загряване на главини и чупене на лагери

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
genov 74
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 08 авг 2010, 21:47
Модел на автомобила: ford tranzit
Status: Извън линия

загряване на главини и чупене на лагери

Мнение от genov 74 » 08 авг 2010, 22:00

здравейте колеги.от няколко месеца имам сериозен проблем с лагерите на предните главини на транзит 2001.на около 5000 км.се чупят лагерите за което нямаше причина.след време останових че целите главини загряват страшно много.според мен задържат спирачките.може ли да ми кажете дали това е проблема и ако е така защо се получава задържане.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: загряване на главини и чупене на лагери

Мнение от essex » 09 авг 2010, 04:29

караш 20 км градско слизаш и слегаш ръка на джантата ако не може да я задържиш повече от 10 сек. значи задържат спирачките
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
dr. Svetlyo
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89
Местоположение: Германия (преди това: Варна)
Контакти:
Status: Извън линия

Re: загряване на главини и чупене на лагери

Мнение от dr. Svetlyo » 11 авг 2010, 01:29

Главините могат да загряват не само от блокиращи спирачки. Един кофти лагер има голямо триене, т.е. източник на топлина. Не случайно новите коли топлят лагери и главини, докато се разработят лагерите...
Освен това боклучавите и загряващи лагери са трошливи, което може да е причината при теб.

Направи теста, описан от колегата по-горе, за да изключиш спирачките като виновник за топлината!
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo
8)

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: загряване на главини и чупене на лагери

Мнение от essex » 11 авг 2010, 01:36

Аз мисля че ако е от лагера ще да се чува !
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: загряване на главини и чупене на лагери

Мнение от vargala81 » 11 авг 2010, 02:52

Вдигаш на крик и въртиш колелата на ръка, гледаш дали се върти свободно или затяга. Незнам как е при Транзита, но ако е с такива лагери които не се затягат до край е възможно майстора да не ги слага правилно и затова да загряват. Имам колега който смени лагерите на Форд Орион 86 г. ден преди да тръгне за морето, на връщане в Стара загора му блокира единия лагер

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта