Тампони на двигател 1.8TD

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Тампони на двигател 1.8TD

Мнение от Ianaki » 17 фев 2010, 12:04

Здравейте колеги.Имам сериозен проблем с колта, но никога не съм правил подобни неща и нямам никакъв опит.Поради тази причина се обръщам за съвет към вас.Проблемът е следният при смяна са скорост в момента, когато се натиска съединителя и после връща обратно се чува изчукване от двигателния отсек.След преглед се установи, че аз здрав тампон на двигателя нямам.Още със самото запалване двигателя се движи с около 15см.До тук добре.Сега обаче идва проблемът.Този мотор се държи на 4 тампона - един отляво в моторния отсег - голям маслен и 3 на скоростите, които мисля, че не са маслени.Така, прочетох, че трябва да купя оригинални тампони, за да нямам проблеми.Цената на оригиналните е както следва.
Маслен голям 340лв. 3-те по малки са по около 180лв. = 880лв.!!!Цените са от МФ.Както и да го погледнем цената не е малка.Сега идва въпросът.Какво да правя?От една страна мога да проверя в другите магазини , които уж продават оригинални части.Цената в тях, че е около 100-на лв. по-малко, но няма да съм сигурен за качеството.От друга страна в Evro 07 цената на всички тампони е около 280лв. :shock: За качеството...не нам, но марката е http://www.birth.it/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; По форумите пише, че тази марка е много зле.
От неоригинални части съм се напатил с носачите ми на AS Metal (живот 4000км.).От Evro 07 съм взимал дискове и накладки на Ferrodo нямам проблеми за сега.
Сега намерих 2 от четирите тампона на Febi съответно 76лв. и 61лв.Започвам да си мисля и да направя някакъв микс м/у оригинални и неоригинални?!
Моля Ви кажете какво да правя.

Потребителски аватар
radosten
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 19 яну 2010, 15:27
Модел на автомобила: ford fokus 1.8 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Тампони на двигател 1.8TD

Мнение от radosten » 17 фев 2010, 17:50

Колега аз имам фокус бензин 1.8 смених голямият тампод които е до агренажа платих 112лв след 5к започнаха пак вибрациите тампона се поду отгоре не помня марката мисля,че беше англииски не знам какъв савет да ти дам по малко пари,но рискуваш може и да излезнат читави пробваи.

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Тампони на двигател 1.8TD

Мнение от Ianaki » 17 фев 2010, 19:15

Аз точно за това питам.Дали някой е сменял тампони, какви е сложил, какъв е бил резултата?

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тампони на двигател 1.8TD

Мнение от gazetto » 17 фев 2010, 22:52

Колега вземай от морга.Аз купувах един нов и след 1000км пак същата история.Взех си от морга за 30кинта и вече 40 000км без проблем.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта