Аксиален луфт
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 09 юли 2009, 20:47
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Аксиален луфт
Привет колеги,установих че на коляновия вал на двигатела има аксиален луфт.Колата е фиеста,двигател 1,1 с верига.Колата си я ремонтирам сам,но досега текъв проблем не съм имал.Въпроса ми е, с аксиални полумесеци ли се обира луфта или на някои от основните лагери са тези черупки.И също искам да попитам дали може да се сменят тези полумесеци без да се сваля коляновия вал.Помагаите ако знаете.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Аксиален луфт
как го установи? мотора разглобен ли е или е на колата?
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 09 юли 2009, 20:47
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Аксиален луфт
Мотора е на колата и си върви,като смехях водната помпа и запънах с една щанга да извада шаибата и видях че коляновия вал мърда.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Аксиален луфт
Всеки вал има малък аксиален луфт.
Те си имат стойности по книгите колко им е допустимата граница.
Те си имат стойности по книгите колко им е допустимата граница.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 09 юли 2009, 20:47
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Аксиален луфт
Знам че трябва да има,но е в порядъка на десети,а при мен е към милиметър.
- LUBENA
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 18 дек 2006, 23:06
- Модел на автомобила: FOCUS 1.8TDDI ESCORT 1.3L
- Местоположение: PLOVDIV
- Status: Извън линия
Re: Аксиален луфт
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 72#p146954" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
LUBEN
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 09 юли 2009, 20:47
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Аксиален луфт
Мерси,това го гледах преди да пусна темата.Там е описано за зетек мотора,а мен ме интересува за по-стария модел, и наи-вече къде се намират опорните пластини и дали може да се сменят без да се сваля вала.Ако някои може да ми даде линк към някои саит където има инфо за този мотор пак ме устроива. >:D<:
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Аксиален луфт
Махаш картера.Незнам дали има ламарина предпазна , но на 5-те шийки на коляновия вал посредата на 3-тата като махнеш петата от блока трябда да са там тия пластини .Може да го направиш да смениш лагерите на място без да вадиш вала ,но трябва удобен канал.Пак казвам ,че говоря наизуст защото не го знам мотора ,но на повечето мотори става.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта