ПРОБЛЕМ С ГЛАВА

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
EuroPol
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

ПРОБЛЕМ С ГЛАВА

Мнение от EuroPol » 02 май 2010, 21:47

здравеите колеги имам форд ескорт 1.4 моно , 91-ва година имах проблем с главата и ми дадоха друга глава от 1.6 ефи. хаиде моното ще го измисля някак да го сложа но гарнитурата на главата диаметара ми е по малак от диаметара на камерата на главата. даите някои савет ако я изфрезовам дали ще стане ? или ако сложа гарнитура от 1.6 дали е вазможно и изобщо ще варви ли? или да си търся глава от 1.4 моно?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ГЛАВА

Мнение от HACKO » 02 май 2010, 23:07

За инджекциона, си слагаш твоя колектор с моното директно.
За гарнитурата, като е толкова фрапиращо, сложи си гарнитура от 1.6, така и иначе е желателно да я смениш като слагаш главата. На предишната (Орион 83)1.3 сложих глава от 1.6 и нямаше проблем, карах я още дълго, доколкото си спомням си я карах със същата гарнитура. Няма ли разлика в горивните камери на 1.4 и 1.6, защото между 1.3 и 1.4 имаше и сложих от 1.6 защото камерите бяха еднакви.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
EuroPol
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ГЛАВА

Мнение от EuroPol » 03 май 2010, 12:16

камерата е доста по различна по големи са и самите клапани а за камерата нз няма ли да ми падне степента на сгъстяване щото се пак самия диаметар на камерата на главата е по голям от диаметара на самото бутало

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ГЛАВА

Мнение от HACKO » 03 май 2010, 16:15

Няма да стане, ще падне много степента на сгъстяване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
EuroPol
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ГЛАВА

Мнение от EuroPol » 03 май 2010, 17:26

10x за инфото :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта