Клапани
-
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
- Местоположение: Банкя, София
- Status: Извън линия
Re: Клапани
На заплата ще сменя гумичките на клапаните и ако не гори масло ще и сложа 15w40.Ако ли не ще сменя и маслените сигменти и това ще и е, не съм се засилил цял живот да я карам.
Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Клапани
При 6/1000км разход на масло, само гумички няма да те оправят. Често срещано явление при CVH мотора е спукана глава. Не е задължително да меси масло и вода, зависи къде е пукнатината.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Клапани
SAE 30 е, редичко е за тебе май. Като гледам се коментира от 50 нагоре.yanev1990 написа:Ми гледах, че е по гъсто.То в момента е с някакво наливно М10Д и ми се струва доста редко
-
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
- Местоположение: Банкя, София
- Status: Извън линия
Re: Клапани
Не знам вече, гумичките ще сменя да видя дали ще има изобщо ефект, пък по натам може и двигател читав OHC да си взема.
Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Клапани
Какъв е тоя разход на масло бре?
Аз от смяна до смяна ако имам повече от 200-300 грама разлика в маслото вече изпадам в дълбок размисъл за бъдещето на тоя мотор...ти тука за някакви литри пишеш...
Ако гори толкова масло (то релано не може да изгори в такива количества),от ауспуха ти трябва направо да тече масло.
Второ...банда...стига с тоя вискозитет на маслото...епохата на Лада и Москвич 407 е отдавна отминала в автомобилостроенето.Като не е в норма,трябва да се вкара в норма.Кой лъжем с по-високия вискозитетен клас?
Аз от смяна до смяна ако имам повече от 200-300 грама разлика в маслото вече изпадам в дълбок размисъл за бъдещето на тоя мотор...ти тука за някакви литри пишеш...
Ако гори толкова масло (то релано не може да изгори в такива количества),от ауспуха ти трябва направо да тече масло.
Второ...банда...стига с тоя вискозитет на маслото...епохата на Лада и Москвич 407 е отдавна отминала в автомобилостроенето.Като не е в норма,трябва да се вкара в норма.Кой лъжем с по-високия вискозитетен клас?
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Клапани
На моят CVH, след смяна на сегменти и гумички на клапани разхода на масло е направо пренебрежимо малък. Имайки предвид, че колата се кара 6-7 000 оборота. Дори съм си извадил маркуча за картерните газове и оттам нищо не излиза, а преди хвърляше масло здраво...
Не ми се чете цялата тема и може и да повторя някой, но ако ти не разбираш - закарай колата на някой майстор да ти каже какво точно е за смяна...
Моят разход на масло засега (2 500 км.) след тия ремонти е около 20-30 гр. за 1 000 км...
А иначе при мен буталата имат много сериозен луфт в цилиндрите...
Отделно двигателят като цяло ми е много "шумен". С нов разпр. вал съм и нови повдигачи и клапаните пак потропват здраво...
Обаче колата ми се "раздава" много сериозно...
П.П. Днес от София до писта Дракон колата даде около 7.5/100 разход с около 120 км./ч.
Софийско градско, без никаква милост към мотора дава около 12-14 градско...
Между другото Наско ти дава добра идея - провери го...
Не ми се чете цялата тема и може и да повторя някой, но ако ти не разбираш - закарай колата на някой майстор да ти каже какво точно е за смяна...
Моят разход на масло засега (2 500 км.) след тия ремонти е около 20-30 гр. за 1 000 км...
А иначе при мен буталата имат много сериозен луфт в цилиндрите...
Отделно двигателят като цяло ми е много "шумен". С нов разпр. вал съм и нови повдигачи и клапаните пак потропват здраво...
Обаче колата ми се "раздава" много сериозно...

П.П. Днес от София до писта Дракон колата даде около 7.5/100 разход с около 120 км./ч.
Софийско градско, без никаква милост към мотора дава около 12-14 градско...
Между другото Наско ти дава добра идея - провери го...
-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 23 апр 2007, 14:02
- Модел на автомобила: Ford Eskort
- Status: Извън линия
Re: Клапани
Колега.Проблема ти ти се решава много лесно като сложиш една добавка в маслото за спиране на пушенето и уплатняване.За стари,износени двигатели то е задължително.Имал съм го този проблем в много коли и съм го решавал така .Не е нужно да слагаш скъпи масла,но дабавка винаги.При теб са поизносени сегментите,буталата,цилиндрите,гумичките,но е излишно да се харчиш за основен ремонт.С една добавка от 10 лв спираш пушеците и разхода на масло.
-
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
- Местоположение: Банкя, София
- Status: Извън линия
Re: Клапани
А добре де, Петре я ми обясни от де да си взема такава добавка и то само за 10 лв ? В работата има някакъв реметализатор от 30 лв, обмислял съм и варианта да му шибна Универсален Модификатор (60лв) но това ще става в най най крайни ситуаций, ще говоря с един човек да взема един ОНС двигател може би ако не се пооправи след смяната на гумичките, д*ба и масларника ши*ан!!!!!
Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Клапани
Казва се STOP и я има по бензиностанциите и магазините за евтини тунинг боклуци. Върши работа да излъжеш някой и да му продадеш кола.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Клапани
Гумичките трябва да помогнат доста. Често историята е, че започва да горимасло, някой тиквеник слага нови "гумички" без оглед на модел и качетсво, дори от друг двигател, като компетентно ги мери дали "стават" на клапаните, колата започва да гори адски мн масло, да се кара без масло понякога, започва да трака и се продава някак си. Та може гумичките да помогнат.
-
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
- Местоположение: Банкя, София
- Status: Извън линия
Re: Клапани
Много ме блазни една оферта за ОНС 2.0 за 200 камъка, ама и там не може да съм сигурен в какво състояние е.Момчета, засега тоз кофтор ще му се долива масло до другата заплата, да взема гумички и тогава ще видим какво ще му се случи.
Поздрави!
Поздрави!
Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Клапани
Кофтора ти си си го избирал, разбира се всеки го прави по джоба си. Има няква добавка Римет- руска, струва 24 лв. в Метро и ми се струва благонадеждна. Може и нея да пробваш заедно с гумичките.
-
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
- Местоположение: Банкя, София
- Status: Извън линия
Re: Клапани
Все тая, ще си го псувам на поразия, аз съм си виновен.Сега чакам един познат да пусне оферта за един ОНС 1.8 като пари и ако такова направо това магаре ще му сложа.Поне до колкото разбрах ОНС е по лесен за ремонт.
Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.
-
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
- Местоположение: Банкя, София
- Status: Извън линия
Re: Клапани
Я кажете, дали мога да сменя гумичките на клапаните на CVH мотора, без да свалям главата и ако може, какво да си приготвя, като инструмент ?
Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Клапани
На всички може да се сменят без да се сваля главата, особено на CVH пък е елементарно.
Не ми се описва подробно, правил съм го някъде из форума, но не знам къде беше. Изтегли това ръководство, нищо че е за Ескорт има описано смяната на гумичките на CVH, а и изобщо всичко за д-ля, който е същия. Ще ти дам жокер, инструмета №... за свиване на пружините на клапаните може да се "изработи" от гаечен ключ №22 пробит на съответното място с отвор 10-12мм. За манипулацията не използвай оргиналните гайки на кобилиците а вземи други 8мм, защото като свиеш 2-3 пружини гайката се поврежда.
Не ми се описва подробно, правил съм го някъде из форума, но не знам къде беше. Изтегли това ръководство, нищо че е за Ескорт има описано смяната на гумичките на CVH, а и изобщо всичко за д-ля, който е същия. Ще ти дам жокер, инструмета №... за свиване на пружините на клапаните може да се "изработи" от гаечен ключ №22 пробит на съответното място с отвор 10-12мм. За манипулацията не използвай оргиналните гайки на кобилиците а вземи други 8мм, защото като свиеш 2-3 пружини гайката се поврежда.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
- Местоположение: Банкя, София
- Status: Извън линия
Re: Клапани
Наско, до сега четох за CVH и за износването на повдигачите...Направо, това дето прочетох ме отказа за всякакъв ремонт.Ти какво предпочиташ - ОНС или CVH ? Може да съм останал с грешни впечатления, но CVH двигателя ми се струва много по проблемен, отколкото ОНС 

Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Клапани
Напълни въженце в цилиндъра през дупката за свещтта, докато буталото е в долна мъртва точка. После врътваш нагоре докато подпре клапаните и си работиш.yanev1990 написа:Я кажете, дали мога да сменя гумичките на клапаните на CVH мотора, без да свалям главата и ако може, какво да си приготвя, като инструмент ?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Клапани
И двата са "един дол дренки", тъпи, тромави, неефективни, обаче точно затова са изключително непретенциозни откъм поддръжка и консумативи, сравнени с мускулестия "Японец"( ZETEC ).yanev1990 написа:Наско, до сега четох за CVH и за износването на повдигачите...Направо, това дето прочетох ме отказа за всякакъв ремонт.Ти какво предпочиташ - ОНС или CVH ? Може да съм останал с грешни впечатления, но CVH двигателя ми се струва много по проблемен, отколкото ОНС
Във общи линии не можеш ли да си направиш основния ремонт сам, е еднакво скъпо, без значение какъв е мотора, и е безсмислено да се прави.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
- Местоположение: Банкя, София
- Status: Извън линия
Re: Клапани
Мен си ми е доволно засега като вървеж имам предвид.Имах предвид, че ОНС няма хидравлични повдигачи.Пък и за 100 лв мисля че е добре един ОНС 1.8 с карб и колектори 

Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.
-
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
- Местоположение: Банкя, София
- Status: Извън линия
Re: Клапани
Днес отидох и се върнах от Мездра само с 1 литър масло >:D<:




Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 29 госта