Дистрибуторна капачка
- Winn3r
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 09 юли 2010, 15:16
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Дистрибуторна капачка
Здравейте, имам един въпрос.. Когато времето се развали стане студено или завали форда почва да гасне, се едно не му стига ток или и аз незнам какво. В един порой ме остави, за да мога да се движа постоянно държах стартера да подава ток и да върти.. казаха ми че се изпотявала капачката, ама искам да се съветвам и със Вас, как мога да отстраня този проблем. Форда ми е Ford Escort 83г. Благодаря Ви предварително.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дистрибуторна капачка
Случаи с изпотена капачка за толкова години съм имал не повече от 3-4 пъти и то при много специфични условия.Примерно дълго каране в мъгла,покрай някое езеро и т.н.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- GeMGeorgiev
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Дистрибуторна капачка
Преди години имах същия проблем с лада-та, едно аверче донесе от някъде някакъв спрей и след, като я напръска дистибуторната капачка проблема изчезна. Не вярвам и сега да няма по магазините такъв спрей лошото е, че не помня какъв беше, просто поразпитай по магазините все ще излезе нещо. Най- интересното беше, като напръска капачката и взе, че сипа вода в нея, изсипа водата и така, както беше мокра я върна обратно. При първото завъртане на ключа ладичката запали все едно никог не е била мокра дистибутурната капачка.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Дистрибуторна капачка
Като свалиш дистрибуторната капачка, под палеца трябва да има едно пласмасово което покрива плочка ли е кво е там отдоло.
Ако го няма отиваш да си го дириш по морги.
Ако е там вземш силикон и мажеш много тънко по периферията един вид гарнитурка да му направиш, но оставяш празно където са вентилационните отвори на капачката.
Оставяш го да изсъхне и стегне силикона и тогава го монтираш. Да не го залепиш на място
Ако отново имаш проблем във влажно време ще смениш капачката с кабелите.
Ако кабелите ти изглежат добре почваш от нова капачка.
Ако го няма отиваш да си го дириш по морги.
Ако е там вземш силикон и мажеш много тънко по периферията един вид гарнитурка да му направиш, но оставяш празно където са вентилационните отвори на капачката.
Оставяш го да изсъхне и стегне силикона и тогава го монтираш. Да не го залепиш на място

Ако отново имаш проблем във влажно време ще смениш капачката с кабелите.
Ако кабелите ти изглежат добре почваш от нова капачка.
- Winn3r
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 09 юли 2010, 15:16
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Дистрибуторна капачка
Осещам как ще си купя друга кола най на края.. и кабелите трябва да сменям само ме пере тока 

- Winn3r
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 09 юли 2010, 15:16
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Дистрибуторна капачка
В Габрово неможах да намеря такъв спрей.. някой да знае дали в неговия град има такъв спрей 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дистрибуторна капачка
Купи си прозрачен или какъвто и да е силикон. Махни дистрибуторната капачка- намажи леко ръбовете(на капачката или делко, където е по-лесно)
-сложи капачката на място- както е поставена мини със силикона където се допира капачката с делкото- забрави за проблема, докато не ти се наложи да сваляш някога капачката. Като се наложи повтаряш процедурата.

-сложи капачката на място- както е поставена мини със силикона където се допира капачката с делкото- забрави за проблема, докато не ти се наложи да сваляш някога капачката. Като се наложи повтаряш процедурата.


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дистрибуторна капачка
Бляк! Включвам се в темата с цял месец закъснение....
Нямам никакво уплътнение на дистрибуторната капачка и въпреки това никога не съм имал такива проблеми, даже когато съм карал през река Тополница.
Жалко че си от Габрово, иначе веднага щях да ти кажа къде да отидеш.
Както казва и Паци, почни от смяна на кабелите, свещите също можеш да смениш. Аз преди време смених мойта дистрибуторна капачка и палеца, видими промени нямаше.
Не си писал какъв ти е двигателя, а от него зависи къде ти е делкото с капачката и на какво се излага при работа. Обикновено то е толкова горещо, че за конденз и влага изобщо не може да се говори!
Ако не успееш да се справиш с проблема, ще съм наблизо от 19 или 20 август и може да мина да видя какъв ти е зора. Дай на ЛС един телефон да се видим.
Нямам никакво уплътнение на дистрибуторната капачка и въпреки това никога не съм имал такива проблеми, даже когато съм карал през река Тополница.
Жалко че си от Габрово, иначе веднага щях да ти кажа къде да отидеш.
Както казва и Паци, почни от смяна на кабелите, свещите също можеш да смениш. Аз преди време смених мойта дистрибуторна капачка и палеца, видими промени нямаше.
Не си писал какъв ти е двигателя, а от него зависи къде ти е делкото с капачката и на какво се излага при работа. Обикновено то е толкова горещо, че за конденз и влага изобщо не може да се говори!
Ако не успееш да се справиш с проблема, ще съм наблизо от 19 или 20 август и може да мина да видя какъв ти е зора. Дай на ЛС един телефон да се видим.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дистрибуторна капачка
Мда, особено при тръгване, на студен двигател е най-горещо.peterdi_bg написа:......... Обикновено то е толкова горещо, че за конденз и влага изобщо не може да се говори!
...........
В мокро време на изпарения, които се образуват от намокряне на изпускателната система под двигателя, пък хич не ги интересува колко е горещо делкото.
Конденза не се образува в делкото. В него влизат водни изпарения ако не е уплътнено и разсейват тока.
Двигателя трябва да е ОНV, само при него делкото е бутнато там, където не му е мястото.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дистрибуторна капачка
Валери, говорим за проблеми при движение, не при старт. Но така или иначе, идеята е че делкото ми без никакво уплътнение спокойно издържа във влажно време. И със старата капачка, и сега с новата. Човека в единия пост си е казал, че кабелите са му за смяна - ако сложи други дали ще е същото?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта