голям проблем нафтова помпа

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: голям проблем нафтова помпа

Мнение от specialista » 06 яну 2011, 20:15

И на двата клапана можеш да им подадеш принудително 12 в. и да разбереш дали реагират на напрежението.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
supernatural
потребител
потребител
Мнения: 150
Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
Местоположение: vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: голям проблем нафтова помпа

Мнение от supernatural » 07 яну 2011, 13:56

мн благодаря колега за информацията, като се прибера от коандировка, ше им подам 12в, извинявам се ако ставам мн нахален, случайно да знаеш на кой пинове на буксата отговарят двата клапана, че нами са оголват кабелите, еми ше откача буксата и ше подам от там напрежението, цакане ли треа да се чува?

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: голям проблем нафтова помпа

Мнение от specialista » 07 яну 2011, 18:53

Е чак такава памет няма как да извадя,не съм компютър.
Цъкане като клапана за горивото трябва да се чуе.Правилно си решил да разкачиш буксата и от там.
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
supernatural
потребител
потребител
Мнения: 150
Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
Местоположение: vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: голям проблем нафтова помпа

Мнение от supernatural » 07 яну 2011, 19:18

мн благодаря за информацията колега, ше открия на кой пинове са кабелите за клапаните, тва ми се неструва мн добре че съм с 2 авансаторни клапани, и още нещо ме мъчи, да те питам колега че си навътре с материята, забелязвам че като заредя акомулатора и е пресно зареден пали мн бързо с завъртането, възможно ли е стоп клапана да не отваря напълно като има мн консуматори като подгреващите свещи например, четох някъде че може да се смени въпросния клапан с такъв с по ниско съпротивление, ше почвам от някъде да търся проблема, сигрен сам че нямам въздух в системата, основно ше направя проверка и профилактика на вс, непонасям да ме опрекват за избора си на кола, както казват вс е в потдръжката, с горивната помпа несам запознат но ше си изясня нещата, поздрави колега

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: голям проблем нафтова помпа

Мнение от diesel1.6 » 08 яну 2011, 11:34

Повлиява се и работата на електрическите авансатори, но не мога да кажа дали в твоя случай това е причина. Този клапан за спиране на горивото при някои коли сработва на 4-6 В според книгите, но като е стар може и да не е така вече.

Потребителски аватар
supernatural
потребител
потребител
Мнения: 150
Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
Местоположение: vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: голям проблем нафтова помпа

Мнение от supernatural » 08 яну 2011, 14:08

чудя се дали и имобилаизера не играе някаква роля, но се съмнявам ако е от него въобще няма да пали, или така си мисля, ше се разтършувам из нета за някаква схема на електрониката на помпата
:? :? :?

Потребителски аватар
supernatural
потребител
потребител
Мнения: 150
Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
Местоположение: vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: голям проблем нафтова помпа

Мнение от supernatural » 08 яну 2011, 17:18

намерих и тва упътване за помпи лукас и бош, може да е полезно на някои


http://cx.podolsk.ru/xm/docum/lucas/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта