Въпрос за дюза на Форд Фокус

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ValkataFF
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 16 яну 2010, 21:12
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 tdci 115hp
Местоположение: Pleven-Bankq-Sofiq
Status: Извън линия

Въпрос за дюза на Форд Фокус

Мнение от ValkataFF » 14 апр 2010, 18:56

Здравейте колеги,май имам голям проблем.След като смених масло и филтри и се появи този проблем,първо запали и след няколко метра угасна,после едвам я запалих да я закарам до сервиза,по пътя към сервиза започна да свети лампата за свещите.Та закарах я аз и майсторите ми казаха че е дюза на първия цилиндър и естествено ми казаха да се отбия в МФ-Люлин .Тои беше най близо,и сега съм я оставил и незнам сигурно като ми звъннат ще ми стане лошо като кажат цената.Разбрах че може и грешки да има и можели да се изчистат,ако е така ще е най-добре.Ако някой е имал такъв проблем да пише .А колата е Форд Фокус ТДЦИ2001 г.Да му имам и ТДЦИ-то по -добре беше да си взема ТДИ само .

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Въпрос за дюза на Форд Фокус

Мнение от MapTo_D » 14 апр 2010, 19:35

Не разчитай много като изтрият грешките да се оправи колега, за съжаление тия дюзи и други фини части по 'новите' автомобили са консуматив който се сменя през определено време. Ето един линк към един друг форум, там съм писал какви ми бяха болежките на мен и как се оправи... Успех. http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=2&t=1037" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за дюза на Форд Фокус

Мнение от Alexi » 14 апр 2010, 20:54

за съжаление няма как да си купиш 10 годишен комън рейл и да караш още толкова ( а той е най малко на 300к) без да пипнеш нищо .. дюзи маховик турбина си се сменят ,вярно че са по няколко хиляди лв ама поне гори малко :D:

Потребителски аватар
ValkataFF
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 16 яну 2010, 21:12
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 tdci 115hp
Местоположение: Pleven-Bankq-Sofiq
Status: Извън линия

Re: Въпрос за дюза на Форд Фокус

Мнение от ValkataFF » 14 апр 2010, 21:52

Колега какво значи че е на 300к ,че нещо немога да разбера.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Въпрос за дюза на Форд Фокус

Мнение от HACKO » 14 апр 2010, 23:41

ValkataFF написа:Колега какво значи че е на 300к ,че нещо немога да разбера.
Колата ти е изминала 300 000км, какво има да се чудиш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за дюза на Форд Фокус

Мнение от diesel1.6 » 14 апр 2010, 23:47

Що плашите човека! :D:
Може и да е на 250000. Е, вярно не може да е на 150.
За дюзите няма да се връзваш на мотопфое. Те ще ти поискат по 1000 лв, или поне по 6-700, но по разни сервизи ги рециклират за по 120 лв. Не знам много, защото нямам такава кола.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 21 госта