Губи мощност при -15 градуса...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
mcdilan
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Губи мощност при -15 градуса...

Мнение от mcdilan » 27 яну 2010, 00:24

Здравейте колеги,
От както дойде сибирския студ колата не иска да върви. 3-та година я имам, но до сега не са падало толкова температурите при нас, и не e правила подобен проблем. Та значи предния ден, когато духаше северняка, и вкара в двигателя много сняг, паля колата, отначало заработи нормално, но след 2-3 мин. почнаха да падат оборотите и изгасна, паля отново...10 сек. ...гасне... и така мисля 2-3 пъти...след 1 час отново я паля и заработи нормално...на място работи нормално...тръгвам и не мога да кача нагорнището в снега (с вериги)... като включа на 1-ва и след това на 2-ра същата работа... Между другото зареждам от Лукойл, и същата сутрин разбрах че доста хора са се оплакали че колите им трудно палят или въобще не са запалили, но като моя проблем не знам дали някой е имал. Според мен възможните причини са няколко...1- не работеща както трябва в екстремно студено време горивна помпа. 2 - възможно е на дъното на горивния филтър да има малко вода, която замръзва и нарушава нормалното движение на горивото. Забравих да спомена че колата си заработи нормално след около 1 час, от които 30мин в движение, 20мин. загасена и при следващото палене всичко беше оК. Днес вече го няма тоя проблем, вече е по топло -5 :D
Изображение

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Губи мощност при -15 градуса...

Мнение от gazetto » 27 яну 2010, 00:31

Замръзнала нафта.В нашия край всяка година ядем тва дърво.Аз днес хем и бях сипал и газ за горене и при -20 пак замръзна.
Изображение

Потребителски аватар
G_o_c_e_v
потребител
потребител
Мнения: 308
Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
Status: Извън линия

Re: Губи мощност при -15 градуса...

Мнение от G_o_c_e_v » 27 яну 2010, 00:37

mcdilan написа:...
А филтър скоро сменял ли си, данеби там да ти е проблема!?!?

Потребителски аватар
mcdilan
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Губи мощност при -15 градуса...

Мнение от mcdilan » 27 яну 2010, 01:17

Ами филтъра сигурно има 30-40 хил. км. Ако е от него би трябвало да е така всеки път не само в студа, по принцип ми е време за смяна на масло, и освен масления ще сменя и гор. филтър.
Изображение

Потребителски аватар
Itskin
потребител
потребител
Мнения: 169
Регистриран: 02 юли 2008, 14:46
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI '07
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Губи мощност при -15 градуса...

Мнение от Itskin » 27 яну 2010, 08:01

Здрасти Колега,

на доста километри ти е филтъра, тук гледам, че интервала за смяна е 15к. Малко да постегне нафтата и работата става трудна за горивната система.
Скоро ще се затопля:)

Потребителски аватар
mcdilan
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Губи мощност при -15 градуса...

Мнение от mcdilan » 27 яну 2010, 17:11

Днес го смених, за сега няма проблеми, но ще видим следващия голям студ дали ще го има проблема.
Изображение

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Губи мощност при -15 градуса...

Мнение от S_C » 27 яну 2010, 21:39

Много са тия км за филтър в БГ.По принцип дават на всяка втора смяна на масло да се сменя филтър.Това в БГ е абсолютно противопоказно.Просто горивата ни са лоши.филтърът се цапа бързо и малко като се стегне нафтата-филтърът спира да пропуска нормално.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

^^devil_boy^^
потребител
потребител
Мнения: 223
Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Губи мощност при -15 градуса...

Мнение от ^^devil_boy^^ » 28 яну 2010, 08:52

колега аз имам същия проблем, само че при мен си пали и след 10мин работа или като тръгна колата изгася- паля след 10сек пак изгася и така 2 пъти на 3-тия като я запаля после няма никакви проблеми цял ден, просто отначало гасне и то няма определено време когато реши тогава, тва гаснене става около -12-13гр. и аз съм сменил горивния филтър, всички маркучи и т.н и пак някой път става така че ако ти се случи пак на 3-тия път като запалиш няма ядове после.

Може и нафтата да замръзва аз при -13 отивам на Петрол викам в ей тва шише ми сложи 2 лира нафта, пича като наля кво да гледам то вътре бучки кристали/парафин/ викам му кво е тва? пък той НАФТА!........... Сега слагам бензин щот иначе........

А и моя филтър колега беше на толкова километра като го свалих и източих нафтата вътре имаше буци и дранчаха-на новия го няма тва дрънчене може сам да се досетиш от какво са.......ОТ ХУБАВА НАФТА.
ima samo dva vida koli Ford i drygi

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Губи мощност при -15 градуса...

Мнение от escorttd1 » 28 яну 2010, 12:33

^^devil_boy^^ написа:вътре имаше буци и дранчаха-на новия го няма тва дрънчене може сам да се досетиш от какво са.......ОТ ХУБАВА НАФТА.
Браво! Продължавай да наливаш от Петрол!
Аз откакто наливам от Лукойл филтъра ми е идеално чист. Няма вода, утайки и мизерия като от другите бензиностанции и в понеделник когато беше минус 20 в габрово запалих без проблем. Доста по-скъпи коли отказаха тогава, даже и бензинки, а на всеки светофар имаше по една закъсала тойота на ЕОН. После разбрах че имали договор с Петрол и само от там зареждат.
Хубава нафта и добавка му е майката при такива температури.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Потребителски аватар
mcdilan
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Губи мощност при -15 градуса...

Мнение от mcdilan » 28 яну 2010, 14:45

Ще чакам следващите минусуви температури и ще видим как ще е тогава, поръчал съм една добавка на един приятел която била хубава, почти не се намира по бензиностанциите, ще видим как ще е при -15 и повече. Като ми я докара ще я покажа тука.
Изображение

^^devil_boy^^
потребител
потребител
Мнения: 223
Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Губи мощност при -15 градуса...

Мнение от ^^devil_boy^^ » 28 яну 2010, 17:18

escorttd1 написа:
^^devil_boy^^ написа:вътре имаше буци и дранчаха-на новия го няма тва дрънчене може сам да се досетиш от какво са.......ОТ ХУБАВА НАФТА.
Браво! Продължавай да наливаш от Петрол!
Аз откакто наливам от Лукойл филтъра ми е идеално чист. Няма вода, утайки и мизерия като от другите бензиностанции и в понеделник когато беше минус 20 в габрово запалих без проблем. Доста по-скъпи коли отказаха тогава, даже и бензинки, а на всеки светофар имаше по една закъсала тойота на ЕОН. После разбрах че имали договор с Петрол и само от там зареждат.
Хубава нафта и добавка му е майката при такива температури.

Аз по принцип зареждам или от Лукойл или ОМВ като от ОМВ съм най-доволен колата просто има друг звук двигателя и върви по-добре.
Относно Петрол заредих 2литра там защото като не можах да запаля тя беше най-близката бензиностанция и затова, от там за 4 год тва е 2-рия път кадето зареждам просто не ми се вървеше в големия студ до ОМВ :?
ima samo dva vida koli Ford i drygi

Потребителски аватар
Sim3
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
Местоположение: Burgas
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Губи мощност при -15 градуса...

Мнение от Sim3 » 28 яну 2010, 19:50

На служебния кран МАЗ зареден от Лукойл филтъра в резервуара се беше облепил с восък и докато не се изчисти това чудо и два дена на топло в хале, не можа да запали. Ама, че нафта - родно производство.
Изображение

Потребителски аватар
G_o_c_e_v
потребител
потребител
Мнения: 308
Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
Status: Извън линия

Re: Губи мощност при -15 градуса...

Мнение от G_o_c_e_v » 29 яну 2010, 12:58

колеги, придържайте се към темата, не започвайте с това от къде да НЕ зареждаме калпаво гориво. На едни места където горивото е калпаво, на други е що годе хубаво с цел привличане на клиенти, после същата боза. И Аз сега мога да ви кажа, че от АЛ&КО съм най доволен понеже зареждаме със 100тици литри и нямаме проблеми. Леките ни коли на -20палят без проблем.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 27 госта