Ескорт 1.8 16V късно включва перката.
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ескорт 1.8 16V късно включва перката.
Проблема е следния. Колата открай време загрява малко повече от нормалното и чак тогава се включва перката и то на първа степен (когато стрелката започне да отива към L). След всякакви ремонти които имаше напоследък и разглобяване на колата, открих че датчик за перката липсва (който принципно би трябвало да е на маркуча от термостата към радиатора), а всички кабели са омотани в някаква странна топка по между си, омотани в изолир банд и вързани директно към резистора...
Някой сблъсквал ли се е с подобен "тунинг" и дали има идея как може да се реши?

- bmitev
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.8 16V късно включва перката.
Странното е, че въобще включва перката 
Вероятно датчика не е на мястото си, но все още е там някъде в топката от кабели. При всички положения трябва да я закараш да ти я направят, защото в някакъв момент може да се окажеш със запекъл двигател и да трябва да вадиш пари за основен ремонт / смяна на двигател.

Вероятно датчика не е на мястото си, но все още е там някъде в топката от кабели. При всички положения трябва да я закараш да ти я направят, защото в някакъв момент може да се окажеш със запекъл двигател и да трябва да вадиш пари за основен ремонт / смяна на двигател.
Новини за коли под наем
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.8 16V късно включва перката.
Да, и на мен ми е странно че включва, но е факт... Тези дни като имам време смятам да разплета въпросната топка от тиксо и кабели и да видя какво са сътворили.
Това което ме учудва е ЗАЩО са го сторили, каква е била причината? Или някой просто се е мислил за сериозен майстор... 


- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1638
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.8 16V късно включва перката.
Колата ти е с климатик и при смяна на маркуча до радиатора са сложили обикновенния вероятно, а там няма място за датчик. Перката се включва от инжекциона, а като е на климатик и от датчика на маркуча.
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.8 16V късно включва перката.
Да на новия маркуч няма място за датчик. Иначе когато климатика работи и перката се включва.fordmaniac написа:Колата ти е с климатик и при смяна на маркуча до радиатора са сложили обикновенния вероятно, а там няма място за датчик. Перката се включва от инжекциона, а като е на климатик и от датчика на маркуча.

- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.8 16V късно включва перката.
Разопаковах кабелите които бяха омотани в изолирбанд... Директно отиват 2 към перката и 2 към резистора. Имам нов маркуч с място за датчик както и нов датчик. Проблема е че нямам нито букса за датчика, нито схема и не знам как да го вържа. Ако някой може да помогне по някакъв начин ще бъда изключително благодарен!!! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта