лампа на масло
-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 04 ное 2010, 18:40
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
лампа на масло
Здравейте колеги!
Форд 1.8 чист дизел. След запалване на студено при сегашни температури с масло 15 W 40 след колко време е нормално да изгасне
лампата на маслото.
Форд 1.8 чист дизел. След запалване на студено при сегашни температури с масло 15 W 40 след колко време е нормално да изгасне
лампата на маслото.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: лампа на масло
Веднага. Ако гасне след около 3-5сек, масления филтър е с повреден или липсващ клапан. Не е фатално, но на следващата смяна смени марката на филтъра.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: лампа на масло
За да загасне веднага, трябва филтъра винаги да е пълен с масло- / клапана вътре във филтъра да е здрав /, и маслото да не е много гъсто . За това филтъра трябва да не е от ефтините .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: лампа на масло
Моя е от евтините, и си държи маслото, това не е критерии.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: лампа на масло
Аз много патя от тия филтри, на всяка смяна на масло съм ги сменявал по 2 пъти, няма оправия.Сега като са големи жегите маслото много по бързо се стича и явно минава през клапана, днес сутринта като запалих ми изгасна след около 1-2 секунди след запалване, не го прави свеки път.Но 1 ден не я карах и вчера бяха 35 градуса предполагам, че е нормално, вие какво мислите колеги.Лошото е, че при студен старт колата се изфорсирва до 2000 оборота и тогава изгасва но не всеки път имам чуството, че само ако е ацката жега, дайи е опасно за двигателя?
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: лампа на масло
С евтин филтър при мене ако карам по-динамично след като спра на обороти ми примигва лампата, доката ако е с марков или оригинален няма и помен от това, това го отдавам на по-добър поток и дебит през филтъра.
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Re: лампа на масло
Вдигам темата, щото вчера свалих картера и....Conan_1 написа:С евтин филтър при мене ако карам по-динамично след като спра на обороти ми примигва лампата, доката ако е с марков или оригинален няма и помен от това, това го отдавам на по-добър поток и дебит през филтъра.
А) беше подбит, малко, но видимо
Б) коляното на тръбата за високо налягане направо клапаше... И беше разбило и уплътненията, а имаше явно захабяване на тръбата и на снадката на коляното... Ще кача снимки след сваления картер, а ако имате подобни проблеми, предвидете си два пръстена 13.5 по 3мм ( ще ги премеря, но аз сложих 3 мм, че оригиналните бяха около 2.5.)
С новото масло, лампата гасне моментално при палене... Ще изчакам да се позаздрави силикона и ще я изръчкам душманската, та да загрее като хората. Тоя проблем го имам от маса време и ако съм го оправил, направо ще се почерпя сам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта