Въпрос за компютърна диагностика двигател
-
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 18 фев 2009, 15:25
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16V АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въпрос за компютърна диагностика двигател
Здравейте, имам следния проблем. Преди около 2-3 седмици останових, че при включване на климатика започват да играят оборотите на празен ход (падат на 500-600 след 5 сек. се изфорсирва на 1500 пак след няколко секунди пада на 500-600 об/м). Питах в друга тема защото си мислех, че проблема е от климатика, но колегите ми подсказаха че проблема е от другаде. Та колата ми е с Газов Инжекцион в гаранция и викам да отида да видя какво ще ми кажат там. Та там ми остановиха че и оборотите са ми високи на празен ход (около 1000 дори и малко над тях) и то при температура 70 градуса на водата, което не трябва да е така. Човека ми каза да отида някаде на бензинова компютърна диагностика, защото оборотите се подават от бензиновия компютър. И преди да отида искам да разпитам какво точно правят и дават ли някаква разпечатка с резултата. За сега се колебая м/у МП Младост или Дунев до 4-ти километър, ама все пак е около 60 лв. и ако нищо не се останови ще е кофти.
Да спомена че за сега съм чистил 2 пъти моторчето за празните обороти, пробвах се да почистя датчика за дроселовата клапа и пробвах да изключа ламбда сондата (при което май нямаше кой знае каква промяна, но поне при замерване си беше над 12 кило ома). Та какво друго може да се пробва или да тръгвам на диагностика пък ако нищо не покаже (както много колеги се оплакват), тогава да продължавам да се тормозя.
P.S. моля колегите който са ходили да кажат поне дали дават някакъва разпечатка с теста !!!
Да спомена че за сега съм чистил 2 пъти моторчето за празните обороти, пробвах се да почистя датчика за дроселовата клапа и пробвах да изключа ламбда сондата (при което май нямаше кой знае каква промяна, но поне при замерване си беше над 12 кило ома). Та какво друго може да се пробва или да тръгвам на диагностика пък ако нищо не покаже (както много колеги се оплакват), тогава да продължавам да се тормозя.
P.S. моля колегите който са ходили да кажат поне дали дават някакъва разпечатка с теста !!!
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за компютърна диагностика двигател
Колега не съм на ти с климатиците но нали и при него има един датчик който отчита че е влючен за да вдигне малко оборотите да компенсира товара от компресора на климатика да ни би нещо в него да е проблема .А по въпроса за диагностиката някой колега от Софето да се произнесе.Успех
-
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 18 фев 2009, 15:25
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16V АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за компютърна диагностика двигател
Благодаря колега, но при изключен климатик както писах пак са високи оборотите. Извода е, че климатика не е проблема а някой от сензорите из двигателя може би. Ама кой ???baro написа:Колега не съм на ти с климатиците но нали и при него има един датчик който отчита че е влючен за да вдигне малко оборотите да компенсира товара от компресора на климатика да ни би нещо в него да е проблема .А по въпроса за диагностиката някой колега от Софето да се произнесе.Успех
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за компютърна диагностика двигател
Мисля, че проблема ти е в моторчето за празен ход. Има много теми изписани за него и проблемите от него, потърси с търсачката.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 18 фев 2009, 15:25
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16V АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за компютърна диагностика двигател
Ами колега това моторче го почиствах 2 пъти и сега сутрин като си запаля нямам никакви проблеми(дига си 2000 об докато загрее), което спорет мен значи че си е наред моторчето. Ще видим какво ще да е др. седмица съм си записал най-сетне час за диагностика (прясна цена от 54 лв., за съжаление никой не спомена до колко може да стигнеopex написа:Мисля, че проблема ти е в моторчето за празен ход. Има много теми изписани за него и проблемите от него, потърси с търсачката.

И да питам пак какво се прави на тази диагностика, казаха ми мин 2 часа, че отнема, което си е бая врем? После ще ми дадът ли някаква разпечатка с резултата от теста или само касовата бележка

- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Въпрос за компютърна диагностика двигател
Ще отидеш на диагностика ще дадеш 54 лв ще ти връчат касовата бележка и това ще е всичко. Работата на двигателя и оборотите се задава от компа и едва ли някой ще тръгне да ти пипа по софтуера на колата ако изобщо може да стане това. Ако оборотите са ти високи на бензин според мен трябва да се видят клапана за празния ход вакуумите разни, потенциометъра на дросела. Но диагностиката няма да ти оправи оборотите.
П.П. 2000 об не са ли височки дори и при студена кола
П.П. 2000 об не са ли височки дори и при студена кола
-
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 18 фев 2009, 15:25
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16V АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за компютърна диагностика двигател
Аз не съм много наясно, но си мисля, че компютърната диагностика ще ми покаже каде е предполагаемия проблем. Ако колата не работи правилно значи или някой сензор не работи или дава лъжливи параметри, а не че тая диагностика ще ми направят нови настройки. А за тези 2000 об да ги държи максимум 20-30 сек. след това постепенно си спадат и си стават около 1000, но въпроса е че и 1000 са си високи за топла кола.urgan написа:Ще отидеш на диагностика ще дадеш 54 лв ще ти връчат касовата бележка и това ще е всичко. Работата на двигателя и оборотите се задава от компа и едва ли някой ще тръгне да ти пипа по софтуера на колата ако изобщо може да стане това. Ако оборотите са ти високи на бензин според мен трябва да се видят клапана за празния ход вакуумите разни, потенциометъра на дросела. Но диагностиката няма да ти оправи оборотите.
П.П. 2000 об не са ли височки дори и при студена кола
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Въпрос за компютърна диагностика двигател
Малко съм скептично настроен към тия компютърни диагностики. Отиваш с проблема си и им казваш тука има проблем, те ми разправят "ми няма грешки в компютъра" и това представлява диагностиката, пълен шит. Но все пак отиди може и да имаш късмет да ти намерят проблема.
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
- Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за компютърна диагностика двигател
Или пък нарочат нещо, което е напълно изрядно, че е за смяна 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за компютърна диагностика двигател
Много са тия обороти.Моята държи 1200-1300 и то само докато стабилизира работата на мотора след запалване.После си пада на 1000.Моторчето за празен ход е за това-да ти държи оборотите в нормата.Иначе падат като пуснеш фарове,вентилация и т.н.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 20 госта