Трудно пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Трудно пали

Мнение от Miri4 » 14 ное 2010, 20:17

За колата от профила.От 2 седмици при първо въртене претриса яко но не пали.Обикновенно пали от втори опит а понякога и от трети.И това при сегашни сутрешни температури от 10-15 гр.А като хване студ.......
Скоро сменях масло и възд и горивен филтри.Стартера върти нормално.Огледа около връзките на горивните маркучи не показват омяасляване.Свещите са мерени по ток и са добри. Знам че прилича на въздух в системата но нямам прозрачен маркуч. Връзките и горивните маркучи са оригинални.Чакам идеи какво още да проверявам.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Трудно пали

Мнение от specialista » 14 ное 2010, 23:13

Диагностика и сваляне на данните които се виждат! Това задължително по време на проблем!
После ще коментираме какво става!
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали

Мнение от Miri4 » 16 ное 2010, 16:46

Диагностиката каза ОК.От МП предполагат въздух в системата.Но с тези дървени маркучи е много трудно да се види.Но явно ще се слага прозрачен.
Някаква друга идея преди да почна.Малко ме съмнява за въздуха,защото понякога го прави и слд 3-4- мин престой.Страх ме е да не скъсам тампоните . Много яко тресе като почна да паля.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Трудно пали

Мнение от specialista » 16 ное 2010, 20:26

Колата ти е комън реъл и ако има въздух(не че е невъзможно) няма да вдигне налягане и няма да запали посмъртно!
Язък им на скъпата диагностична апаратура.Тези двигатели снабдени с този тип горивна апаратура,за да запалят трябва да вдигнат налягане в рейла от около 200 бара.Това се случва веднага след развъртане на мотора,ако всичко е наред.Ако има пропуск от някъде(регулатор или дюза) старта се превръща в мисия невъзможна,или много трудна.Тази вибрация за която говориш кога се полочава? При опита да стартираш или когато заработи на празен ход?
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали

Мнение от Miri4 » 16 ное 2010, 20:48

При въртене на стартер припалва и тресе двигателя но не задържа.Спирам и при втория опит запалва от раз.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Трудно пали

Мнение от specialista » 16 ное 2010, 21:36

Иска си преглед и то от човек който знае какво прави.Това тресене за мен е от не равномерно палене на цилиндрите.Това обаче е загадка защо се случва.Или пали и работи нормално или непали.За такива тресенета съм готов да обвиня дюзите,но тъй като им познавам устройството ми се вижда много странно това.
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали

Мнение от Miri4 » 18 ное 2010, 17:55

На дюзите им проверих обратната нафта. Добре е. О свен това преди 5000 км им правих ремонт и съм почти сигурен ,че са добре защото иначе двигателя си работи перфектно.Сега мисля да сложа прозрачен маркуч между горивния филтър и ГНП и да включа и един еднопосочен клапан.Надявам се това да попоправи нещата но явно си има някакъв проблем защото до скоро си палеше нормално.като го направя ще споделя.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта