Сиера работи на 2 или 3 цилиндъра.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Сиера работи на 2 или 3 цилиндъра.

Мнение от baro » 07 юни 2010, 09:37

Така здравейте колеги от форума.Първо да направя кратко въведение .колата е Форд Сиера набор 87 беше 1.6 карбуратор но при това че гореше вода и масло беше разчастена .Оказа се че главата е спукана на 2 места и блока е за 2 ремонт направо,намери се кола донор с двигател 2.0 ефи охц.Трансплантацията я направихме с доста труд по инсталацията но стана но колата работи на 2 3 цилиндъра сменени са палец капачка кабели и пак същата работа.Все още не е мерена компресия за да се види дали всички цилиндри работят и дали всички дюзи работят но и това предстои.Помагайте с мнения по въпроса . >:D<: _friends_

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Re: Сиера работи на 2 или 3 цилиндъра.

Мнение от freeqwerty » 08 юни 2010, 18:31

Провери дали свещите пускат ток.Развий свеща и я сжожи в лулата и допри резбата на свеща до капака на главата.Друг да завърти на ключа,ако не хвърля искра или почти никаква или променлива (ту пуска искра,ту не пуска) не може да запали горивната смес в буталото и така то няма как да работи.Другото,което може да е е центровката,Няма равномерен ток и пак някое бутало не припалва.И трето не се знае дали е така,но не се знае как е зацепен ангранажния ремък,ако е пипан преди това.

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Сиера работи на 2 или 3 цилиндъра.

Мнение от baro » 08 юни 2010, 20:33

Ами ремъка го погледнахме зацепен е свещите не сме ги проверили по описания начин но ще пробваме .Колата е карана на газ и не се знае състоянито на дюзите.Ще я погледнем тези дни ако се оправи ще драсна тука от какво е било може на някой да му е от полза.

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Сиера работи на 2 или 3 цилиндъра.

Мнение от baro » 12 юни 2010, 16:49

Така днес остана време за ремонт на въпросната Сиера.Изчистихме дюзите на ултразвук и свещи от МП и всичко заспа така да се каже,понеже на високи върви много даже но на празен ход нещо не го поддържа.Запалихме я без дебитомер дали оказва такова влияние на празния ход. Някой да даде предложение.Поздрави.

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Сиера работи на 2 или 3 цилиндъра.

Мнение от Revell » 14 юни 2010, 11:25

100% оказва влияние...ECU не знае с колко въздух е снабден мотора...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Сиера работи на 2 или 3 цилиндъра.

Мнение от venom4o » 16 юни 2010, 08:46

Така мотора работи на амариен режим колкото да се прибереш и да я закараш до сервиз.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта