Escort 1.8TD Стрелка за температурата в червеното при палене
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 19 фев 2010, 15:59
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Escort 1.8TD Стрелка за температурата в червеното при палене
Здравейте! Нова съм в този форум, така че не съм сигурна, че темата е за тук. Моля да ме ицвините, ако не й е тук мястото.
Имам Escort 1.8 TD, 98 г. Снощи карах колата и всичко си беше наред. нес след обяд като я запалих, стрелката, отчитаща температурата за 2 мин. отиде в червения сектор, като че ли колата е прегряла. Така и не посмях да потегля. Това, което ми направи впечатление е, че в казанчето, в което се сипва антифриз течността е до капачката, а не беше толкова много.
Питах приятели, но всеки изказва различно мнение.
Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?
Ако можете, моля помогнете ми със съвет >:D<:
Имам Escort 1.8 TD, 98 г. Снощи карах колата и всичко си беше наред. нес след обяд като я запалих, стрелката, отчитаща температурата за 2 мин. отиде в червения сектор, като че ли колата е прегряла. Така и не посмях да потегля. Това, което ми направи впечатление е, че в казанчето, в което се сипва антифриз течността е до капачката, а не беше толкова много.
Питах приятели, но всеки изказва различно мнение.
Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?
Ако можете, моля помогнете ми със съвет >:D<:
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стрелка за температурата в червеното при палене?
Много ме съмнява,че термустата не ти отваря за да загрее толкова бързо.Течността в казанчето ти се е овеличила защото.... При повишаване на температурата
на охлаждащата течност тя се разширява. Налягането в охладителната
уредба нараства до нормална работна стойност. При
по-нататъшното повишаване на налягането на охлаждащата
течност тя преминава от термостата
в разширителното казанче през съединяващ ги
тръбопровод.
на охлаждащата течност тя се разширява. Налягането в охладителната
уредба нараства до нормална работна стойност. При
по-нататъшното повишаване на налягането на охлаждащата
течност тя преминава от термостата
в разширителното казанче през съединяващ ги
тръбопровод.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 19 фев 2010, 15:59
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8TD Стрелка за температурата в червеното при палене
Да, ама течността в казанчето си е абсолютно студена! Става дума буквално за 2 минути след запалване на колата.
Възможно ли е да е издухала гарнитура на главата?
Или да не е в ред температурният датчик?
Дайте идеи, моля ви, че ми омръзна от разни "майстори" дето само гледат да ти приберат парите и нищо не правят
Възможно ли е да е издухала гарнитура на главата?

Дайте идеи, моля ви, че ми омръзна от разни "майстори" дето само гледат да ти приберат парите и нищо не правят
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стрелка за температурата в червеното при палене?
vargala81 написа:Много ме съмнява,че термустата не ти отваря за да загрее толкова бързо.Течността в казанчето ти се е овеличила защото.... При повишаване на температурата
на охлаждащата течност тя се разширява. Налягането в охладителната
уредба нараства до нормална работна стойност. При
по-нататъшното повишаване на налягането на охлаждащата
течност тя преминава от термостата
в разширителното казанче през съединяващ ги
тръбопровод.
Охлаждаща течност циркулира ЗАДЪЛЖИТЕЛНО през разширителния съд, без значение дали ти е отворил термостата или не. Термостата НЕ се управлява с НАЛЯГАНЕ а с температурата на охлаждащата течност. Рязкото повишаване на температурата може да е следствие от няколко причини. Дефектирала водна помпа, Въздух в охладителната система. Има вариант при който индикатора на таблото да лъже или датчика който отчита температурата да е дефектирал. Може след въпросните 2 мин работа да се пипне тръбата която влиза в радиатора (след термостата) дали се е затоплила и дали е твърда. Ако е твърда има налягане което не е добре. Тази тръба при автомобил който е в изправност трябва да може да се стисне и да не оказва почти никакво съпротивление.
Последна промяна от methodboy на 02 мар 2010, 19:25, променено общо 2 пъти.



- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8TD Стрелка за температурата в червеното при палене
Провери и какъв цвят е антифриза и дали маслото е в норма......Ако маслото и намаляло,а антифриза почернял е ясно.Гарнитура.Ако пък всичко това е в норма съм сигурен че е водна помпа.Щом като загрее казанчето е студено - гаранция и парно няма.Тва е само водната помпа.Тя така отива понякога отведнъж.И моята беше така.Някой майстори казват че щом не тече,значи е добре.Което си е простотия.Нека някой който е в час да я погледне,но почти съм сигурен в диагнозата.И да не забравиш да пишеш за резултата!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8TD Стрелка за температурата в червеното при палене
Работата отива с пълна сила към прегоряла гарнитура. Във главата влизат горещи изгорели газове, които правят въздушна възглавница и от там е повишеното ниво в разширителния съд и невероятно бързото загряване. Ако пипнеш маркучите или течността в казанчето ще е са студени.


Последна промяна от HACKO на 02 мар 2010, 18:10, променено общо 1 път.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 19 фев 2010, 15:59
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8TD Стрелка за температурата в червеното при палене
Колеги, благодаря ви за съдействието >:D<:
Днес все пак я видя поредния майстор и твърди, че освен да се смени гарнитурата трябва и шлайф на глава, и сегменти, и ... А, бе, основен ремонт на двигателя
Уфффффф...
А пък дъщеря ми е на 3 м и непрекъснато ми се налага кръстосване на София
Днес все пак я видя поредния майстор и твърди, че освен да се смени гарнитурата трябва и шлайф на глава, и сегменти, и ... А, бе, основен ремонт на двигателя

Уфффффф...
А пък дъщеря ми е на 3 м и непрекъснато ми се налага кръстосване на София

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8TD Стрелка за температурата в червеното при палене
Сегментите нямат нищо общо с проблема, просто иска повече пари (не те съветвам да ги сменяш ако не гори поне литър масло на 100км). Главата се шлайфа само при нужда и не трябва да е самоцел. Разбира се след като се свали. Въпроса е че само за една гарнитура няма как да ти вземе 400-500лв и затова.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 19 фев 2010, 15:59
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8TD Стрелка за температурата в червеното при палене
Иска цели 600!!! Аз пък затова и писах тук, защото наистина ми омръзна да ми казват, че ще сменят камара неща, дето няма и как да проверя дали наистина са подменени и да ми искат камара пари.
Можете ли да ми препоръчате някой надежден сервиз, в който хем да не ме лъжат, хем да не ми свалят 16 кожи от гърба?
Можете ли да ми препоръчате някой надежден сервиз, в който хем да не ме лъжат, хем да не ми свалят 16 кожи от гърба?
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8TD Стрелка за температурата в червеното при палене
Няма шанс в България. Само близък приятел може да ти помогне. А и ми се струва че не ти е това проблема, не може в конкретната затворена система в която има циркулация на течност да имаш разлика в температурата 100 градуса (разширителен съд, двигател) без да е нарушена циркулацията по някакъв начин. Според мен е водна помпа която не е сменяна никога(обикновенно се сменя с ангренажните ремъци, понеже е зацепена за единия).de2si написа:Иска цели 600!!! Аз пък затова и писах тук, защото наистина ми омръзна да ми казват, че ще сменят камара неща, дето няма и как да проверя дали наистина са подменени и да ми искат камара пари.
Можете ли да ми препоръчате някой надежден сервиз, в който хем да не ме лъжат, хем да не ми свалят 16 кожи от гърба?



- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стрелка за температурата в червеното при палене?
Приятелю това го копирах от упътването за ремонт и експлоатация на Форд Ескорт.Много добре знам,че термостата отваря при определени градоси(88-92),знам също,че тръбопровода свръзващ разширителния съд и тялото на термустата е точно преди термостата.methodboy написа:vargala81 написа:Много ме съмнява,че термустата не ти отваря за да загрее толкова бързо.Течността в казанчето ти се е овеличила защото.... При повишаване на температурата
на охлаждащата течност тя се разширява. Налягането в охладителната
уредба нараства до нормална работна стойност. При
по-нататъшното повишаване на налягането на охлаждащата
течност тя преминава от термостата
в разширителното казанче през съединяващ ги
тръбопровод.
Охлаждаща течност циркулира ЗАДЪЛЖИТЕЛНО през разширителния съд, без значение дали ти е отворил термостата или не. Термостата НЕ се управлява с НАЛЯГАНЕ а с температурата на охлаждащата течност. Рязкото повишаване на температурата може да е следствие от няколко причини. Дефектирала водна помпа, Въздух в охладителната система. Има вариант при който индикатора на таблото да лъже или датчика който отчита температурата да е дефектирал. Може след въпросните 2 мин работа да се пипне тръбата която влиза в радиатора (след термостата) дали се е затоплила и дали е твърда. Ако е твърда има налягане което не е добре. Тази тръба при автомобил който е в изправност трябва да може да се стисне и да не оказва почти никакво съпротивление.
- boby
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 29 окт 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford focus 1.6i 2000 г. и C Max 1.6 tdci 2004 г.
- Местоположение: СО
- Status: Извън линия
Re: Escort 1.8TD Стрелка за температурата в червеното при палене
Приятелю това го копирах от упътването за ремонт и експлоатация на Форд Ескорт.Много добре знам,че термостата отваря при определени градуси(88-92),знам също,че тръбопровода свръзващ разширителния съд и тялото на термостата е точно преди термостата.
Така е но там в тръбичката има едно поплавъче което пропуска само въздуха и затваря ( точно това е проблема при много фордове без парно) това пластмасово поплавъче се стопява при прегряване и антифриза циркулира през големият кръг.
При колегата проблемът е друг датчик, оголен проводник или гарнитура на глава,
Така е но там в тръбичката има едно поплавъче което пропуска само въздуха и затваря ( точно това е проблема при много фордове без парно) това пластмасово поплавъче се стопява при прегряване и антифриза циркулира през големият кръг.

При колегата проблемът е друг датчик, оголен проводник или гарнитура на глава,
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта