Проблем със съединителя
- mishony
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 16 апр 2010, 10:09
- Модел на автомобила: Ford Eskort
- Status: Извън линия
Проблем със съединителя
Здравейте, горд собственик съм на Форд Ескорт, 1,8D, 1995 г. Не ми е правил сериозни проблеми досега. Преди няколко години ми се счупи вилката на съединителя, край Ахелой. Едва намерих там един майстор, който я свали завари я и ми я монтира, колкото да се прибера. Започнах да търся вилка втота употреба, но уви не намерих, наложи се да купя нова за около 90 лева. Когато я монтирахме с нея се появи друг проблем. В края на вилката има един "топуз", с формата на куб, за който е прихванато жилото на съединителя. Та той започна да се измъква. Отидох в един сервиз в Сливен и там установиха, че се откачила една пружинка на педала, затова жилото стояло винаги обтегнато и затова "топуза" се вадил. Направиха опит с коя вилка е по добре, тая старата заварената, или новата, установиха, че старата ще върши по добра работа монтираха я, регулираха съединителя и за радост нямаше вече никакви проблеми, Към края на миналата година се появи друг проблем. Взех трудно да включвам скорости, но не винаги, понякога става и нормално. Напоследък обаче трудно се включва на първа , когато двигателя работи и се налага да тръгвам на втора,където е малко по лесно. трудно се включва и пета. Трета и четвърта са "на настроение", един път нормално, един път лесно.
Поразпитах тук там. На едно място ми казаха, е най вероятно има счупени зъби на тресчотката за саморегулиране, на други казаха, че е проблем със синхронизатора и т.н.
Моля дайте някакво мнение .....
Поразпитах тук там. На едно място ми казаха, е най вероятно има счупени зъби на тресчотката за саморегулиране, на други казаха, че е проблем със синхронизатора и т.н.
Моля дайте някакво мнение .....
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединителя
А я погледни жилото на съединителя дали не е протрито на места, защото може да не са ти го сложили както трябва. Ако няма протрито се пробвай да го смажеш по продължението му. Ако не е от жилото може проблема да идва от механизма за превключване под скоростния лост.
Успех!
Успех!
- mishony
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 16 апр 2010, 10:09
- Модел на автомобила: Ford Eskort
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединителя
Благодаря за консултацията .... Тя ми помогна да открия повредата и да я отстраня... Оказа се че вилката отново се е пукнала, този път едва видоми, в областта на накрайника със където се свързва с блока, прехвърлило е няколко зъбчета и затова се появява проблема. Свалих я, заварих я и я монтирахме и всичко е ОК
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединителя
Пак ще ти направи проблем в бъдеще! Един път заварена вече не е същата. Но пък щом ти се чупи, възможно е проблема да е при педалите. Педалът не върви по оста си както трябва и е леко пъд ъгъл. Оправи първо това и след това си купи оригинална вилка за 80 лв. в магазините на Моторкрафт и няма да имаш никави проблеми в бъдеще. Успех!
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединителя
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=33852" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта