Губи масло

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
sharky_ssm
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 01 сеп 2009, 07:54
Модел на автомобила: mondeo 1.8-16v.kombi-93:мондео 2.0-zetek.4x4ghia,комби-95
Status: Извън линия

Губи масло

Мнение от sharky_ssm » 13 юли 2010, 08:33

Здравейте, карам мондео-93 1.8 16винтила, миналата година изпусна гарнитурата на главата и сменихме всико по нея, гумиЧки гарнитури и т.н. ОбаЧе след интервенцията мерихме компресията 2 и 4 12 атмосфери, а 1 и 3 по 7,5, обаЧе нито вдигна разхода, нито пада мощността, губи доста масло. Сегментите са ефтини ама много трудно за смяна. Пробвах с добавка пак не става, с газ за горене също. Казаха Че били запекли, ня кои знае ли по лесен наЧин да ги "събудим тез сегменти". ИнаЧе маслото е от МП 5на30 *banned* *banned* :roll: :roll:

Tezz
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 24 май 2009, 15:46
Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Губи масло

Мнение от Tezz » 13 юли 2010, 22:19

Ами,след като налягането в 1 и 3 цилиндър ти е с такава драстична разлика от 2 и 4(и най-вече си изпълнил правилна регулировка на клапаните,напаснати са правилно и т.н.),смяташ ли,че само маслосъбирателните пръстени ще свършат 'работата' и на уплътнителните?Едва ли,замисли се за една по-голяма инвестиция в този двигател :) .

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 21 госта