Много много Голям проблем с температурата
- chefo_ukr
 - потребител

 - Мнения: 718
 - Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
 - Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
 - Местоположение: Варна
 - Status: Извън линия
 
Re: Много много Голям проблем с температурата
Наско тя и моята без симптоми ей така изведнъж даде фира.Както и да е различни автомобили са,важно е колегата да си реши проблема.УспехHACKO написа:Защо, моята е на 250 000 а по-вероятно на 350 000 и няма никакви признаци да е за смяна?chefo_ukr написа:Кво да си играй да пробва,дори и да не е в нея проблема тя е пътник щото едва ли е сменяна досега.Пък и при мен като видях че е пласмасова самата турбинка(мондео мк3)се чудя как е изкарала 180хил(по показания).Ама то в ТИС-а си го пише 150-160хил. и в коша.
- Alexi
 - потребител

 - Мнения: 1559
 - Регистриран: 18 май 2008, 22:50
 - Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
 - Местоположение: Шумен
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Много много Голям проблем с температурата
това че е пласмасова не е проблем ,и на БМВ е пласмасова .. ако е качествена пак ще изкара доста .. добре е да се отбележи ,че карането с вода или калпав антифриз драстично и скъсява живота

			
									
									
						струва ми се че водиш някакъв собствен монолог без да четеш какво ти се пише .. ако е от таблото няма как да издуха гарнитура ...plamen.a.penev написа:Така ,казаха че е от арматурното табло-намерих сменихме и същото-на равно и на надолу никакви грижи но нагоре стрелката започва да играе и перката да се включва....
- chefo_ukr
 - потребител

 - Мнения: 718
 - Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
 - Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
 - Местоположение: Варна
 - Status: Извън линия
 
Re: Много много Голям проблем с температурата
Май е време да смени майстора вече,че както е тръгналоAlexi написа:това че е пласмасова не е проблем ,и на БМВ е пласмасова .. ако е качествена пак ще изкара доста .. добре е да се отбележи ,че карането с вода или калпав антифриз драстично и скъсява животаструва ми се че водиш някакъв собствен монолог без да четеш какво ти се пише .. ако е от таблото няма как да издуха гарнитура ...plamen.a.penev написа:Така ,казаха че е от арматурното табло-намерих сменихме и същото-на равно и на надолу никакви грижи но нагоре стрелката започва да играе и перката да се включва....
- 
				plamen.a.penev
 - потребител

 - Мнения: 63
 - Регистриран: 07 май 2010, 08:02
 - Модел на автомобила: ford focus
 - Status: Извън линия
 
Re: Много много Голям проблем с температурата
Колеги,намерих схема на байпас на охладителната система Схемата е от документ на фирмата маика–някой да е правил подобно нещо
							- Прикачени файлове
 - 
			
		
		
				
- Cooling System Draining, Filling and Bleeding-Ford Focus.pdf
 - охладителна система байпас
 - (110.16 KБ) Свален 223 пъти
 
 
- 
				plamen.a.penev
 - потребител

 - Мнения: 63
 - Регистриран: 07 май 2010, 08:02
 - Модел на автомобила: ford focus
 - Status: Извън линия
 
Re: Много много Голям проблем с температурата
и още-
							- Прикачени файлове
 - 
			
		
		
				
- waterslangwijzigingfocupc4.jpg
 - (11.96 KБ) Свален 677 пъти
 
 
- 
				plamen.a.penev
 - потребител

 - Мнения: 63
 - Регистриран: 07 май 2010, 08:02
 - Модел на автомобила: ford focus
 - Status: Извън линия
 
Re: Много много Голям проблем с температурата
След 5 сменени термостата нещата май се оправиха...
			
									
									
						- 
				cvetan.cenkov
 - потребител

 - Мнения: 232
 - Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
 - Модел на автомобила: focus
 - Status: Извън линия
 
Re: Много много Голям проблем с температурата
да правил съм го и фокуса се оправи сега нямам никакви проблеми
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта


