доста неща за кЛиматиците
- zayo bayo
 - потребител

 - Мнения: 7
 - Регистриран: 25 сеп 2005, 10:54
 - Модел на автомобила: Escord 1.8 TD 1996
 - Местоположение: Yambol
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
доста неща за кЛиматиците
http://www.freezer.ru/index.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Хубави неща за климатиците има на сайта!
			
									
									
						Хубави неща за климатиците има на сайта!
- snaiperisto
 - потребител

 - Мнения: 963
 - Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
 - Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
 - Местоположение: София-Кв. Бенковски
 - Status: Извън линия
 
Re: доста неща за киматиците
zayo bayo написа:http://www.freezer.ru/index.shtml
Хубави неща за климатиците има на сайта!
DA .. AMA NA RUSKI...нямаше нужда , мерси.
...дрън-дрън...мноо важно...
						- demiro
 - потребител

 - Мнения: 1210
 - Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
 - Модел на автомобила: голяма печка :)
 - Местоположение: Около В.Търново :)
 - Status: Извън линия
 
Вярно интересни неща има,особенно полезна за мен се оказа часта "митове и легенди" при ползване на климатици 
 Примерно,голяма заблуда било,че не е хубаво да се гаси колата докато е включен климатика.Това се оказва градска легенда,която и аз спазвах 
 Преди да спра,предварително изключвах климатика и чак като спре кулера гасях колата  
 
Обърнете внимание на часта
 
А нека подновим и спора,дали ако си с климатроник ще топли колата преди да е загряла.Аджеба някой виждал ли е такова чудо,щото аз не съм. За мен с риск да изглеждам невежа,при автомобилните климатици и климатроници,разликата е само че при вторите можеш да си регулираш градусите,а не както някои твърдят,че климатроника и топли
  
Поправете ме ако бъркам
			
									
									Обърнете внимание на часта
Интересно и полезно нещо при тежки зимни условияПредпусковые подогреватели
А нека подновим и спора,дали ако си с климатроник ще топли колата преди да е загряла.Аджеба някой виждал ли е такова чудо,щото аз не съм. За мен с риск да изглеждам невежа,при автомобилните климатици и климатроници,разликата е само че при вторите можеш да си регулираш градусите,а не както някои твърдят,че климатроника и топли
Поправете ме ако бъркам

Тази събота точно това ми обясни човек, който се занимава с климатици- "климатроника регулира температурата", също каза:"няма кола с климатик, който да топли", както има такива за жилищата, "топлината си идва от парното" , иначе нямаше да го сложат предполагам.....demiro написа:А нека подновим и спора,дали ако си с климатроник ще топли колата преди да е загряла........ За мен с риск да изглеждам невежа,при автомобилните климатици и климатроници,разликата е само че при вторите можеш да си регулираш градусите,а не както някои твърдят,че климатроника и топли![]()
Поправете ме ако бъркам

някои твърдят,че климатроника и топли
- nikolovvd
 - потребител

 - Мнения: 4952
 - Регистриран: 15 май 2006, 16:18
 - Модел на автомобила: Mitsubishi X
 - Местоположение: Видин
 - Status: Извън линия
 
За да стане това трябва да се реверсира помпата. Помислете как ще стане като е вързана с ремък за двигателя. И защо да ти топли климатика като двигателя отделя достатъчно топлина. Вместо да уползотворява отделената топлина, която е част от загбите в двигателя, ще се харчи допълнително гориво за климатика. Изобщо е пълно с майстори по сервизите, които едва са изкарали 3 по физика, но дават едни такива мнения, че може да се напише книга с вицове. 
За климатик питай хладилен техник, а не автомонтьор.
			
									
									
						За климатик питай хладилен техник, а не автомонтьор.
- 
				aaleks
 - потребител

 - Мнения: 1004
 - Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
 - Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
 - Местоположение: някъде в BG ВТ
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									Небойте се роби Спартак е с вас!
						- demiro
 - потребител

 - Мнения: 1210
 - Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
 - Модел на автомобила: голяма печка :)
 - Местоположение: Около В.Търново :)
 - Status: Извън линия
 
aaleks написа:http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0&start=15

- alex___
 - потребител

 - Мнения: 54
 - Регистриран: 22 фев 2005, 01:05
 - Модел на автомобила: Ford Escort 1.3
 - Местоположение: Пловдив
 - Status: Извън линия
 
Колеги,в голяма заблуда сте до сега не сам видял автоклиматик който да духа топло.А това с другия ремък да се обръща посоката на въртене на компресора е голяма глупост.когато климатика работи на студено газта след като компресора е нагнети минава първо през кондензатора или това е питата която седи зад радиатора под предния капак там газта влиза под голямо налягане и съответно е доста топла и перката я обдухва, един вид тя е като катализатор за газта която преминава през кондензатора след това газта минава през филтър или така нареченя филтър дехидратор който обира влагата в системата,след това минава през пресостат това е уред който следи налягането в системата и ако то падне под някакво налягане спира компресора-един вид защита. След това влиза вътре в купето в изпарителя който също се обдухва там газта отнема топлината и се получава студ след това газта влиза в разширителен съд като по течната газ пада в дъното на съда а компресора засмуква газта която е в горния край на съда и е кадето газта е като пара за да може компресора пак да е нагнети и по същия път пак да стигне до него.Общо взето това е процеса .Та за да духа вътре топло климатика трябва газта първо да влиза вътре в купето и след това да минава през питата която е вън под предния капак,това при битовите климатици се постига с четирипътен вентил който обръща посоката на движение на газта а до сега не сам видял в кола да има такъв вентил пък и няма смисъл след като може да се използва топлото от охладителната система на двигателя 
			
									
									И при слънце и при дъжд
Форда пали от веднъж!
						Форда пали от веднъж!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта
