Въпрос относно Ескорт 92 16v 105 hp двувалка,с верига ли е?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Въпрос относно Ескорт 92 16v 105 hp двувалка,с верига ли е?

Мнение от freeqwerty » 01 юни 2010, 21:51

Здравейте колеги,тъй като скоро се разкачих от мондетото та въпроса ми е следния... Взех този дзвер. Ескорт 92 Джиа 16v 105 hp двувалка пълен инжекцион,с верига ли е или с ремък.Понеже някои ми казват,че е с верига,а други в един форум ми пишат,че е с ремък,а нямам време да сваля капака на вала,та реших да ви попитам вас.Също и какъв е разхода на гориво градско/извънградско.На всеки отзовал се много му благодаря.

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно Ескорт 92 16v 105 hp двувалка,с верига ли е?

Мнение от Sasho85 » 01 юни 2010, 21:58

Колата е 100% с ремък. За разхода- ми колкото налееш всичко ще изгори. Нищо няма да ти върне :lol:
Автомобилен ретро клуб Shark

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно Ескорт 92 16v 105 hp двувалка,с верига ли е?

Мнение от Revell » 02 юни 2010, 15:09

Мойто е същото :) и гарантирам че е с ремък, разхода на бензин успях да го смъкна до 7,5 при 70км извънградско и 30км градско (не успях да навъртя само извънградско и 5-те засечки :oops: ), но пък за среден разход мисля че не е зле (при положение че гореше 17,8 :shock: )

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта