Проблем с паленето
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 596
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Проблем с паленето
При студено време, когато завъртя, стартера губи мощност на пулсаации. Получава се нещо като затягане. Дали може да е само за смяна на втулки или е нещо по сериозно ? Колата е тая от профила
Последна промяна от Kamazabg на 19 дек 2010, 16:28, променено общо 2 пъти.


-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: Помощ за стартер
Втулки и четки.Така и така ще го сваляш.То друго няма кво да му се развали.
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 596
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Re: Помощ за стартер
Стартера е свален. По какво да разбера дали е наред ? Има ли някакъв начин да го тествам или само в сервиз ?
Освен да го почистя и смажа за друго не се сещам. Мисля че не е от втулките. Оста влиза плътно, няма луфт и се върти нормално на ръка. После като го сглобявам трябва ли да сваля намотките на статора(тея с четирите големи болта отвън) ,че май друг начин да надяна колектора между четките няма


Освен да го почистя и смажа за друго не се сещам. Мисля че не е от втулките. Оста влиза плътно, няма луфт и се върти нормално на ръка. После като го сглобявам трябва ли да сваля намотките на статора(тея с четирите големи болта отвън) ,че май друг начин да надяна колектора между четките няма




-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Стартер
Няма ли капаче на задната страна на стартера-оттам има достъп до четките? Ако развиеш болтовете на статора ще излезе заедно с плочката, на която са закрепени четките. Статора се захранва оттам. Не мисля, че трябва да опитваш да сваляш статора.Kamazabg написа:После като го сглобявам трябва ли да сваля намотките на статора(тея с четирите големи болта отвън) ,че май друг начин да надяна колектора между четките няма
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Стартер
Четките, оттука ги виждам че са износени.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: Стартер
Не виждате ли ръждата по ротора.Разтоянието между ротора и намотките е 1-2 мм.Друго не пипаи.Четките ги смени.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Стартер
Няма начин ротора да опира във статора и там да има ръжда, ако опира в мястото на опиране е лъскаво.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 596
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Re: Стартер
почистих го идеално сглобих го и го сложих на колата за проба..... Пак си върти бавно .... изтощих акомулатора (75Ah)но не запали
Вече се чудя от какво е . при ниски температури не пали
Когато е беше топло всичко си беше наред. А ако запаля веднъж, и мотора работи дори само 10 сек. после си пали съвсем нормално
Стартера се върти лесно, бързо и пали от раз.....






Последна промяна от Kamazabg на 19 дек 2010, 16:30, променено общо 2 пъти.


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Да се сгъсти, колко да се сгъсти? Четките смени ли? Аз съм със същия стартер и 45А акумулатор и минерално масло, миналата сутрин беше -16 и си въртеше нормално. Непаленето при ниски температури, може да се дължи на неправилно регулиран карбуратор.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Тая машина няма четки.Не са и останали.Виж си модела на стартера и си вземи четки за него.
Тая мизерия отвътре трявба да изчезне.Това е графитен прах.Не трябва да е там.
Нормалните са около 4 пъти по-дълги от това на снимката.На стартета нищо му няма...просто няма мощност да завърти.А този ефект се дължи на лошите четки.
Тая мизерия отвътре трявба да изчезне.Това е графитен прах.Не трябва да е там.
Нормалните са около 4 пъти по-дълги от това на снимката.На стартета нищо му няма...просто няма мощност да завърти.А този ефект се дължи на лошите четки.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
ЧЕТКИТЕ, смени ги, ако втулките са дори малко износени,- дърпа повече ток, и върти по бавно, втулките трябва да влизат плътно, а на старите може да има отлагания които да те лъжат , че са плътни .Също така може втулката на бендикса да е износена, и от там също да идва проблема, тогава се сменя бендикса .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: Стартер
Няма как да опира щом втулките са му добре.Ръждата намалява магнитния поток и от там... Ялта е прав, ама за да не береш повече ядове си купи един нов.Ще сваляш,ще слагаш,ще ремонтираш, за известно време ще е добре и после пак всичко наново.Вярваи ми ще сте си спестиш доста нерви,време и крамоли с жена ти.HACKO написа:Няма начин ротора да опира във статора и там да има ръжда, ако опира в мястото на опиране е лъскаво.

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Не забравяй , да изчистиш и колектора на четките,-- / каналите / .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Стартер
Не е сериозно заради износени четки, да съветваш човека да си купува нов стартер, че тя колата му струва по-малко.pelteka написа:... Ялта е прав, ама за да не береш повече ядове си купи един нов.Ще сваляш,ще слагаш,ще ремонтираш, за известно време ще е добре и после пак всичко наново.Вярваи ми ще сте си спестиш доста нерви,време и крамоли с жена ти.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Напротив, много съм сериозен.Ама нека тои си реши какво иска - да кара кола или да е ремонтира.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 22 дек 2010, 10:43
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Здравейте! От 1 седмица съм с Focus 1999g и ми е странно паленето. При завъртането на ключа на 2-ро ниво си светват всички лампи, чува се нормално бензиновата помпа и след като си вдигне нивото, се чува едно трикратно "притропване". После всичко си е нормално - изгасват си лампите (без тази на помпата и акумулатора) и си пали без газ. Та ме притеснява това "притропване". Много ще съм благодарна, ако ме успокоите, че не е сериозно. Благодаря предварително.
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Така се получава често при изтощен акумулатор.Kamazabg написа: А ако запаля веднъж, и мотора работи дори само 10 сек. после си пали съвсем нормално Стартера се върти лесно, бързо и пали от раз.....
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 596
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Акумулатора е нов 75Ah и то ЗАРЕДЕНPeet написа:Така се получава често при изтощен акумулатор.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта