колата се дави между 2500 и 3000хил.оборота

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
mohas
потребител
потребител
Мнения: 183
Регистриран: 25 дек 2008, 11:29
Модел на автомобила: ESCORT TDI combi
Местоположение: София - Перник
Status: Извън линия

колата се дави между 2500 и 3000хил.оборота

Мнение от mohas » 16 мар 2010, 19:16

хора помощ имам сериозен проблем.....преди 2 седмици си взех есцорт 95\' 1.6 16в з-тец ефи....и от няколко дена ми дава един голям проблем като се набирам и между 2500 и 3500 оборота се задавя и оборотите падат на 200 може би 300 об.нз от какво точно е едни ми казват че от тръбите смуче повече въздух да затегна скобите други ми казват че е от подаването на бензин...нз кво става колата почва ДАработи много зле пуши отзад тресе се,а някой път я изфорсирам и се оправи някой път неще зарежи....ако има греши sorry отдавна не съм писал моля за отговор за решаване на проблема!!!!!!!!!!!!

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: колата се дави между 2500 и 3000хил.оборота

Мнение от vargala81 » 16 мар 2010, 19:59

Откачи куплонга на ламбда сондата и пробвай така. Ако спре да се дави си смени сондата.

Потребителски аватар
mohas
потребител
потребител
Мнения: 183
Регистриран: 25 дек 2008, 11:29
Модел на автомобила: ESCORT TDI combi
Местоположение: София - Перник
Status: Извън линия

Re: колата се дави между 2500 и 3000хил.оборота

Мнение от mohas » 24 мар 2010, 11:47

е ммчета проблема е решен успешно.оказа се че бобината дава проблем,някои си е ругал по всички букси там където влизатв нея и ги е разместил и като се разтресе малко двигателя и буксата се размества и 2 цилиндъра изчезват.и колата бачка само на два.щото както колата си работи и размърдаш бобината цилинд. се губат а когато пак я разтресеш почват да работят.проверихме всички букси и ги почистихме с препарат и колата се оправи и се разминах само с 30 кинта.пратиха ме в бош на диагностика ама фордовете си имали някаква тяхна програма за диагнощиране.затова реших да хода при един приятел където сервиза му не е бош ама за сметка на това той се заинтересува и не ме накара като в бош веднага да сменям части за да разберат от къде е иначе щеше да ми се хване златно.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта