем различни-предавки,приводен механизъм,система за превключване,диференциал...всичко им е различно.
От към мотори...нещо общо могат да имат 1.6 CVH моторите.Нататък ескортите са със Зетек мотор.Те се появяват когато Сиера излиза от производство.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: разлика между глава на cosworth и RS 2000

Мнение от venom4o » 12 яну 2010, 20:59

Не е така.. Ескорт Cosworth е 1 към е като сиера Cosworth.. Разликата е само дизайна и това ,че е малко по лек..Когато изтича хомологацията на Сиерата в ралите от форд правят Ескорт на платформата на сиера и правят 5000 броя ескорт кослърт за да бъде в хомологация....РС 2000 няма нищо общо със Cosworth едното е с верига другото с ремък , Cosworth е разработка на ОНС Pinto а RS2000 на l4 мотора който е наследник на пинто или т.н. DOHC мотор на сиера.. Общото между двата мотора е само ,че са произведени от Форд....

Потребителски аватар
toreto_sz
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: разлика между глава на cosworth и RS 2000

Мнение от toreto_sz » 17 яну 2010, 22:45

ok да те питам за главата виждал съм снимки на блока на главата и двете изглеждат сходни блока маи е еднакъв.Мисълта ми е следната РС е 150 коня а косито стандарт е 220 с турбо раздуто до 0.8 бара ако махнем турбото е около 150(невярвам форд 10 години след първото коси да не пуснат главата сериино)
Последна промяна от toreto_sz на 27 мар 2010, 19:22, променено общо 1 път.
Tuned and performed by
Изображение

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: разлика между глава на cosworth и RS 2000

Мнение от viksata » 18 яну 2010, 10:16

Колега от снимки не мжеш да си правиш изводи на 100%
Да не повтарям Васко тoи много добре ти е обяснил.... Рс 2000 и Cosworth eskort няма нищо общо в задвижване и двигател!!!
Много по близки принципно са Cosworth i Zitec моторите
а и много се съмнявам че без турбо cosy ще направи 150 коня :) значително по куц ще е от аналога атмосферка :)
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: разлика между глава на cosworth и RS 2000

Мнение от venom4o » 19 яну 2010, 13:37

viksata написа:Колега от снимки не мжеш да си правиш изводи на 100%
Да не повтарям Васко тoи много добре ти е обяснил.... Рс 2000 и Cosworth eskort няма нищо общо в задвижване и двигател!!!
Много по близки принципно са Cosworth i Zеtec моторите
а и много се съмнявам че без турбо cosy ще направи 150 коня :) значително по куц ще е от аналога атмосферка :)
Естественно защото той е по разреден заради турбото... Каква ти е идеята какво точно искаш да направиш?

Потребителски аватар
toreto_sz
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: разлика между глава на cosworth и RS 2000

Мнение от toreto_sz » 27 мар 2010, 19:30

благодаря ви за точните отговори,след доста ровене стигнах до същото и нещата ми станаха по ясни.
а по принцип ми се мътят едни ниско бюджетни бръмбари които отиват на тука
http://skogenracing.editboard.com/proje ... t-t197.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuned and performed by
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта