СТАРТЕРЪТ ми явно се съсипа...
- NikiNew
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 28 мар 2006, 13:52
- Модел на автомобила: ESCORT CLX 1.4 Mi 92'
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
СТАРТЕРЪТ ми явно се съсипа...
До днес не бях имал никакви проблеми с Ескорта. Ама явно утре ще се наложи за пръв път да го водя на "майстор". Изведнъж ми се изгубиха "токовете", централното заключване само звук издава без да мигат мигачите и не всеки път отключва/заключва вратите. Включвам на контакт и без да съм деактивирал имобилайзера. Всичките релета цъкат/щракат както си искат инамерят за добре, като побъркани са, а СТАРТЕРА и идея си няма да се задейства.
Някой да е попадал в подобно извънредна ситуация ?
След като ме дръпнат - пали, /макар и със вече задавен двигател/ и всички светлини и екстри си работят нормално. В момента в който изгася двигателя се получава пак съсщата история - таблото изгасва, губят се отвсякъде токове и или напрежения... и така.
Някой от настоящия форум еветтуално да има идея, каква би могла да е причинно следствената връзка !?? ...и по специално - аз как примерно да замеря Стартера дали не е изгорял - на кои клеми какви данни от замервания следва да установявам ???
Някой да е попадал в подобно извънредна ситуация ?
След като ме дръпнат - пали, /макар и със вече задавен двигател/ и всички светлини и екстри си работят нормално. В момента в който изгася двигателя се получава пак съсщата история - таблото изгасва, губят се отвсякъде токове и или напрежения... и така.
Някой от настоящия форум еветтуално да има идея, каква би могла да е причинно следствената връзка !?? ...и по специално - аз как примерно да замеря Стартера дали не е изгорял - на кои клеми какви данни от замервания следва да установявам ???
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
2002 година имах подобен проблем на ЛУКОИЛ срещу КАТ в София. Реших да заредя. До тук добре, но когато завъртях ключа акумулатора гръмна и останах без ток. Едвам вдигнах ел.стъклата. Оставих колата на паркинга и ходих да купя нов, че там нямаха такива с плоски клеми. Така че ако не си преглеждал акумулето хвърли му един поглед, може да няма вода в него, а само киселина.
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
Някой малко по-нагорре спомена за силовата клема на стартера. Ще ви разкажа каква история преживях точно заради нея . Това е плюсовата клема на тяговото реле на стартера, където е захванат ( с гайка М8) дебелия кабел от акумулатора. Та значи разхлабила се гайката и колко време е цвърчало там не се знае, но гайката се заварила за шпилката и като се опитах да я затегна - шпилката се скъса. Свалям стартер , свалям релето от него - нищо не може да се направи и тръгвам по морги. Стартери много но не и за Форд. Най-после уцелихме един на вид абсолютно същия (но може да е и от друг модел) и след уговорки ми свалиха само релето, да не купувам целия стартер. Релето пасна и работи без проблем.
Най-куриозното в случая е , че до последно колата си палеше и нямаше никакви електрически проблеми. Аз го открих , защото ми се стори че акумулатора ми започна да върти малко по-лениво, а пък е нов.
Затова препоръчвам на всички да си проверите състоянието на тази клема за да си спестите моите главоболия.
Най-куриозното в случая е , че до последно колата си палеше и нямаше никакви електрически проблеми. Аз го открих , защото ми се стори че акумулатора ми започна да върти малко по-лениво, а пък е нов.
Затова препоръчвам на всички да си проверите състоянието на тази клема за да си спестите моите главоболия.
- Манияка
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 05 май 2006, 20:56
- Модел на автомобила: Мондео CHIA 1.8 16v 115 PS и Орион 1.4 73 PS Моно
- Местоположение: Крумовград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Айде като е тръгнало по истории за тези силови клеми и аз да разкажа една.Та на Ориона масата се беше разхлабила точно на стиската и от време на време като врътнеш или не върти или губи тоци отвсякъде и се чудиш какво става.А като изгубиш тоците се побъркваш.Накрая прегледах кабелите и като видях,че масата е разхлабена взех клещи и е стиснах едно хубаво да не се разхлабва повече от там.
Та и аз съветвам,ако някой има такива проблеми,нека първо си прегледа акумулатора,а не да човърка стартери или някъде другаде!
Та и аз съветвам,ако някой има такива проблеми,нека първо си прегледа акумулатора,а не да човърка стартери или някъде другаде!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта