Губи мощност при -15 градуса...
- mcdilan
- потребител
- Мнения: 192
- Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
- Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Губи мощност при -15 градуса...
Здравейте колеги,
От както дойде сибирския студ колата не иска да върви. 3-та година я имам, но до сега не са падало толкова температурите при нас, и не e правила подобен проблем. Та значи предния ден, когато духаше северняка, и вкара в двигателя много сняг, паля колата, отначало заработи нормално, но след 2-3 мин. почнаха да падат оборотите и изгасна, паля отново...10 сек. ...гасне... и така мисля 2-3 пъти...след 1 час отново я паля и заработи нормално...на място работи нормално...тръгвам и не мога да кача нагорнището в снега (с вериги)... като включа на 1-ва и след това на 2-ра същата работа... Между другото зареждам от Лукойл, и същата сутрин разбрах че доста хора са се оплакали че колите им трудно палят или въобще не са запалили, но като моя проблем не знам дали някой е имал. Според мен възможните причини са няколко...1- не работеща както трябва в екстремно студено време горивна помпа. 2 - възможно е на дъното на горивния филтър да има малко вода, която замръзва и нарушава нормалното движение на горивото. Забравих да спомена че колата си заработи нормално след около 1 час, от които 30мин в движение, 20мин. загасена и при следващото палене всичко беше оК. Днес вече го няма тоя проблем, вече е по топло -5
От както дойде сибирския студ колата не иска да върви. 3-та година я имам, но до сега не са падало толкова температурите при нас, и не e правила подобен проблем. Та значи предния ден, когато духаше северняка, и вкара в двигателя много сняг, паля колата, отначало заработи нормално, но след 2-3 мин. почнаха да падат оборотите и изгасна, паля отново...10 сек. ...гасне... и така мисля 2-3 пъти...след 1 час отново я паля и заработи нормално...на място работи нормално...тръгвам и не мога да кача нагорнището в снега (с вериги)... като включа на 1-ва и след това на 2-ра същата работа... Между другото зареждам от Лукойл, и същата сутрин разбрах че доста хора са се оплакали че колите им трудно палят или въобще не са запалили, но като моя проблем не знам дали някой е имал. Според мен възможните причини са няколко...1- не работеща както трябва в екстремно студено време горивна помпа. 2 - възможно е на дъното на горивния филтър да има малко вода, която замръзва и нарушава нормалното движение на горивото. Забравих да спомена че колата си заработи нормално след около 1 час, от които 30мин в движение, 20мин. загасена и при следващото палене всичко беше оК. Днес вече го няма тоя проблем, вече е по топло -5

- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Замръзнала нафта.В нашия край всяка година ядем тва дърво.Аз днес хем и бях сипал и газ за горене и при -20 пак замръзна.
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност при -15 градуса...
А филтър скоро сменял ли си, данеби там да ти е проблема!?!?mcdilan написа:...
- mcdilan
- потребител
- Мнения: 192
- Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
- Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Ами филтъра сигурно има 30-40 хил. км. Ако е от него би трябвало да е така всеки път не само в студа, по принцип ми е време за смяна на масло, и освен масления ще сменя и гор. филтър.
- Itskin
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 02 юли 2008, 14:46
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI '07
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Здрасти Колега,
на доста километри ти е филтъра, тук гледам, че интервала за смяна е 15к. Малко да постегне нафтата и работата става трудна за горивната система.
Скоро ще се затопля:)
на доста километри ти е филтъра, тук гледам, че интервала за смяна е 15к. Малко да постегне нафтата и работата става трудна за горивната система.
Скоро ще се затопля:)
- mcdilan
- потребител
- Мнения: 192
- Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
- Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Днес го смених, за сега няма проблеми, но ще видим следващия голям студ дали ще го има проблема.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Много са тия км за филтър в БГ.По принцип дават на всяка втора смяна на масло да се сменя филтър.Това в БГ е абсолютно противопоказно.Просто горивата ни са лоши.филтърът се цапа бързо и малко като се стегне нафтата-филтърът спира да пропуска нормално.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност при -15 градуса...
колега аз имам същия проблем, само че при мен си пали и след 10мин работа или като тръгна колата изгася- паля след 10сек пак изгася и така 2 пъти на 3-тия като я запаля после няма никакви проблеми цял ден, просто отначало гасне и то няма определено време когато реши тогава, тва гаснене става около -12-13гр. и аз съм сменил горивния филтър, всички маркучи и т.н и пак някой път става така че ако ти се случи пак на 3-тия път като запалиш няма ядове после.
Може и нафтата да замръзва аз при -13 отивам на Петрол викам в ей тва шише ми сложи 2 лира нафта, пича като наля кво да гледам то вътре бучки кристали/парафин/ викам му кво е тва? пък той НАФТА!........... Сега слагам бензин щот иначе........
А и моя филтър колега беше на толкова километра като го свалих и източих нафтата вътре имаше буци и дранчаха-на новия го няма тва дрънчене може сам да се досетиш от какво са.......ОТ ХУБАВА НАФТА.
Може и нафтата да замръзва аз при -13 отивам на Петрол викам в ей тва шише ми сложи 2 лира нафта, пича като наля кво да гледам то вътре бучки кристали/парафин/ викам му кво е тва? пък той НАФТА!........... Сега слагам бензин щот иначе........
А и моя филтър колега беше на толкова километра като го свалих и източих нафтата вътре имаше буци и дранчаха-на новия го няма тва дрънчене може сам да се досетиш от какво са.......ОТ ХУБАВА НАФТА.
ima samo dva vida koli Ford i drygi
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Браво! Продължавай да наливаш от Петрол!^^devil_boy^^ написа:вътре имаше буци и дранчаха-на новия го няма тва дрънчене може сам да се досетиш от какво са.......ОТ ХУБАВА НАФТА.
Аз откакто наливам от Лукойл филтъра ми е идеално чист. Няма вода, утайки и мизерия като от другите бензиностанции и в понеделник когато беше минус 20 в габрово запалих без проблем. Доста по-скъпи коли отказаха тогава, даже и бензинки, а на всеки светофар имаше по една закъсала тойота на ЕОН. После разбрах че имали договор с Петрол и само от там зареждат.
Хубава нафта и добавка му е майката при такива температури.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- mcdilan
- потребител
- Мнения: 192
- Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
- Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност при -15 градуса...
Ще чакам следващите минусуви температури и ще видим как ще е тогава, поръчал съм една добавка на един приятел която била хубава, почти не се намира по бензиностанциите, ще видим как ще е при -15 и повече. Като ми я докара ще я покажа тука.
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност при -15 градуса...
escorttd1 написа:Браво! Продължавай да наливаш от Петрол!^^devil_boy^^ написа:вътре имаше буци и дранчаха-на новия го няма тва дрънчене може сам да се досетиш от какво са.......ОТ ХУБАВА НАФТА.
Аз откакто наливам от Лукойл филтъра ми е идеално чист. Няма вода, утайки и мизерия като от другите бензиностанции и в понеделник когато беше минус 20 в габрово запалих без проблем. Доста по-скъпи коли отказаха тогава, даже и бензинки, а на всеки светофар имаше по една закъсала тойота на ЕОН. После разбрах че имали договор с Петрол и само от там зареждат.
Хубава нафта и добавка му е майката при такива температури.
Аз по принцип зареждам или от Лукойл или ОМВ като от ОМВ съм най-доволен колата просто има друг звук двигателя и върви по-добре.
Относно Петрол заредих 2литра там защото като не можах да запаля тя беше най-близката бензиностанция и затова, от там за 4 год тва е 2-рия път кадето зареждам просто не ми се вървеше в големия студ до ОМВ

ima samo dva vida koli Ford i drygi
- Sim3
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност при -15 градуса...
На служебния кран МАЗ зареден от Лукойл филтъра в резервуара се беше облепил с восък и докато не се изчисти това чудо и два дена на топло в хале, не можа да запали. Ама, че нафта - родно производство.
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност при -15 градуса...
колеги, придържайте се към темата, не започвайте с това от къде да НЕ зареждаме калпаво гориво. На едни места където горивото е калпаво, на други е що годе хубаво с цел привличане на клиенти, после същата боза. И Аз сега мога да ви кажа, че от АЛ&КО съм най доволен понеже зареждаме със 100тици литри и нямаме проблеми. Леките ни коли на -20палят без проблем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 27 госта