РЪЧНА СПИРАЧКА
-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 04 ное 2010, 18:40
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
РЪЧНА СПИРАЧКА
Здравейте колеги!
Колата ми е Форд Ескорт Хечбек 1.8 ТDI 97 год. внос февруари 2011 год. от Австрия.
Когата я купих при натискане на спирачката се чуваше стъргане което постепенно с изминаването на километрите се увеличаваше и нямаше никаква ръчна спирачка.
Погледнах предните накладки и всичко беше наред, бяха абсолютно нови и тогава погледнах и задните накладки. При тяхположението беше ткова, че почти вече се беше изтрило феродото, а това което беше останало се беше изпекло на камък.
Барабаните са от малките и като занесох една накладка за сравнение ми казаха, че на моя форд заводски накладките са от Фиеста колко е вярно незнам.
Ръчната спирачка се оправи и държи хубаво но ми прави впечатление, че трябва да се издърпа по високо и лоста стои по изправен за да задържи колата при по голям наклон. При издърпването на лоста нагоре не винаги но понякога се чува едно по силно неспецифично щтракане все едно когато някои зъб опуска.
Опитах да натегна въжетата отгоре но ми се струва, че гайката се върти безконечно и неусещам да има натягане.
ПРОБЛЕМ ЛИ Е ТОВА КАТО РЪЧНАТА РАБОТИ НО ПРЕПУКВА ПОНЯКОГА И ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е ?
Накладките ги смених онзи ден в петък на 08.04. и съм минал около 50 км от тогава.
Разни пишман майстори казват, че ще се оправи с карането но аман от такива специалисти.
Колата ми е Форд Ескорт Хечбек 1.8 ТDI 97 год. внос февруари 2011 год. от Австрия.
Когата я купих при натискане на спирачката се чуваше стъргане което постепенно с изминаването на километрите се увеличаваше и нямаше никаква ръчна спирачка.
Погледнах предните накладки и всичко беше наред, бяха абсолютно нови и тогава погледнах и задните накладки. При тяхположението беше ткова, че почти вече се беше изтрило феродото, а това което беше останало се беше изпекло на камък.
Барабаните са от малките и като занесох една накладка за сравнение ми казаха, че на моя форд заводски накладките са от Фиеста колко е вярно незнам.
Ръчната спирачка се оправи и държи хубаво но ми прави впечатление, че трябва да се издърпа по високо и лоста стои по изправен за да задържи колата при по голям наклон. При издърпването на лоста нагоре не винаги но понякога се чува едно по силно неспецифично щтракане все едно когато някои зъб опуска.
Опитах да натегна въжетата отгоре но ми се струва, че гайката се върти безконечно и неусещам да има натягане.
ПРОБЛЕМ ЛИ Е ТОВА КАТО РЪЧНАТА РАБОТИ НО ПРЕПУКВА ПОНЯКОГА И ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е ?
Накладките ги смених онзи ден в петък на 08.04. и съм минал около 50 км от тогава.
Разни пишман майстори казват, че ще се оправи с карането но аман от такива специалисти.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: РЪЧНА СПИРАЧКА
по мое мнение жилото, което отива назад към спирачкте е спекло и вероятно само едната гума ти държи. При моя ескорт имам абсолютно същия проблем, но е '93-та и с куп други проблеми та хич не ми е до тая ръчна 

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: РЪЧНА СПИРАЧКА
Механизмът с храповик на задните накладки, който регулира тяхната хлабината , е възможно да се е износил. При смяната на накладките огледахте ли го?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: РЪЧНА СПИРАЧКА
Дори и да работи механизма при Форд има последователност от действия, които най-често не се изпълняват (заради незнание) и тогава ръчната не държи.cockyhotty написа:Механизмът с храповик на задните накладки, който регулира тяхната хлабината , е възможно да се е износил. При смяната на накладките огледахте ли го?
Жилото се отпуска максимално, правят се две три спирания да се регулира механизма на планките и чак тогава се обтяга жилата на ръчната. Така регулирана ръчна държи, където я настроиш според предпочитанието на водача (аз предпочитам по-голям ход), и остава с тази настройка през цялата експлоатация на накладките, независимо от износването им.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 04 ное 2010, 18:40
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
Re: РЪЧНА СПИРАЧКА
Здравейте голеги!
Благодаря за информацията.
Всичко вече е нормално.
Благодаря за информацията.
Всичко вече е нормално.
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: РЪЧНА СПИРАЧКА
Всичко е нормално, но не написа решението на проблема и какво си установил. Така във форум не се пише.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта