Проблем с ABS на Скорпио

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 31 май 2006, 17:48

Are kato hodi vij cenite kakvi sa ako ima 4e tuka v Sliven mai nqma.
Ako nameri6 ne6to kaji cena ako nqma kaji 6toto edin poznat na na6iq otiva v Germaniq moje da go pitam dali mkoje da dokara ne6to.

*****
Aзe kaтo ходи виж цените какви са ако има че тука в Сливен май няма.
Ако намериш нещо кажи цена ако няма кажи щото един познат на нашия отива в Германия може да го питам дали мкоже да докара нещо.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 31 май 2006, 21:41

Това е без значение. Това му е слабото място на АBS-а на Скорпиончето, така че ако намери да докара колкото намери. Тук ги намирам по 20 лв. и не се пазаря, защото нов бил 800. Ако ще ги даде по 10 лв. ще му ги изкупя всичките. Един приятел и той е със същия проблем, но за сега се справя (има на село още едно катастрофирало Скорпио и го ползва за части). Това неозначава, че няма да му потрябва утре. Ако намериш и ти преди да го вземеш му измери съпротивлението. Трябва да ти покаже около 1000 ома (900-1300).

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 01 юни 2006, 19:24

Ура! Вече ABS-а работи перфектно. Срещу 35 лв. и собствен труд сега колата ми е напълно в ред и имам 5 датчика - 3 предни и 2 задни. Като ми остане повече време ще драсна една технология за проверка и откриване на дефектния датчик. Да живеят моргите и калпавите шофьори!

Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 01 юни 2006, 23:56

Браво.Дано мой те да там и бачкат само да трябва да ги свържа.
Ама нищо не знам нали ти казавам.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 02 юни 2006, 08:54

Споко 2245 регистрирани потребитела сме. Всеки по 1 грам акъл да даде ще се получи един човешки мозък.

Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 02 юни 2006, 23:21

Ами така си е.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 12 юни 2006, 12:03

Както обещах, споделям какво преживях покрай ABS-а.
1. Най-често се скапват предните датчици или по-точно кабела. Проверява се с омметър. Разкачва се от куплонга и се мери. Трябва да е около 1000 ома.
2. Когато на място теста на бордкомпютъра мине и всички индикатори угаснат, а при потегляне след известно време светва и отново гасне ABS-а, то това е признак за прекъкване в кабела, но откриването става по-трудно, защото все още дава връзка. В този случай се връщаме към точка 1, но едновременно с замерването се върти волана от пълно ляво до пълно дясно положение или се мърда с ръка кабела от датчика до купето.
3. Ако при движение със скорост под 20 км/ч индикатора за изключен ABS не свети, а светва и остава включен при по-висока скорост, то сигнала от датчика е много слаб. Причина за това може да е самия датчик или неговото замърсяване (метални стружки са затворили магнитната верига, т.е. имаме магнитно късо).
4. Ако всичко изглежда нормално, но при плавно спиране се усеща вибриране в педала на спирачката и то при скорост около 5 км/ч, то датчика дава с 25-30% по-слаб сигнал от останалите и лъже компютъра, че това колело е спряло. Този ефект са наблюдава при увеличена въздушна междина между датчика и спецялната шайба върху колелото. Самия датчик има гумено уплътнение в горния край и ако се е разхлабил уплътнението го избутва навън. А ако се натрупат и мръсотии никога няма да го забележите. Понекога от много стягане се разцепва и пласмасата под болта който го държи.

Потребителски аватар
HePeDoBeH
потребител
потребител
Мнения: 153
Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от HePeDoBeH » 17 юли 2006, 14:10

Чудесно инфо, само този който не е карал Скорпио , само на него не му е светила лампата на ABS
оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта